Ei tulnud küll häid aegu ja lõpuks otsustas ka difri kinnitus järgi anda, kuid õnnega pooleks sai kõik vastased alistatud . Parimaks jäi esimene sõit külma rehviga, aeg 12,6@200 ja 60ft 2,45.
Ei tulnud küll häid aegu ja lõpuks otsustas ka difri kinnitus järgi anda, kuid õnnega pooleks sai kõik vastased alistatud . Parimaks jäi esimene sõit külma rehviga, aeg 12,6@200 ja 60ft 2,45.
6nnitlused esimese koha ja kleepuva t-särgi puhul... järgmine kord lähed tynni ka:D
Kilomeetrilt tuli 260 ja koht C klassi neljas (roolis Siim).
Kiirenduses parim 12,07@202, mis ei olnud piisavalt hea, et Porschele finaalis pinget pakkuda. 60 jalga ei tea, aga tundus et päeva õnnestunuim start ei olnud.
Üritus oli lahe ja auto pidas pika tööpäeva ilusti vastu.
See Porsche sõitis eelmisel aastal Pärnus suht lõdvalt 11.2, ja seekord ta igas sõidus pidurdas enne finišit (hääle järgi oli kuulda) nii et ära põe liialt. Lisaks polnud tal Tiptronic kastiga võimalust eriti stardis mootorit välja suretada vms.
Ega Porsche suhtes midagi eriti lootnudki, häiris rohkem et 11s jälle tulemata jäi.
Samas kilomeetri tulemusega olen väga rahul, madalama rõhuga sai varasem kiirus selgelt ületatud. http://www.youtube.com/watch?v=FJ8n8424Xus
Kilomeetri tulemus on muidugi ülikõva, meenutaks et nt 2007 1000 EUR Race'il sai Liidemann oma ülelaetud Viper GTS'il tulemuseks 257 km/h ja Viljar 300 ZX'il (turbo+nitro) 268 km/h. http://www.speedest.ee/spd/index.php/et ... sed?y=2007" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetkeseis: auto muidu toimib, aga 5. silindris on kompressioon lahja võitu, ehk siis tuleb talvel jälle lammutada veidi. Tulemas on elektrooniline rõhu reguleerimine, mis peaks aitama boosti ühtlasena hoida. Viimasel ajal oli probleemiks, et rõhku peale keerates kukkus lõpp ära.
Tuli välja, et viienda kolvi ülemine rõngas katki. (kasutusel Goetze rõngad)
Muu osa kõik korras.
Uueks hooajaks saab auto S52US mootori nukad ja kaotab ehk veidi kaalu.
Proovime parandada jahutust ja pidureid, et masin ka kurvilisel teel natuke aega sõidetav oleks.
Rajasõiduga seoses hüdroka tiksumine - kas M50 mootori puhul põhjus õli viskoossuses või pigem puudulikus kätte saadavuses?
Rajasõiduga seoses on tegu ikka pigem puudulikus õli kättesaamises vist. Näiteks S50B30 mootoril on õlivõttur samasugune nagu M50-nel ja rajal samuti probleemid. Samas S50B32-hel on karter nats teine ja oli võetakse mitmest kohast sellega seoses on kadunud ka õlitus probleemid rajal.
Tee alustuseks karterisse vaheseinad mis raskendavad kurvides ja pidurdades õli põgenemist püüduri eest
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Võivad mõlemad variandid olla. Nt ringrajal ühesuguseid mootoreid kasutavad osad autod tiksuvad, teised aga mitte. Ainsaks nähtavaks erinevuseks tundub olema õli. Sealjuures on mootorid üldiselt enamusel remonditud.
Aga pikemaid (45min) sõite tegevad Soome XtremeRace 325 klassi autodest tiksuvad enamus sõidu lõpuks.
Muidugi kui slikkidega sõitmiseks läheb, siis tee karterisse vaheseinad. Muidu targemad mehed seda eriti vajalikuks ei pea. Proovi ehk esialgu nt teise viskoossusega õli.
kui neil s50 nega see asi sarnane on siis pikendaks mina hoopis õlijalga......see ei võta just kuigi madalalt......viimane mõõtmine näitas, et kuni 1,5L jääb selle alla õli....teiseks võiks turbost õli tagasivool asuda võtturi pool mitte ees (kus ta sinu autol on ma ei tea)
Loomulikult sees max norm ja salongis ka surve kell, siis näed ära drastilisemad surve muutused mis viskoossuse langedes tekivad või kurvis puudu jäädes end ilmutavad.....rinkal seda ise jälgida muidugi keeruline
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.