BMW e34 523i RaimoHal9

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

Tere,

Otsustasin lõpuks ka siia oma säästuka kohta kirjutada.
Asun kohe asja kallale:

Mootor:

Maht: 2262cc
M50TUB20 plokk ja porditud kaas
6-2-1 torukolle
M50B25 väntvõll
135mm kepsud
M50b25 nukkvõllid
M50B25 sisselaske kollektor
M50b25 mootori juhtmestik, andurid ja aju
525 tds vahejahuti (läheb vahetusse)
Poola piggyback Digital Ecu Tuner 3 (sisene 250kpa map sensor), mis juhib 6 lisapihustit
Greddy Type RS BOV (replica)
Volvo turbo 2,3l mootorilt
Liqui-Moly Racetech 10W-60
Uus originaal sidur
Denso ik20
80C termostaat
Rõhk 1 bar

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Eelmise aasta lõpus alustatud projekt. Enamus asju oli garaazis vedelemas sellepärast hetkel ei ole läinud projekt kallimaks kui 1000 eur. Dünos pole veel käinud.

On tarvis välja vahetada intercooler suurema vastu, radikas mootorile lähemale ning el-vent. (hetkel on originaal vent, mis on paigutatud radika ette.) Kliima süsteemist loobusin.

Ei oska midagi juurde lisada. :)
Viimati muutis RaimoHal9, 09.08.2012 23:55, muudetud 4 korda kokku.
Reimann
Postitusi: 154
Liitunud: 07.09.2011 11:59

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas Reimann »

Aga kohustuslik pilt kapotialusest?
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

Pärast õhulugejat on lõdvik välja vahetatud. Seal nüüd 3" põlv.
Pärast turbot on 3" downpipe kuni katini. Edasi on originaal.
Summutiteipi on ka tarvis. :)
Välimus pole minu jaoks oluline.
Pilt
Viimati muutis RaimoHal9, 03.10.2012 20:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas eclipse »

Kuhu need lisapihustid panid?
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

eclipse kirjutas:Kuhu need lisapihustid panid?
Viimasel pildil on veel b20 sisselase.
Teine pihustilatt on paigaldatud sisselaske alla. Pihustite otstes on voolikud, mis on viidud ennem teisi pihusteid.
Halb asi selle juures on see, et kütuse pihustamine on 90 kraadise nurga all võrreldes õhu liikumisega. Ja voolikute pikkus.
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

Täna katsetasime uuesti "Road dyno" programmi piggy-l, kus ta ehitab üles graafiku vastavalt sisestatud andmetele. Auto massiks sai pandud umbkaudselt 1700 - autos oli kaks inimest, paagis ~25l kütet, pagassis üht-teist ja arvestasin umbes mootori ruumi tekkinud kilod ka ära.

Selline nägi välja aken, kuhu sai andmeid kirjutada:
Pilt

Järgmine tulemus ei olnud kõige parem katsetamistel. Viimase salvestasime ära lihtsalt. :) Kõige paremaks saime 276hp ~205kw, mis tundub olevat umbes-täpselt sinna auku, kus ta võiks päriselt olla. Väände poole pealt ei oska kommenteerida. 1 bar jõuab ennem 2800 rpm. Startisime 3 käigu ja 2500 rpm pealt.
Graafikul on näha, et mappi tuleb natukene veel lihvida.
Usun, et kui saan suurema torustiku ja suurema cooleri, on võimalik veel midagi juurde pigistada. Summuti alates kat.-ist originaal.
Lõpetasin 5500 rpm pealt ära. Tee hakkas lõppema.
Pilt

Selline väändenumber võib olla õige? Ennem ei saa vist teada, kui õigetele rullidele minna. :)
Kahjuks ei jälginud, mida tegi rõhk 5000rpm-i peal..
StarTrek
Postitusi: 2
Liitunud: 19.06.2012 15:34

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas StarTrek »

Tere, küsimus, palju maksab Digital Ecu Tuner 3?
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

StarTrek kirjutas:Tere, küsimus, palju maksab Digital Ecu Tuner 3?
Poolast UPS-iga 170 eur.

Vahepeal ehitasin summutit paremaks. turbo - 3" - Simons reso - 2" - originaal tagumine pütt. Hääl on originaalist ainult natukene valjem. Rahul.
Tegin kapotialust välimust samuti viisakamaks:
Pilt

Pilt
Viimati muutis RaimoHal9, 09.08.2012 12:47, muudetud 1 kord kokku.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas ahto42 »

Kas kolmas käik on kõige lähem 1:1 ülekandele?
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

ahto42 kirjutas:Kas kolmas käik on kõige lähem 1:1 ülekandele?
Ei ole. Kolmandaga seetõttu, et kiirused oleksid väiksemad.

Getrag 260
3.83:1 (1)
2.20:1 (2)
1.40:1 (3)
1.00:1 (4)
0.81:1 (5)
3.46:1 (R)
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas Mardo »

neljas käik peaks olema 1:1 ja viies 1:0,86 (kastil) kui tegu Getrag 260'ga
kui tegu ZF'ga siis on viies käik 1:1

EDIT: Jõuti ette
- KKD Motorsport - EstPerformance -
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas ahto42 »

Vähemalt saab siisn programmis ülekannet, kui muutujat, määrata.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
RaimoHal9
Postitusi: 33
Liitunud: 20.07.2012 13:30

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas RaimoHal9 »

Järgmisena soovin abi launch controli seadistamisel.

Saan aru, et inputi alla läheb vähemalt 5v (mille saan võtta piggy enda väljundist)
Kas activation RPM tohib olla kõrgem kui 1000 rpm?
Ign ret. kui mitu kraadi on kõige magusam?
Fuel enrichment - % kui palju on kütuse hulk suurem.
VSS limit deaktiveerib

Pilt
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas KaroK »

Mulle tundub, et inputi alla läheb näiteks 12v läbi launchi aktiveerimise lüliti
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: BMW e34 523i RaimoHal9

Postitus Postitas Mihkel »

Kui launchi sisend otse prosesse sisendisse on ja sinna üle 5V sisse lasta, tuleb GIN sealt Piggy-packist suht kiiresti välja.
Konkreetse bloki skeemi pole uurinud, lähtun vaid viimasel pildil olevast note-ist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta