BMW LUKKU!

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

s3nder
Postitusi: 103
Liitunud: 07.11.2009 17:48
Asukoht: FINLAND

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas s3nder »

heicom52 kirjutas:Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn




sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.
Kasutaja avatar
eclipse
Postitusi: 342
Liitunud: 29.11.2004 11:51
Asukoht: Tln 53 814 024

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas eclipse »

Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

s3nder kirjutas:
heicom52 kirjutas:Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud :burn




sorry aga tekib kysimus kus see julmalt ära proovimine on ??, selliseid trikke teeks tava siduriga ka.
Minujaoks tundus see päris julm.Selle autoga sai esimest korda sellist sõitu tehtud.
Ma alles roheline ka turbomaailmas veel :)
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

eclipse kirjutas:Lamell võib juba selle painde puhul oma jõua kaotanud olla.
Seda ma usun.Kui hakkab jälle libisema siis panen originaal korvi.
Pole eriti sõitnud ka vahepeal.Plaanis teha kuulõpus või augusti algul Aravetel üks rajapäev.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Kahjuks rajale ei jõudnud avastasin,et tagumised laagrid läbi.Vahetasin ära laagrid ja piduri klotsid,siis tulid veel uued tuuning mõtted pähe.
Sai ostetud üks differ mille keevitasin kinni ja veel sai kütuse paak pooleks tehtud,et kütus driftides vähem loksuks.Avastasin ka vahepeal blowi ja kolektori vahelisel torul väikse vaakum lekke,see leke võis olla ka eelmine talv juba.Sidur ja mootor on ennast siiamaani korralikult üleval pidanud kõik ok.
Hetkel auto puhkab hanges kuni märtsi kuuni.Ei viitsi enam talvel sõita sain asfalti maitse suhu kempi difriga :-D

Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.

Drift is Fun! Häid Pühi Kõigile!
Viimati muutis heicom52, 24.08.2013 0:06, muudetud 1 kord kokku.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
timmi
Postitusi: 29
Liitunud: 04.04.2010 23:10
Asukoht: Viljandi

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas timmi »

Drift is fun , aja kohe auto hangest välja sest talv on kõige õigem aeg harjutamiseks :)
Üks küsimus,miks driftides rool jube raskeks läheb? Nagu kaoks rooli võim ära.
Ise pakuks et pump on läbi , ei jõua õlirõhku üleval hoida kui lappad rooli ühelt poolt teisele.
Loomulikult kui roolilatt on korras.
Trax
Postitusi: 55
Liitunud: 28.12.2009 12:09

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas Trax »

Kiirusetundlik rool?
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Vaatasin on jah HYDRO STEERING-SERVOTRONIC.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Vahepeal olen hakkama saanud sellise asjaga.
Õhulugeja kolis teise kohta ja asemele tulid pihustid.

Pilt

:help Oleks vaja mingit controllerit,et saaks pihustite tööd juhtida.

Sellise kompoti tahaks teha nagu siin videos :) http://www.youtube.com/watch?v=_0LrU0_dUow
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas Jaan »

No pannud ka siis vähemalt viisakusest natukenegi nurga alla need pihustid, mitte risti vastu seina pritsima. Selles eeskuju videos olid ju ikkagi ka need suunaga throttelisse.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Viltu panek oleks veits keeruliseks läinud,kuna ruumi vähe.
Kurat jah peksab vist kütuse vastu seina loiku. :?
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas hents99 »

Väga vahet pole, kuhu sa suunad. Peaasi, et kütust peale pritsib. Rakenduvad nad ju enivei rõhu alas.
Kasutaja avatar
heicom52
Postitusi: 99
Liitunud: 24.09.2010 11:14

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas heicom52 »

Tegin kontrolllambi,et näha milline pihusti avaneb.Mõte on panna nii,et esimene avaneb 0.4 ja teine kuskil 0.5 bari juures.Kavatsen rõhu tõsta 0.6 barini. 8)

Kas keegi teab kust saab rõhuga töötavaid lüliteid?

Pilt
Pilt
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas jeff01 »

odavaimad vast õlisurve lülitid, mida igas nominaalis saada.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Smm
Postitusi: 1
Liitunud: 17.02.2013 18:06

Re: BMW 520iT 96a :heicom52

Postitus Postitas Smm »

Kas õlisurve lyliti hakkab toimima ka?
Vasta