Palun abi Passat 1.8T turboga
Palun abi Passat 1.8T turboga
Tere!
Olen siin foorumis suht uus, niiet vabandan ette ära kui mõnejaoks võibolla natuke lolli teksti kirjutan:D. Asi siis selles, et soetasin märtsi kuus endale Passati 1.8T mootoriga. Auto ostes ei osanud midagi väga kontrollida, väljaarvatud sarniirid. Vaatasin, et mootor käis ilusti ja kuna polnud varem 110KW-ga sõitnud ei osanud midagi arvata. Nüüd kui on juba 4 kuud möödas ja ma kui ma vahepeal sain BMW 520-ga sõita siis tekkis mul mure. See auto ei keri nii edasi nagu ta peaks pooltki mitte. Läksin siis kohaliku teenindusse ja lasin diagnostika teha. Vennad lükkasid oma arvutid taha ja vaatasin asja üle. Läks 10 minutit mööda ja teatati mulle, et Turbo on vaga. Ma mõtlesin kohe, et misasja, et kui külmamootoriga sõita siis turbo viliseb nii mis jube, et kuidas ta vaga saab olla. Need vennad seal ei osanud sellekohta mulle selgitusi anda vaid ütlesid, et turbost mootorisse mingit rõhku ei tule, et väidetavalt pidi ta selle rõhu kõik hetkel summutisse puhkuma. See oli muidugi nendejuttu järgi. Aga mul tekkis selline küsimus, et ehk pole turbo vaga vaid on hoopis see asi mingi anduriga seotud? Aa, ja selline asi ka, et diagnostika andis Turbo rõhku anduri veakoodi. Käsisin ka autopoes küsimas ja öeldi, et bensukatel sellist asja pole, ainul diislitel. Mootoritüüp on mul AEB. Jään abi ootama:)
Olen siin foorumis suht uus, niiet vabandan ette ära kui mõnejaoks võibolla natuke lolli teksti kirjutan:D. Asi siis selles, et soetasin märtsi kuus endale Passati 1.8T mootoriga. Auto ostes ei osanud midagi väga kontrollida, väljaarvatud sarniirid. Vaatasin, et mootor käis ilusti ja kuna polnud varem 110KW-ga sõitnud ei osanud midagi arvata. Nüüd kui on juba 4 kuud möödas ja ma kui ma vahepeal sain BMW 520-ga sõita siis tekkis mul mure. See auto ei keri nii edasi nagu ta peaks pooltki mitte. Läksin siis kohaliku teenindusse ja lasin diagnostika teha. Vennad lükkasid oma arvutid taha ja vaatasin asja üle. Läks 10 minutit mööda ja teatati mulle, et Turbo on vaga. Ma mõtlesin kohe, et misasja, et kui külmamootoriga sõita siis turbo viliseb nii mis jube, et kuidas ta vaga saab olla. Need vennad seal ei osanud sellekohta mulle selgitusi anda vaid ütlesid, et turbost mootorisse mingit rõhku ei tule, et väidetavalt pidi ta selle rõhu kõik hetkel summutisse puhkuma. See oli muidugi nendejuttu järgi. Aga mul tekkis selline küsimus, et ehk pole turbo vaga vaid on hoopis see asi mingi anduriga seotud? Aa, ja selline asi ka, et diagnostika andis Turbo rõhku anduri veakoodi. Käsisin ka autopoes küsimas ja öeldi, et bensukatel sellist asja pole, ainul diislitel. Mootoritüüp on mul AEB. Jään abi ootama:)
Viimati muutis Sander, 14.07.2012 16:29, muudetud 1 kord kokku.
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
viga aratavasti n75 klapis ja kui see ei tõõta siis polegi rõhku. vaheta ära (otsi kasutatud jupp audi või teise 1.8t pealt.)
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Käisin täna seda n75 klapi küsimas autopoest ja nemad ütlesid, et selle asja täpset nimetust on vaja. Too vend googeldas ka midagi ja ütles, et selline asi on 85kw tdi passatitel. Pidigi mingi turborõhu andur olema.
Edit:
Kas kuidagi seda kindlaks ei anna teha, et kas see andur korras või mitte? Hetkel üks müüb 45€ eest peaaegu uut andurit(~1000km sõitnud).
Edit:
Kas kuidagi seda kindlaks ei anna teha, et kas see andur korras või mitte? Hetkel üks müüb 45€ eest peaaegu uut andurit(~1000km sõitnud).
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Arvutiga kontrollitav. Saan aidata selle toiminguga Tallinnas ja selle ümbruskonnas!
53 439 775
53 439 775
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Ma ei näe sellel arvutiga kontrollimisel enam mingit mõtet.. ma olen kahes kohas juba diagnostis käinud ja mölemad näitasid turbo rõhu anduri veakoodi... Kas on siis mõtekas see rõhu andur ära vahetada. Ja kas see jutt vastas tõele, et kui turbo viliseb on läbi?
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Üks asi on veakoodide lugemine/kustutamine ja hoopis teine asi on diagnostika! On võimalik aktiveerida arvutiga N75 solenoid, on võimalik vaadata sõites palju tegelikult rõhk on ja palju peaks olema! Antud hetkel oled sa maksnud tühja siiamaani. Alati ei pruugi viga olla kohe anduris. Võib olla näiteks juhtmetes. Ja kuna sa pole konkreetset veakoodi siia välja toonud, siis ei oska läbi foorumi ka keegi sind aidata. Ja need varuosa müüad kus sa käisid ei tea ka asjast midagi nagu ma aru saan. Sellel 1.8t peab olema nii N75 kui ka MAP sensor. Üks saab aru siis palju rõhku on ja teine piirab rõhku vastavalt aju korraldustele.
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Okei, sain ka targemaks. Tuleks heameelega autoga sinna, kuid ma elan Lõuna Eestis ja siit annab tallinnasse sõita. Selle vea nimetus muidu oli "Turbo boost controller faulty". Täpsed koodi ei tea kuna see leht minema visatud vist. Ma saaks hetkel selle anduri siit samast põlvamaalt 40€ eest aga kas tasub seda osta? Ja kas seda siis kuidagi testida ei saa, et kas turbo on töökorras või, et kas see andur on rikkis.
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Võid proovida turbo WG membraani tagant voolik ära võtta, kas siis tekib midagi või ei.
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Sain selle membraani vooliku küljest ja käisin proovimas. Tegin ka mingi video telefoniga. Mitte midagi ei muutnud selle vooliku äravõtmisega.
Kui bass maha keerata siis on videos kuulda turbo vilinat. (alates 0:09) Gaas oli põhjas kogu kiirenduse aja. Ja ärge seda temperauurinäidikut tähele pange, tegelt oli mootor soe, see näidik ei tööta vahepeal.
Kui bass maha keerata siis on videos kuulda turbo vilinat. (alates 0:09) Gaas oli põhjas kogu kiirenduse aja. Ja ärge seda temperauurinäidikut tähele pange, tegelt oli mootor soe, see näidik ei tööta vahepeal.
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Ei oska keegi aidata? Kas on mõtet proovida ja vahetada see N75 andur ära? Isiklikult arvan, et sellega võib mingi jama olla..
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Kontrolli kas turbo ülerõhuklapi varras on jäik.Suht palju on probleeme varda reguleeringuga, mis lõpevad klapi mahapõlemisega.
Täpsemalt tel. teel:56565512
Täpsemalt tel. teel:56565512
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Proovisin seda klappi varrast liigutada. Ta logiseb ühtepidi hästi õrnalt aga samas kui mootor tööle panna ja gaasi anda siis on näha,et klappi varras liigub edasi tagasi
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Esiteks.
See N75 ei ole andur - see on vaakumi solenoid, mis juhib wastegate klappi.
Soovitan siiski pöörduda inimeste poole, kes autode ehitust pisut jagavad - on endal lihtsam.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 104&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv,
See N75 ei ole andur - see on vaakumi solenoid, mis juhib wastegate klappi.
Soovitan siiski pöörduda inimeste poole, kes autode ehitust pisut jagavad - on endal lihtsam.
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... 104&page=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Terv,
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Tõmba downpipe maha vaata see wastegate klapp üle!
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Re: Palun abi Passat 1.8T turboga
Ma olen veel väga võhik selles automaailmas.. Ehk seletad kus see downpipe asub? Ja ma lugesin seda audifoorumi teemat. Ühel oli ju seal sarnane probleem ja see tuli süüteküünlast. Ma ei kujuta ette millised mul need küünlad on, ehk tuleks need järgi vaadata. Äkki ongi nii, et kui tekkib rõhk lööb mingi silindri seisma? Ja kas keegi oskab Lõuna eestis töökoda soovitada kus jagatakse ikka seda turbomootorit. Tundub, et siin Põlvas on kõik sellekohapealt lollid.