Fos kirjutas:väga hea leht, ma ennem polegi kohanud seda...
tahaks tähelepanu juhtida sellele, et 2.0 liitrisel mootoril 1200 bhp
It's all in the head!
Kõik sõltub plokikaanest, võimsus on seal peidus. Mootori tugevaks ehitamine on alati võimalik, kaane nii piisaval määral modimine aga mitte alati.
Ülimalt kõva saavutus, kuid kui palju mees sellega tänaval liigub? Ilmselt mitte eriti, sest plokis kolisevate kolbidega pole eriti meeldiv (ja mootori tervisele kasulik) liigelda.
Fos kirjutas:väga hea leht, ma ennem polegi kohanud seda...
tahaks tähelepanu juhtida sellele, et 2.0 liitrisel mootoril 1200 bhp
It's all in the head!
Kõik sõltub plokikaanest, võimsus on seal peidus. Mootori tugevaks ehitamine on alati võimalik, kaane nii piisaval määral modimine aga mitte alati.
Ülimalt kõva saavutus, kuid kui palju mees sellega tänaval liigub? Ilmselt mitte eriti, sest plokis kolisevate kolbidega pole eriti meeldiv (ja mootori tervisele kasulik) liigelda.
Veel hiljuti lugesin lingist, kus oli sellest masinast ja omanikust juttu, et see on tema ainuke auto ja igati daily driver... Kas see tegelikult ka tõsi on - hästi ei usu muidugi.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Taandubki kõik sellele, mida keegi daily driveriks peab: kas seda, et autoga sõidetakse aastaringselt ka nt. meie talves või suvel nädalavahetustel võistlustele. Kui ta selle setup'iga 20 000km suudab ilma mootoririkketa maha sõita, siis müts maha ta ees.
See pole daily driver, metanooli peal pole just kena iga päev liigelda. Küll on selline jutt, et peale ühte võistlust pidi sõber talle treilaga järgi minema, kuid asi läks teepeal katki ja mr. Sheperd pakkis oma kola autosse ja sõitis miskine 700km koju tagasi.
650hk/800nm on jõud mis saavutati uue süsteemiga, vanas seades saavutati 569hk/575nm mis oli piisav, et sõita 1/4miili ET 11,48 / 207,27km/h. http://www.maxxtuning.se/index.php?id=102