Pigem vist on tegu elektroonilise probleemiga,aga mure järgmine.Autol on kapotiall kuue silindriline mootor neljase asemel,mis nipiga saab tahhoka toimima,kui antud autol pole tehasest r6-e kapotialla pandud ja selliseid kellasid olemas pole.
Tegu on manta kere ja senaatori mootori ja ajuga.
Pole mõtet soovitada joosta ms-i või muu taolise juurde,kuna on plaan panna asi toimima originaal ajuga,õigemini tänaseks juba töötabki.
Tahhomeetri probleem.
Re: Tahhomeetri probleem.
Müüakse mingeid plokke mida saab juhtme vahele ühendada. Mul 4x4 v6 vectrale oli see vahele pandud ja taho näitas õigesti ja 4x4 ecu ilma selleta andis veateadet.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo
Re: Tahhomeetri probleem.
pmt peaks progeajude paigaldajad sulle ka dioodide ja takistitega asja ära tegema nii et tahhokas saab signaali süütepoolilt. MSi manualis olid erinevad variandid olemas koos skeemiga. Kuna oled tallinnast siis ma pöörduks ilmselt mihkli poole.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Tahhomeetri probleem.
Enamus opeli kellade elektroonika osast on 1-1le lihtsalt vahetatav, kuid manta omadest ei tea midagi.
Re: Tahhomeetri probleem.
Otsi mõni kamraad üles, kes saksa keelt jagab.
Saksa oopelifanattidel on foorumites kõik õpetused olemas.
Saksa oopelifanattidel on foorumites kõik õpetused olemas.
Re: Tahhomeetri probleem.
novot ja siin ongi tupik,kuna pole eriti doitche vendasid,kes seda hablaksid.lootsingi,et saaks asja kerge vaevaga jonksu.Kui kellegil on mõistust ja Aega ,mida kellegil pole siis võiks märku anda 
