Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas cb4_335 »

Petaselt saabub minu "õuele" siis supra mk3 turbo manual. Nagu neil ikka on peal 7MGTE. Midagi ulmelist pole plaanis teha, kuid erinevaid välismaa foorumeid lugedes saan aru, et ajuga "mängides" saab turbo rõhku tõsta ja jõu kasvatamine 300 hobuseni ei tohiks olla eriline probleem. Saan ka aru mida veel vaja teha ja see poleprobleemiks.

Aga probleem selles, et ei suuda leida ühtegi tegijat, kes sellise ajuga midagi teha oskab. Kõik Chipijad ütlevad kohe, et ei saa midagi teha ja kõik.

Lisaks küsimus Boost controlleri kohta. Olen veidi uurinud ja asi jääb ikka segaseks. Ehk keegi seletab lihtsalt asja ära(mis on selle vidina täpne eesmärk).

Tänud.
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Ei saagi chippida. Pole seal midagi sellega teha.
BC "petad ära" wastegate'i - moonutad talle peale tulevat rõhku. Sellega avaneb wastegate hiljem = turpunn puhub rohkem rõhku.

Pane mhg, 3" sumpa, mbc, võibolla ic ja on tore küll. Soovitan oil relocation kit'i.
http://www.supramania.com/forums/showth ... -stage-1-3" onclick="window.open(this.href);return false;
ECI
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas cb4_335 »

ValgeKotkas kirjutas:Ei saagi chippida. Pole seal midagi sellega teha.
BC "petad ära" wastegate'i - moonutad talle peale tulevat rõhku. Sellega avaneb wastegate hiljem = turpunn puhub rohkem rõhku.

Pane mhg, 3" sumpa, mbc, võibolla ic ja on tore küll. Soovitan oil relocation kit'i.
http://www.supramania.com/forums/showth ... -stage-1-3" onclick="window.open(this.href);return false;

Selge.

MHG on metallist plokikaane tihend? See on juba vahel.
Summuti samuti otse toru, aga mäletamist mööda 2.5"
MBC on siis manual boost controller? See ka juba vahel.
IC? Intercooler? Originaal on lahja?

Kui rõhk suureneb üle tehases ettenähtu, kas siis segu paigast ei lähe?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Ajul on andmed sees olemas kuni fuel cut tuleb :-D . Niikaua saad rõhku tõsta. Mingi ala 13psi oli vist. Narrowband näeb ka mingit kütusesegu näitu ikka :) WB ja piggybacki oleks muidugi hea omada, aga no mis sa teed. Poleks mul kontrollerit varastatud, saaksin sulle hea asja müüa, millega saaks BOV ka vahele panna ja :-D
Pannakse lexuse afm + 550cc pihusti kombo, siis saab rõhku veelgi tõsta ning segu läheb rikkamapoolseks. Võiks piggibackyga alla keerata.

Originaal IC on korralik, tegelikult, aga poleks vigu vahetada vollad torudeks.

Korralik õlijahutus, mitte bypass süsteem on sellele mootorile soovituslik, et kaua kestaks.

Millise auto ostsid?
Varuosi vaja vms, anna teada, äkki leiab :)
ECI
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas cb4_335 »

Ei hakka avalikult veel keksima.

Tänud väga hea lingi eest :)

Tehase poolt on ju ka BOV peal? Selle peaks siis asendama jah? Ning ka IC uus. Ehk on soovitusi?

Kuidas see õli jahutus täpsemalt on? Tehasest radikas olemas? Suurem panna?
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Tehase poolt bypass. Stock seades õhulugejaga pole mõtet näppida.
IC võid panna tavahiinaka, ainult, et siis on piiikalt torusid. Võib ümber ehitada FFIM'i peale (või osta kasutajalt MK3turbo), siis on hea seda paigaldada ja torud on lühikesed. Spets Suprale mõeldud cooler on "päris kallis".

Full flow õlijahutus tuleb panna. Stock seades bypass, mis teatud rõhu peal alles laseb õli radikasse. Odav ja lihtne süsteem.
http://www.supramania.com/forums/showth ... ote-Filter" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma proovin varsti hiinaka ~30$ adaptereid rx7 sisseehitatud termostaadiga jahutit. Vaatame, kuis toimib.
ECI
Kasutaja avatar
cb4_335
Postitusi: 647
Liitunud: 20.04.2012 23:39
Asukoht: Keila

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas cb4_335 »

Nagu sinu antud lingilt selgus, siis tehase IC on piisavat hea koguni 400 hobuseni(mootorist) Ja sinnani jõudmiseks on juba väga palju ära tehtud.
Ka turbo on tehase oma igati hea ja piisav. Iseasi, kui hull see võlli loks on. Käega igatahes tugevalt tuntav.

Sellest õli asjast täpselt veel aru ei saa, aga eks loen veist veel.
Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: Toyota Supra MK3 turbo mootori aju ja Boost controller

Postitus Postitas ValgeKotkas »

IC torud võiks kummi omadest, mis paisuvad ja üldse puruks minna võivad, asendada metalsetega, siis on hea küll.

Lihtne:
http://www.ebay.com/itm/UNIVERSAL-ALUMI ... e8&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;
+ tehase N/A auto blokistutser
+vollad
+jahuti
ECI
Vasta