
Nissan 200SX '90 Kilplane
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Hüdrotõukurid maas ja viga leitud loodetavasti. 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
tõukurid maas jah.
leidsin siis et 1 oli täitsa sodi omadega, ei saanud remontida,
2 tk ei pidanud rõhku, need sai korda,
ühe lõhkusin ise ära kui neid tõukureid lahti koputasin seest,lõin serva alt lömmi aga kätte ikka ei saanud,
üks sai hästi väikse mõlgi, ainult pinna peegeldusest saab aru, et mingi ebatasasus sees ja
üks oli mingi teise masina pealt võetud. teistsuguse ehitusega, mis mulle isiklikult meeldis rohkem. hõlpsamini remonditav ja tõukur ise oli suurem/vastupidavam.
mul olid ka uued tõukurid juba tellitud aga kohale jõudis ainult üks kuigi kataloogis oli et 16 tk. minujaoks arusaamatu. teisi ei tulegi.
kas äkki kellelgi on tõukureid mulle anda/müüa? võtaks needki laiali ja puhastaks ära. mis alles jäävad jäävad varuks.
muidu ei saa ennem järgmist nädalavahetust autot uuesti tööle. mul kuu pärast sõjaväkke minek, tahaks seda aega maksimaalselt ära kasutada. iga päev on hinnas.
mainin ka kohe ära et mul raha ei ole, seega kui küsite tõukurite eest midagi siis olge hellad.
leidsin siis et 1 oli täitsa sodi omadega, ei saanud remontida,
2 tk ei pidanud rõhku, need sai korda,
ühe lõhkusin ise ära kui neid tõukureid lahti koputasin seest,lõin serva alt lömmi aga kätte ikka ei saanud,
üks sai hästi väikse mõlgi, ainult pinna peegeldusest saab aru, et mingi ebatasasus sees ja
üks oli mingi teise masina pealt võetud. teistsuguse ehitusega, mis mulle isiklikult meeldis rohkem. hõlpsamini remonditav ja tõukur ise oli suurem/vastupidavam.
mul olid ka uued tõukurid juba tellitud aga kohale jõudis ainult üks kuigi kataloogis oli et 16 tk. minujaoks arusaamatu. teisi ei tulegi.
kas äkki kellelgi on tõukureid mulle anda/müüa? võtaks needki laiali ja puhastaks ära. mis alles jäävad jäävad varuks.
muidu ei saa ennem järgmist nädalavahetust autot uuesti tööle. mul kuu pärast sõjaväkke minek, tahaks seda aega maksimaalselt ära kasutada. iga päev on hinnas.
mainin ka kohe ära et mul raha ei ole, seega kui küsite tõukurite eest midagi siis olge hellad.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
sain komplekti tõukureid. tänud herxile!
need olid üldse kolmandat tüüpi. aga väga sarnased nendele mis mul olid ehituselt aga jällegi suurema läbimõõduga.
sai ka need laiali kistud 3 tk ei tulnudki laiali, 1 puruks, 3 olid tõukurid ise kinni keevitunud. aga 8 korralikku ma sealt sain.
seega nüüd olemas 16 korralikku tõukurit.. ilusti õli sees kokku pandud, õhumulli sees ei saa mitte kuidagi olla.
ladusin mootori kokku tagasi aga nüüd järgmine probleem. eeldasin, et klapivedru vajutab pikapeale selle tõukuri parajaks (et sääre vahelt lekib natu välja surve all) aga ei. kõik 16 klappi on lahti..
kokku pannes vajutab sees olev vedru ta võimalikult pikaks ja tõmbab selleni õli täis.
starterit annad, käib ainult tuul mootorist läbi. nagu poleks küünlaid peal. küsiks targematelt, et kas see parandab end ise ära või mis sellega saab? muudmoodi ei saa neid tõukureid kokku panna nii, et õhumulli sisse ei jääks. vaevalt et asi õli paksuses on... või pannakse need tehases mingi üli vedela õliga kokku, et mahub sääre vahelt välja a asendub pikamööda selle õliga mis sul mootoris on? ma kasutasin tavalist moto õli 10W40
aga starteriga 4.7 bar õlirõhu saada oli päris tore tunne.

need olid üldse kolmandat tüüpi. aga väga sarnased nendele mis mul olid ehituselt aga jällegi suurema läbimõõduga.
sai ka need laiali kistud 3 tk ei tulnudki laiali, 1 puruks, 3 olid tõukurid ise kinni keevitunud. aga 8 korralikku ma sealt sain.
seega nüüd olemas 16 korralikku tõukurit.. ilusti õli sees kokku pandud, õhumulli sees ei saa mitte kuidagi olla.
ladusin mootori kokku tagasi aga nüüd järgmine probleem. eeldasin, et klapivedru vajutab pikapeale selle tõukuri parajaks (et sääre vahelt lekib natu välja surve all) aga ei. kõik 16 klappi on lahti..

starterit annad, käib ainult tuul mootorist läbi. nagu poleks küünlaid peal. küsiks targematelt, et kas see parandab end ise ära või mis sellega saab? muudmoodi ei saa neid tõukureid kokku panna nii, et õhumulli sisse ei jääks. vaevalt et asi õli paksuses on... või pannakse need tehases mingi üli vedela õliga kokku, et mahub sääre vahelt välja a asendub pikamööda selle õliga mis sul mootoris on? ma kasutasin tavalist moto õli 10W40
aga starteriga 4.7 bar õlirõhu saada oli päris tore tunne.

"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
võtsin tõukurid uuesti maha, pesin uuesti ja panin vedelaima õliga mis leidsin kokku tagasi ja peale ~10 ringi hakkas mootor käivitamisel õiget häält tegema.
panin lõpuni kokku ära ja panin käima.. puterdas.
täna siis sai süüde paika keeratud ja lambda tagant ära võetud. läks oluliselt paremaks. aga ikkagi boostiga kaob täielikullt jõud.
rõhku toodab täpselt nagu ennem, aga edasi ei lähe.
labmda anduri rikkus ilmselt see ära kui ennem lahtiste klappidega käivitasin ja paksult kütust summutisse loopis.
mõõtsime ära kompresioonid:
1. 3bar
2. 11.5bar
3. 11.5bar
4. 12bar
arvasin, et äkki seal mõni klapp lahti jäänud, et mõni tõukur pole ikka veel paika läinud. et teada saada, kas sisse või väljalaske klapid lahti panime kolvi ülemisse surnud seisu, lasime komprekaga 7 bari sisse, kellad näitasid et mingi minimaalne leke oli.. seega klapp lahti ei saanud olla. mõtlesime et vaatame kaua see rõhk seal püsib, kuni siis korraga kuulsime kuskilt mingit mulinat.. keerasin paisupaagi korgi maha ja oli selge kus mulises.
minu jaoks jääb see müstikaks, et ennem kui tõukurid maha keerasin käis väga hästi kõik. paned kokku ja mitte miski ei tööta.
takkaotsa ei läinud ka klõbin täielikult ära. läks oluliselt paremaks aga on ikkagi alles.
kui tark idee on kaanel polte lihtsalt peale pingutada ja loota et pidama jääb? kui pingutada, siis mis oleks maksimaalne Nm et seal midati täitsa puruks ei keera?
kas ühe silindri leke veesärki on piisav põhjus, et ta üldse edasi ei lähe või võib mul seal ka mingi muu asi tuksis olla? misasi?
panin lõpuni kokku ära ja panin käima.. puterdas.
täna siis sai süüde paika keeratud ja lambda tagant ära võetud. läks oluliselt paremaks. aga ikkagi boostiga kaob täielikullt jõud.
rõhku toodab täpselt nagu ennem, aga edasi ei lähe.
labmda anduri rikkus ilmselt see ära kui ennem lahtiste klappidega käivitasin ja paksult kütust summutisse loopis.
mõõtsime ära kompresioonid:
1. 3bar



2. 11.5bar
3. 11.5bar
4. 12bar
arvasin, et äkki seal mõni klapp lahti jäänud, et mõni tõukur pole ikka veel paika läinud. et teada saada, kas sisse või väljalaske klapid lahti panime kolvi ülemisse surnud seisu, lasime komprekaga 7 bari sisse, kellad näitasid et mingi minimaalne leke oli.. seega klapp lahti ei saanud olla. mõtlesime et vaatame kaua see rõhk seal püsib, kuni siis korraga kuulsime kuskilt mingit mulinat.. keerasin paisupaagi korgi maha ja oli selge kus mulises.
minu jaoks jääb see müstikaks, et ennem kui tõukurid maha keerasin käis väga hästi kõik. paned kokku ja mitte miski ei tööta.
takkaotsa ei läinud ka klõbin täielikult ära. läks oluliselt paremaks aga on ikkagi alles.
kui tark idee on kaanel polte lihtsalt peale pingutada ja loota et pidama jääb? kui pingutada, siis mis oleks maksimaalne Nm et seal midati täitsa puruks ei keera?
kas ühe silindri leke veesärki on piisav põhjus, et ta üldse edasi ei lähe või võib mul seal ka mingi muu asi tuksis olla? misasi?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Kaanepolte nüüd peale pingutada pole kül mõtet. Kui tihend juba katki (võik kuskil kaanes mõra) siis ikka kaas maha.
Tõukurite pesu on ka suht kondoomi lappimine. Mingiks hetkeks saad vbl isegi heaks aga pikemas perspektiivis oma hobiauto juures sellist asja ei korraldaks. Ei maksa nad ka ju ulmehinda.
Tõukurite pesu on ka suht kondoomi lappimine. Mingiks hetkeks saad vbl isegi heaks aga pikemas perspektiivis oma hobiauto juures sellist asja ei korraldaks. Ei maksa nad ka ju ulmehinda.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
35€ tk on natu palju..junsu kirjutas:Ei maksa nad ka ju ulmehinda.
kaane keerasin täna maha. 1 sinindrist oli puhunud 1 ja 2 silindri vahelisse veesärgi avasse. ja kuna tegu orig. tihendiga, siis puhus ta sealt endale kanali ka õli tagasivoolu. mingi aeg oli ka 1 ja 2 sinildri vahelt läbi puhunud.. jälg oli aga juu siis suure rõhu all oli kaant kergitanud. mis tähendab, et orig. poldid (läksid uued peale ennem) ei kannata 1 bariga sõitmist.
kust / kelle käest saaks korraliku kaanetihendi? orig. ei toimi.
mis arvate, mis polte kasutama peaks? BB poldid toimivad? võtta sealt mingid tikud ja mutrid otsa?
kogu asja juures peab arvestama, et mul kuu pärast sõjavägi ja raha endiselt ei ole.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Kaane poldid on selle mootori juures ühed kõige, st ainukesed vastupidavad jupid :D, nende pärast sa muretsema ei pea, orig tihend ei kannatagi 1bar + detonatsioon, seda on korduvalt tõestatud. Metall tihend kannatab, aga kui sa nüüd paned metalli, sama komboga, siis järgmine kord kui detoneerima hakkab, lähevad sul kolvid, ka seda on korduvalt tõestatudkilplane kirjutas:35€ tk on natu palju..junsu kirjutas:Ei maksa nad ka ju ulmehinda.
kaane keerasin täna maha. 1 sinindrist oli puhunud 1 ja 2 silindri vahelisse veesärgi avasse. ja kuna tegu orig. tihendiga, siis puhus ta sealt endale kanali ka õli tagasivoolu. mingi aeg oli ka 1 ja 2 sinildri vahelt läbi puhunud.. jälg oli aga juu siis suure rõhu all oli kaant kergitanud. mis tähendab, et orig. poldid (läksid uued peale ennem) ei kannata 1 bariga sõitmist.
kust / kelle käest saaks korraliku kaanetihendi? orig. ei toimi.
mis arvate, mis polte kasutama peaks? BB poldid toimivad? võtta sealt mingid tikud ja mutrid otsa?
kogu asja juures peab arvestama, et mul kuu pärast sõjavägi ja raha endiselt ei ole.

Metall tihendi saad apexperformance.co.uk aga ma ei soovita, papp tihend on sul hetkel kui sulavkaitse mootorile!
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
järgi mõeldes oli see leke seal ilmselt pikka aega olnud. seletab miks teinekord üle kuumenes.
ilmselt siis kas vigane tihend või ennem seadesse saamist detot saanud.
miks peale tõukurite rem. edasi ei liikunud oli üks pistik. sinna oli plast tükk sisse kukkunud ja ei saanud kontakti.
vähemalt kolbide ja küünalde peal viimase 500 km jooksul deto jälgi jäänud ei ole. segud ja asjad ilusti paigas olnud.
eelmised küünlad aga kestsid 150km ilmselt siis viga saanud.
tihend oli piisavalt vähe katki, et sai ennem ilusti kiirendada ka.
seega. kui peaks kolb minema, siis läheb. aga tõenäoliselt seda ei juhtu. enam ei sõida peldikupotitorudega.
ilmselt siis kas vigane tihend või ennem seadesse saamist detot saanud.
miks peale tõukurite rem. edasi ei liikunud oli üks pistik. sinna oli plast tükk sisse kukkunud ja ei saanud kontakti.
vähemalt kolbide ja küünalde peal viimase 500 km jooksul deto jälgi jäänud ei ole. segud ja asjad ilusti paigas olnud.
eelmised küünlad aga kestsid 150km ilmselt siis viga saanud.
tihend oli piisavalt vähe katki, et sai ennem ilusti kiirendada ka.
seega. kui peaks kolb minema, siis läheb. aga tõenäoliselt seda ei juhtu. enam ei sõida peldikupotitorudega.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
juba ammu sai pilte lubatud...
eks peab siis ikkagi mõne üles laadima.

ja sai ka hiiumaal ära käidud:

muresid ka:
puterdab/jätab vahele ja süüdet ei saa paika.
süütega selline mure et alguses ei pannud tähele et nukal see poolkuu oli viga saanud ja nüüd kukkus see üldse küljest ära. kuid see pole põhjus miks süüde vale on.
süüde on praegu ~40 kraadi peaks olema 15 +- 2 kraadi. selline on süüde siis kui cas on nii hiliseks keeratud kui saab. proovisin ka hammast edasi tõsta aga siis oli juba süütenurk -15 kraadi (30 kraadi liiga hiline) ja ei tahtnud üldse käia.
õige hammas oli see esimene. sellega saab sõita isegi aga kogub juba kaua ennem kui liikuma hakkab. kõrgematel pööretel pole väga hullu.
rihma kolm korda vaadanud.. see on õigesti peal. nukaratta dift ei anna ka nii palju loksuma. minujaoks müstika.
endiselt klapid tiksuvad, kuigi sai paksem õli sisse(10W60) ja tagumine vända simmer lekib
eks peab siis ikkagi mõne üles laadima.




ja sai ka hiiumaal ära käidud:


muresid ka:
puterdab/jätab vahele ja süüdet ei saa paika.
süütega selline mure et alguses ei pannud tähele et nukal see poolkuu oli viga saanud ja nüüd kukkus see üldse küljest ära. kuid see pole põhjus miks süüde vale on.
süüde on praegu ~40 kraadi peaks olema 15 +- 2 kraadi. selline on süüde siis kui cas on nii hiliseks keeratud kui saab. proovisin ka hammast edasi tõsta aga siis oli juba süütenurk -15 kraadi (30 kraadi liiga hiline) ja ei tahtnud üldse käia.
õige hammas oli see esimene. sellega saab sõita isegi aga kogub juba kaua ennem kui liikuma hakkab. kõrgematel pööretel pole väga hullu.
rihma kolm korda vaadanud.. see on õigesti peal. nukaratta dift ei anna ka nii palju loksuma. minujaoks müstika.
endiselt klapid tiksuvad, kuigi sai paksem õli sisse(10W60) ja tagumine vända simmer lekib

"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Sul peaks mu nr olema, annan sulle mõistliku hinna/õllede eest korraliku poolkuuga nuka ja võin anda proovimiseks teist casi ka, äkki selles asi.
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
Puterdab ja jätab vahele? Äkki on vesi mootoris/elektri süsteemis 

CA18DET best et 11.1s 205kmh
Re: Nissan 200SX '90 Kilplane
ma mõtlesin, et ma olen ainus lollakas, kes oma nissani sellist värvi värvib...
näidis saksast
või siis tegi keegi järgi?
vaevalt..
uuendus ehitusest tuleb siis, kui oma juppimäed kätte olen saanud.
näidis saksast
või siis tegi keegi järgi?

uuendus ehitusest tuleb siis, kui oma juppimäed kätte olen saanud.

"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 
