rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

elfast oled uurinud?
kohapeal/netipoes ei ole, siis olen võrdlemisi veendunud, et nad saavad sulle sellise tellida.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Palu
Postitusi: 82
Liitunud: 10.03.2010 22:29
Asukoht: Tartu

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Palu »

Selline küsimus siis,
Kas Ca18det-il on võimalik silinder üle puurida ning hülss sisse lasta panna ?
Kui on üldse mõtekas siis kust võib selleks sobivat hülssi leida?
Tänud vastamast!
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

tõenäoliselt on sul odavam uus plokk osta.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
maeitia
Postitusi: 38
Liitunud: 29.06.2011 1:06

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas maeitia »

Kuidas ära tunda/aru saada, et mootor detob? Saan aru miks mootor detoma hakkab aga kuidas sellest aru saada?
Kasutaja avatar
Ants1
Postitusi: 32
Liitunud: 16.07.2006 18:17
Asukoht: Harjumaa Saue vald
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Ants1 »

peale chippimist 1.8 T 110 kw ja 220 Nm-lt 140 kw ja 300 Nm- le selline mure.
1 huvitav tähelepanek, pööretel 3000 tekkib mõttepaus ja siis kaib hea matakas, nagu vanasti vanem auto paukus vale syytega, fuel cut?
Kuidas seda likvideerida?

Loll pea on keha nuhtlus, bypass-i vedru on nõrk, vot kogu probleem.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas kilplane »

Kuidas kontrollide hüdrotõukurite seisukorda. mul 1 või 2 tk klõbisevad ja otsustasin siis uurima hakata.
võtsin kambrikaane maha, vajutasin plastmass pulgaga neid nii kõvasti kui jaksasin, ükski otseselt ei liikunud, ajas ainult natu õli servavahelt välja.
igatahes 0,05mm lehtkaliiber ei mahtunud tõukuri ja nuka vahele.

mingit testivarjanti, mis ei eeldaks nukkade mahavõtmist ootaks siis... kui selline eksisteerib?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Kes on kuidas endale ehitanud või kust hankinud detokuulamisvahendi?
ECI
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

ValgeKotkas kirjutas:Kes on kuidas endale ehitanud või kust hankinud detokuulamisvahendi?
Ise olen sellise teinud, et ostad ehituspoest akulaadija krokodilli- selline suuremat sorti, mitte väike klõbin. Selle ühe haara külge kinnitad (kuumliimi mitte kasutada, sulab lahti) mingi mikrielemendi- näiteks kõrvaklappide küljest kisud ära. Mikrile juhe taha ja pistik otsa. Kuulamiseks/jälgimiseks siis näiteks läppar. Või ainult kuulamiseks ehk diktofon sobib vmt.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Tim0
Postitusi: 146
Liitunud: 22.09.2010 21:24
Asukoht: Tallinn 56209621

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Tim0 »

enamik vast kasutab lihtsalt plastik voolikut, mille üks ots mootoriruumis ja teine ehitusel müra summutavates klappides.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas digimarket »

Otsi kuskilt arstide tööriist, millega nemad sinu sisse kuulavad :-D Teed vooliku vähe pikemaks ja paned kuskile normaalsesse kohta mõne poldi otsa mootori küljes.
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas taxu »

Mikriga on lisavõimalused- läpakas salvestades saab hiljem pilti muude parameetrite graafikutega kõrvutada ja näha kus täpselt deto tekkis.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Mul tunne, et ma kasutaks asja enamasti liikumise pealt ja ei tea, kas siis vollaga väga hea on möllata (kere vastu käib jne).
Netist vaatasin ka mikriga süsteemi õpetusi ning seal oli ära märgitud "võimendi" vajadus, mis mulle ebaselgeks veidi jäigi, s.t. et mida ma selleks võtta võiksin. Kas diktofon taxu kirjelduses näiteks, millele paneks klapid otsa ongi see?

Arvutiga kuulates - 3.5mm otsa mikrile ja korras ? Mis proge kasutab, et heli salvestada ja pärast mugavalt (!:D) tjuunimisandmetega kõrvutada? Samal ajal salvestamisega saab ka kuulata?
ECI
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas murjam »

http://autospeed.com/cms/title_DIY-Deto ... ticle.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Neid pisikesi (paar vatti) võimendeid (inglise keeli amplifier) müüakse ka kittidena, mis ei maksa palju.
Lauda nitro
ValgeKotkas
Postitusi: 285
Liitunud: 16.03.2009 0:25
Asukoht: Tallinn

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas ValgeKotkas »

Aitäh lingi eest!

Aga mis te arvate sellest, et tehase detoanduri pealt signaali võtta kuidagi ja siis edasi vist samamoodi nagu teiste lahendustegagi?

Valmislahendus :
http://www.hioctanedirect.com/index.php ... ts_id=1901" onclick="window.open(this.href);return false;
Päris kulukas...
ECI
Martin_H
Postitusi: 37
Liitunud: 02.11.2011 12:00

Re: rumalad küsimused...

Postitus Postitas Martin_H »

Tere,

Millised muutused käivad kaasas mootori strokemisel? Juhtimise poole pealt. Mootori kubatuur 2l - 2,3l-le. Programmeeritav aju? Piggy-pack? Aju suurema mootoriga autolt?
M50tub20. 1995. Siemens MS40

Kui üle minna megasquirti peale, millised andurid on tarvis välja vahetada ja milliseid juurde otsida?

Tänud.
Vasta