Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.
Mardo kirjutas:Hoorattaks võid M20B20 mootori hooratta võtta, tegu ühemassilisega
aga pead mootori poolset külge maha treima, muidu läheb vastu mootori
tagumise simmerlingi korpust/polte.
Paar pilti tööst:
Kas siis tuleb midagi ka siduri kahvli kaugusega ette võtta?
Korv peaks nagu jääma siis mootori poole rohkem.Sai kunagi e-30nega B20motoga jäärada sõidetud siis tundus see hooratas kudagi nõrk.Üks hooratas pidi pooleks minema ainult hammasvöö hoidis veel kinni
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
hooratas, mismõttes nõrk? mul sama ratas õhukeseks lastud treida ja audi korv + 240mm ketas
ja siduri süsteem on saanud vatti igast suunast. Võibolla sattus Sulle kehv hooratas, neid asju
kontrollitakse enne külge keeramist, vähemalt silmaga
See pildil olev sidur on mismoodi reguleeritav? Paistab täitsa tavaline korv või jääb mul midagi kahe silma vahele? Siin ennist oli juttu nõrgast hoorattast, pigem see isearetatud korv on ohtlikum ma pakun
Reguleerimine toimub hooratta ja korvi vahelise seibide paksuse muutmisega.
See vanatüübi korvi ketas on palju paksen kui see M52 oma.
Praegu surub korv rohkem peale kui enne.Lahutab viimase piiri peal,lamellid on korvi pinnaga peagu tasa.
Video asja vastupidavusest. Sai julmalt ära proovitud
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2