Supra ja Rx7 kasutasid vist viimati sequental twin turbot, hetkel ei tule mulle meelde ühtegi tootmises olevat productioni autot, millel kasutataks järjestik twin turbot.
Suhteliselt vana uudis, aga pole seda enne tähele pannud
http://paultan.org/archives/2005/10/14/ ... -inline-6/
http://www.autocar.co.uk/News_Article.asp?NA_ID=214768
järjestik twin turbo on tagasi (BMW)
järjestik twin turbo on tagasi (BMW)
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Kui seda 335i twin-turbot väheke kruttida saaks, siis uus 400hp V8 M3 muutuks suht mõttetuks oma hinna juures:) Porsche 959 oli esimene masin millel olid sequential turbod, Supra MK4 ja RX7 FD3S (mõlemad alates 1993) olid esimesed seeriatoodangu autod millel sama lahendus. 1989 Skyline R32 kasutas korraga lülituvate turbote lahendust. Supra puhus 93 aastal ridakuuest 320hj ja 427Nm, eks näis mida BMW suudab 13 aastat hiljem. Saastenormid on küll karmistunud, aga tehnoloogia on ka arenenud. Muidugi 3.0L ridakuus twinturbo kompaktses hea juhitavusega tagaveolises kupeekeres + 6k manuaal on päris ahvatelv kombinatsioon.
959-l kasutati 2.8l B6 ja oli 450hj, mis omakorda oli 962C deforsseeritud mootor (~600-850hj)Taavi kirjutas:Kui seda 335i twin-turbot väheke kruttida saaks, siis uus 400hp V8 M3 muutuks suht mõttetuks oma hinna juures:) Porsche 959 oli esimene masin millel olid sequential turbod
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;