Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Keraamiline teraplaat lõikab karastatud materjali küll. Vanasti oli selle nimetus BOK(vok e.k) plaat, millega karastatud asju, ka laagreid treiti ja treitakse tänagi. Nt mõned käimari laagrid on astmetega, mis lisab laagri hinnale 100 euri juurde, kuid treial saab 20-35 euri hakkama. See tera üles tõstmine on pigem plekist pingi ja mitte vastava tera süü.
Lihv saab muidugi täpsem.
Lihv saab muidugi täpsem.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Tuleb sul tee Liguri juurde jalgealla võtta. Tema võib sulle täpselt sellise hooratta treida millise soovid või vana ära korrastada. Seni meile tehtud tükid on kõik väga korralikud saanud.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Ju ma siis olen viletsa pingi otsa korra sattunud, igatahes ühe väga jubeda hooratta juures tekkis treimisel probleem ja lahenduseks oli lihvpink.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Läks ikka treimisse siin ära,sest lihvpinki ei mahu vms ja siin pole ju variante midagi valida kah nagu.
Järgmine aasta kunagi tellin ära uued jupid, hetkel rahadega nats kitsas. Ehk saab asja!
Seniks, head uut aastat madala punase auto poolt
Järgmine aasta kunagi tellin ära uued jupid, hetkel rahadega nats kitsas. Ehk saab asja!
Seniks, head uut aastat madala punase auto poolt

ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Huh,
Eile jõudis sidur kerge kell 15.00 viljandi umbes, seejärel sai hakatud alla panema - Ütleme nii et suht kiiresti sai tagasillad/kastid alla ,õnneks oli natuke abi ka. , kella 1900 iks selgus ,et master cylindri juurest hakkas lambist lekkima. See võttis tuju ära ja kiiret enam ei olnud.
Tegin kohe suurest "õnnest" meme eile

Õhtune googeldamine nagu näitas mingit tihendit peasilindri juures ja nagu ikka üritasime soodsalt hakkama saada. Natuke jebimist ja maas ta oligi, leidsin ka uue tihendi 0,3 euri eest. Seejärel päev otsa palju vaeva summutite /kollektorite/ küünlajuhtmete/ genekatega , mõned "vales järjekorras" kokku pandud asjad ja juba kell 17 00 sain sõitva autoga minema sõita garagest. Sidur töötab nüüd kenasti.
Pidurid on vaja üle õhutata,ainult tagumistest ei piisanud mis lahti oli.
Täna on pildipäev seega lisan ka eriti suvalise, kivid peate auto alla ise mõtlema.
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7520_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Eile jõudis sidur kerge kell 15.00 viljandi umbes, seejärel sai hakatud alla panema - Ütleme nii et suht kiiresti sai tagasillad/kastid alla ,õnneks oli natuke abi ka. , kella 1900 iks selgus ,et master cylindri juurest hakkas lambist lekkima. See võttis tuju ära ja kiiret enam ei olnud.
Tegin kohe suurest "õnnest" meme eile

Õhtune googeldamine nagu näitas mingit tihendit peasilindri juures ja nagu ikka üritasime soodsalt hakkama saada. Natuke jebimist ja maas ta oligi, leidsin ka uue tihendi 0,3 euri eest. Seejärel päev otsa palju vaeva summutite /kollektorite/ küünlajuhtmete/ genekatega , mõned "vales järjekorras" kokku pandud asjad ja juba kell 17 00 sain sõitva autoga minema sõita garagest. Sidur töötab nüüd kenasti.
Pidurid on vaja üle õhutata,ainult tagumistest ei piisanud mis lahti oli.
Täna on pildipäev seega lisan ka eriti suvalise, kivid peate auto alla ise mõtlema.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7520_o.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Ehk on kellegil sobivaid istmeid taolisse autosse pakkuda ?
Nahatamine on suhteliselt kalli hinnaga,samas võiks nagu värskendada sisu.
Vahepeal jooksis ka mootor kotti American Beauty ajal, pole veel lahti võtnud.
Saalekolks või kolvid, peale pikka burnouti ja keema laskmist.
Nahatamine on suhteliselt kalli hinnaga,samas võiks nagu värskendada sisu.
Vahepeal jooksis ka mootor kotti American Beauty ajal, pole veel lahti võtnud.
Saalekolks või kolvid, peale pikka burnouti ja keema laskmist.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
2 kepsusaalet oli ringi tõmmanud ja tänu sellele ka vänt kõver ja plokk nahkas.
Mainin ära,et kõik muu on korras ja detost jälgi ei olnud. 3a jooksul pole küünlaidki maha võetud - võiks vist nüüd ära vahetada :P
Pilte moto mahavõtust leiab siit https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIc" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.
Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-h ... torx7.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Samuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.

http://www.briantooleyracing.com/660-li ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"
Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttis ... 152935.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi
Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.
Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.
Mainin ära,et kõik muu on korras ja detost jälgi ei olnud. 3a jooksul pole küünlaidki maha võetud - võiks vist nüüd ära vahetada :P
Pilte moto mahavõtust leiab siit https://www.dropbox.com/sh/ikmtfd0j1s0hyub/cghuXpSiIc" onclick="window.open(this.href);return false;
Sai siis uus ls1 plokk koos sisuga ja kaantega soetatud Võrust vahepeal.
Usast on tulemas Hinson Supercarsist uued Uretaan mootoripadjad .
http://www.hinsonsupercars.com/p-1285-h ... torx7.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Samuti uued topelt klapivedrud tänu millele saan ka vähemalt pöörded 6800 rpmi ni vana ca 6100 asemel.
Väga kerged terasest taldrikud, kasutavad stock juppidega.

http://www.briantooleyracing.com/660-li ... gines.html" onclick="window.open(this.href);return false;
.660" Lift Dual Spring Kit for LS engines using stock rocker arms. Includes dual polished springs, matching tool steel retainers, locators of your choice for stock or bronze guides, locks and seals. Spring specs are 155 lbs @ 1.780", 380 lbs @ 1.180", 400 lbs @ 1.130, coild bind @ 1.070"
Põhjus ilmselt miks auto tegi ka wheelhopi kõvasti vahest, peitub ilmselt siin ,tänu kogu transmissiooni ahela värinale
https://www.dropbox.com/s/xxg4su904ttis ... 152935.jpg" onclick="window.open(this.href);return false; ehk 1 padjaga auto üsna pikalt sõitnud... padi oligi kahes tükis . Ja ainult 2 patja tal ees ongi

Kaanetihendid ja mootoritihendid tulevad lähiajal, õnneks osutus ka seekord nii,et ise tellides vaata,et läheb kallimaks.
American Beauty aitas hädast välja ka plokikaane poltidega.
Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Millist lisarõhku suurem sisselase mootorile annab?Arvatavasti talve jooksul teen uue sisselaske mis tuleb vähemalt 2 cm suurema diameetriga (mahutamisega on probleeme ) ja annab lisarõhku mootorile.

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Kompressori sisselaske ava on ca 9cm või 10 mälu järgi,
Minu sisselase on 7cm sisediameetriga . Sai tehtud,et piiraks rõhku kõrgematel pöörtel. Muidu kasutati piiravat rõngast kompressori sisselaske ees.
Minu sisselase on 7cm sisediameetriga . Sai tehtud,et piiraks rõhku kõrgematel pöörtel. Muidu kasutati piiravat rõngast kompressori sisselaske ees.
Viimati muutis Maik, 03.09.2012 12:16, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mul on mõned LSx mootorite 92mm drosselklapid üle. 

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Saab talveks kokku ja siis jäärajale:P???
Aga edu ja õnne igaljuhul!
Aga edu ja õnne igaljuhul!
haidukk ja takk
M: 200sx S13
M: 200sx S13
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Pole aimugi kunas kokku saab, ilmselt kuni kaanteni saaks varsti kokku panna tõesti, klapivedrud jäävad takistama.
Kiiret ei ole, ilmad nagunii kehvad...
hents99, uurisin nats ja võibolla pordin throttle body ise nats ära,natuke nagu pidi juurde andma keskmistel ja madalatel pööretel.
LS6 sisselaske kollektor oleks selline 25 hp asi,aga seda pole kuskilt soodsalt võtta kahjuks.
Uued küünlad tellisin kah ära, lähevad samad mis ennegi, Denso T20 tavalised küünlad kuna nendega probleeme ei olnud.
Kiiret ei ole, ilmad nagunii kehvad...
hents99, uurisin nats ja võibolla pordin throttle body ise nats ära,natuke nagu pidi juurde andma keskmistel ja madalatel pööretel.
LS6 sisselaske kollektor oleks selline 25 hp asi,aga seda pole kuskilt soodsalt võtta kahjuks.
Uued küünlad tellisin kah ära, lähevad samad mis ennegi, Denso T20 tavalised küünlad kuna nendega probleeme ei olnud.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Vahepeal on kast ja mootor omavahel kokku saanud peale aastavahetust ja esimene käivituski tehtud. Töötab küll-kuidagi.
Igast seibe-ja-asju olen ringi teinud treiali juures ja rullikuid paremate vastu vahetanud. Plastik ikka ei kesta niihästi pinge all.
Meeldiva lisana on *vist* multifunktsionaalne tuledelüliti saba andnud talvel ja enam pole udukaid,esitulesid,näidikute tulesid. õnneks on ise remonditav,aga kuna garaas on külm siis väga ei viitsi seal üldse viibida ega midagi teha. Kütmine võtab ju aega
Summuti kokkuehitus veel plaanis ,toru on sebitud ja 3" flantsid nüüd ka varsti olemas . Ja on ikka-see mõte,et äkki teeks sisselaske 3" toru pealt 4" toru peale. Või leiaks üldse lühema tee . Hetkel on 3" avaga suur Sparco filter ees numbri taga ,ehk toru jookseb ülevalt alla stangesse -must vahekoht paistab ka pildilt. Ehk:
1* teeks selle ümber 4" peale ja ostaks uue filteri
2* leiaks üldse mingi muu lahenduse
3* palju see läbimõõt üldse mõjutab? kompressori inlet on 4" ise-enesest. Aga boosti piiramiseks sai 3" peale tehtud ta samas kunagi... sellesmõttes pole võibolla mõtet üldse ümberehitusega jamada. Lõhki ju mootorit lasta ei tahaks,samas on kuidagi vähe neid hobeseid ikkagi,tahaks saada selline ikka 600hp mootorist või nii, teoorias. Pöördeid saan nüüd tõsta 800-1000 võrra ehk 6000 peale.
Võibolla ainult sellest piisab,ilma sisselaset modifitseerimata ? See oleks kõige parem mugavam viis ka.



Keeruline mahutada siia midagi..

Igast seibe-ja-asju olen ringi teinud treiali juures ja rullikuid paremate vastu vahetanud. Plastik ikka ei kesta niihästi pinge all.
Meeldiva lisana on *vist* multifunktsionaalne tuledelüliti saba andnud talvel ja enam pole udukaid,esitulesid,näidikute tulesid. õnneks on ise remonditav,aga kuna garaas on külm siis väga ei viitsi seal üldse viibida ega midagi teha. Kütmine võtab ju aega

Summuti kokkuehitus veel plaanis ,toru on sebitud ja 3" flantsid nüüd ka varsti olemas . Ja on ikka-see mõte,et äkki teeks sisselaske 3" toru pealt 4" toru peale. Või leiaks üldse lühema tee . Hetkel on 3" avaga suur Sparco filter ees numbri taga ,ehk toru jookseb ülevalt alla stangesse -must vahekoht paistab ka pildilt. Ehk:
1* teeks selle ümber 4" peale ja ostaks uue filteri
2* leiaks üldse mingi muu lahenduse
3* palju see läbimõõt üldse mõjutab? kompressori inlet on 4" ise-enesest. Aga boosti piiramiseks sai 3" peale tehtud ta samas kunagi... sellesmõttes pole võibolla mõtet üldse ümberehitusega jamada. Lõhki ju mootorit lasta ei tahaks,samas on kuidagi vähe neid hobeseid ikkagi,tahaks saada selline ikka 600hp mootorist või nii, teoorias. Pöördeid saan nüüd tõsta 800-1000 võrra ehk 6000 peale.
Võibolla ainult sellest piisab,ilma sisselaset modifitseerimata ? See oleks kõige parem mugavam viis ka.
Keeruline mahutada siia midagi..
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik
Mis asi sul tera üles tõstab?
Nagu või sisse nuga...
Kõigepealt mõõdad ära kõvaduse ennem teed eeltöötluse, siis 1000* suurendus, mõõtmised, nullid paika ja pinki pooltöötlus ja lõppviimistlus.
kui vaja tehakse ka keemiline proov paar puru , lahus
Mõõtmised sh pinnakaredus.
Kaasaegsemad treipingid ongi suht pekist aga selgroog on tugev selle eest.
Hoorattaa treimine ei ole midagi keerulist ja terasest corvette hooratas?
Nagu või sisse nuga...
Kõigepealt mõõdad ära kõvaduse ennem teed eeltöötluse, siis 1000* suurendus, mõõtmised, nullid paika ja pinki pooltöötlus ja lõppviimistlus.
kui vaja tehakse ka keemiline proov paar puru , lahus
Mõõtmised sh pinnakaredus.
Kaasaegsemad treipingid ongi suht pekist aga selgroog on tugev selle eest.
Hoorattaa treimine ei ole midagi keerulist ja terasest corvette hooratas?