Subaru Impreza GT -1997- Paap
läbustaga läbustage, mul ka huvitav teada!
Aga üldisidelt ega ma väga sporti ei taha praegult, auto ikka igapäeva sõidukina peab hetkel säilima ja ei libise see sidur midagi.
erik, kas subarul ongi ees soontega kettad originaalis?
Ainuke asi mis härib on see, et autol on kiirendades 1-2 2-3 jne... vahetades käikude algul vähe jõudu? kas bov aitab selle vastu?
Aga üldisidelt ega ma väga sporti ei taha praegult, auto ikka igapäeva sõidukina peab hetkel säilima ja ei libise see sidur midagi.
erik, kas subarul ongi ees soontega kettad originaalis?
Ainuke asi mis härib on see, et autol on kiirendades 1-2 2-3 jne... vahetades käikude algul vähe jõudu? kas bov aitab selle vastu?
bypass on katki, mul tegi samamoodi kui bypass oli kinni kiilunud. proovi boviga või tutika bypassiga.Paabik kirjutas:läbustaga läbustage, mul ka huvitav teada!
Aga üldisidelt ega ma väga sporti ei taha praegult, auto ikka igapäeva sõidukina peab hetkel säilima ja ei libise see sidur midagi.
erik, kas subarul ongi ees soontega kettad originaalis?
Ainuke asi mis härib on see, et autol on kiirendades 1-2 2-3 jne... vahetades käikude algul vähe jõudu? kas bov aitab selle vastu?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Paabik kirjutas:Vahest parem kui autoga tehakse sõitu ja siis korralikult korda kui midagi peaks juhtuma, kui, et ainult sõidatakse "vaikselt" ja ei hooldata korralikult!M-Tech kirjutas:Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.
Kõikidest vanadest müügis olevatest gt-dest parimas korras (tänaseni tundub veel).
RR kohe sõitma ei hakka!
Ning näita mulle mõnda vanat imprezat millega ei ole sõitu tehtud? (va. kuudiga)
väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
shrek kirjutas:Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Paabik kirjutas:Vahest parem kui autoga tehakse sõitu ja siis korralikult korda kui midagi peaks juhtuma, kui, et ainult sõidatakse "vaikselt" ja ei hooldata korralikult!M-Tech kirjutas:Laupäeval Männikul nähtud, väljas paistis väga korralik.
Jäi endalgi vahepeal silm peale sellele auto24-jas aga just see, et ta rallit sõitnud on ei meeldinud mulle.
Aga kui auto läheb samasse kasutusse, siis pole vahet.
Kõikidest vanadest müügis olevatest gt-dest parimas korras (tänaseni tundub veel).
RR kohe sõitma ei hakka!
Ning näita mulle mõnda vanat imprezat millega ei ole sõitu tehtud? (va. kuudiga)
Väike on hästi öeldud.
Autol oli tagumine ots läind.
Pilt:
http://rally.ee/?a=a111&b=45584
aga loodame et remont on hoolega ja hästi tehtud
[quote="Paabik"]väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
[quote="shrek"]Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Autol oli tagumine ots läind.
Pilt:
http://rally.ee/?a=a111&b=45584
aga loodame et remont on hoolega ja hästi tehtud
[quote="Paabik"]väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtud
[quote="shrek"]Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
kas ma ainuke kes piltei ei näe ?shrek kirjutas:Väike on hästi öeldud.
Autol oli tagumine ots läind.
Pilt:
http://rally.ee/?a=a111&b=45584
aga loodame et remont on hoolega ja hästi tehtud
Paabik kirjutas:väike tagumiku kõks vist oli jah, aga korda suht hästi tehtudshrek kirjutas:Kas sa sellega oled kursis, miks selle autoga 2005 sügisel Viljandi RR-l tulemust kirja ei saadud?
Praegust olukorda vaadates tundub väljast küll, et korralikult tehtud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Natuke teemast mööda aga kas sul kasko ka peal muidu ? Peaks mainima, et olen kuulnud väga palju erinevaid jutte (naised saunas räägivad) igasugustest hiigel summadest aga pole veel ühegi subaru omaniku käest küsida viitsinud ! Küsin sellepärast, et endal ka viimasel ajal mõtted impreza poole liikunud väikselt ...
tänud : mell
tänud : mell
Jaguar XJR V8 Supercharged / BMW M3 / RR Vogue
www.sampoliising.ee
sisesta andmed ja vaata palju tuleb kindlustuse makse
minul tuli stiilis 3300 eeki kuus
sisesta andmed ja vaata palju tuleb kindlustuse makse

minul tuli stiilis 3300 eeki kuus

minikasko on mul.mell kirjutas:Natuke teemast mööda aga kas sul kasko ka peal muidu ? Peaks mainima, et olen kuulnud väga palju erinevaid jutte (naised saunas räägivad) igasugustest hiigel summadest aga pole veel ühegi subaru omaniku käest küsida viitsinud ! Küsin sellepärast, et endal ka viimasel ajal mõtted impreza poole liikunud väikselt ...
tänud : mell
Vargus, vandalism jne... (st. va. avarii)
saab teha ainult autodele KUNI 100 000.
täiskasko subarul u 26k aasta.
minikasko 11k aasta.
subaru kõige kallim tõesti.
Matsu kohta: üldiselt paistab olevat hästi tehtud korda ja kui selgub, et ei ole siis tuleb teha...auto suvel värvimisse enivei.
On 4th Feb. 98, Autocar tested a 1998 specification five door hatchback. A top speed of 143 mph was recorded, with the 0-60 mph time being dispensed with in only 5.5 seconds, and 0-100 mph in 15.8. The standing 1/4 mile was completed in 14.2 seconds at 97 mph. The 30-70 mph increment was achieved in 5.6 seconds (a whole 1 second faster than a manual Porsche Boxster!)
However, the most remarkable tests were carried out on a standard 4 door saloons during November 1997. Firstly Top Gear magazine covered the 0-60 mph sprint in only 5.2 seconds! Then Performance Car (sadly no longer with us), as part of their 0-60 challenge timed the Impreza at a mind blowing 5.03 seconds for the 0-60 sprint, with the 1/4 mile being covered in 13.72 seconds at 100.6 mph. It should be noted though, that the Performance Car tests were carried out at Santa Pod drag strip (quality grippy tarmac), with only the driver, a near empty fuel tank and in one direction only.
nii et 5,8 pole eriti uskumatu, btw. taga pütt pole originaal, kas ajuga on miskit tehtud?
kindlustusest:
isegi minikasko on absurdne, sama väärtusega focus maksab 1600.- aastas... ja selle mudeli varuosad on juba üsna võrreldavad Focusega, probleem on lihtsalt selles, et vaadatakse palju on keskmiselt tehtud väljamakseid mudeli kohta, Super ja Minikasko on ühes potis.
LSD on turbodel kõigil taga, STI-l on ka ees viskoos lukk(GT mudelitel) uuematel kah vist LSD
Sidur:
olen sõitnud 55K(s.h ka vahtralehega tüdruksõber) ja pole esinenud probleeme, jah kärssama läheb ja käik muutub lühemaks peale aktiivset kasutamist aga libisema pole hakanud. Kui maha jahtub on jälle tavaline.
kui tahad oma auto kohta rohkem infi siis parim mis mina leidnud olen on
http://www.sidc.co.uk/faq.htm
ja juhul kui veel avastanud pole siis kohalik infoallikas
http://www.subaruclub.net
tervisi
JP@GT
However, the most remarkable tests were carried out on a standard 4 door saloons during November 1997. Firstly Top Gear magazine covered the 0-60 mph sprint in only 5.2 seconds! Then Performance Car (sadly no longer with us), as part of their 0-60 challenge timed the Impreza at a mind blowing 5.03 seconds for the 0-60 sprint, with the 1/4 mile being covered in 13.72 seconds at 100.6 mph. It should be noted though, that the Performance Car tests were carried out at Santa Pod drag strip (quality grippy tarmac), with only the driver, a near empty fuel tank and in one direction only.
nii et 5,8 pole eriti uskumatu, btw. taga pütt pole originaal, kas ajuga on miskit tehtud?
kindlustusest:
isegi minikasko on absurdne, sama väärtusega focus maksab 1600.- aastas... ja selle mudeli varuosad on juba üsna võrreldavad Focusega, probleem on lihtsalt selles, et vaadatakse palju on keskmiselt tehtud väljamakseid mudeli kohta, Super ja Minikasko on ühes potis.
LSD on turbodel kõigil taga, STI-l on ka ees viskoos lukk(GT mudelitel) uuematel kah vist LSD
Sidur:
olen sõitnud 55K(s.h ka vahtralehega tüdruksõber) ja pole esinenud probleeme, jah kärssama läheb ja käik muutub lühemaks peale aktiivset kasutamist aga libisema pole hakanud. Kui maha jahtub on jälle tavaline.
kui tahad oma auto kohta rohkem infi siis parim mis mina leidnud olen on
http://www.sidc.co.uk/faq.htm
ja juhul kui veel avastanud pole siis kohalik infoallikas
http://www.subaruclub.net
tervisi
JP@GT