
Miks läks üks kolb? Sest teised ei jõudnud minna.
Ehk pääses õli silindrisse. Näiteks murdus eelnevalt rõngas. Ja suva tankla 98 ei pruugi kah sama olla mis nimega 98.
Stroboga mõõtsid et süüde hiline? Kas vändaratas ikka näitab surnud seisu?
Tühikäigul võib paigas olla, aga kui CAS ja nukk on vanad kulunud, lõtkud sees, rihm lõdva jne siis eri-koormustel võib süüde 5 kraadi sinna tänna käia.
Ehk oli boosti liialt?
Tühikäigul juba deto? Oled kindel, et tühikäigu tõukuri kolinat silmas ei pea?
Mul näiteks läks 2 kolbi ilma, et oleks midagi kuulnud - Täis-boost ja pöörded, 3" otseläbi sumpa, pigita kere, kiiver peas. Naised saunas rääkisid, et kui segu on rikas, siis ei pruugi kuuldagi. Enivei kui steo-klappe või muud abinõud pole ja boosti tõstad ning lihtsalt tee peale paugutama lähed, siis polegi nagu palju muud tulemust oodatagi.