Palju odavam ja kordades mõtekam on sul sinna otsa mingi vahetükk lasta teha väikene. Sellega saavad siit foorumist paljud hakkama.
Ega see vabalthingav pole,et sisselaset kohe vahetama peab parema hingamise jaoks .
BMW M3 Turbotamine
Re: BMW M3 Turbotamine
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: BMW M3 Turbotamine
antud sisselase on rohkem kui piisav selle rõhuga sõitmiseks, isegi 1,5bar on piisav.
Sa peaksid mäletama veel Limmet'i S50B30 mootorit mis kasutas 1000whp juures antud
sisselaset veel ja kusjuures originaal kummi volladega ühendamaks ITB'de külge.
60mm wg on sinu setupile sobiv kuigi käib ka 2x 38mm väga hästi.
http://www.youtube.com/watch?v=TJr0fxZE50w" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=hAS5yUcg7iw" onclick="window.open(this.href);return false;
ainuke muutus oli seal see, et sl kollel on kinni keevitatud sisse tulev ava ja sealt kinni
keevitatud kohast on eraldi välja toodud 3,5" alu põlvega "pikendus".
Sa peaksid mäletama veel Limmet'i S50B30 mootorit mis kasutas 1000whp juures antud
sisselaset veel ja kusjuures originaal kummi volladega ühendamaks ITB'de külge.
60mm wg on sinu setupile sobiv kuigi käib ka 2x 38mm väga hästi.
http://www.youtube.com/watch?v=TJr0fxZE50w" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=hAS5yUcg7iw" onclick="window.open(this.href);return false;
ainuke muutus oli seal see, et sl kollel on kinni keevitatud sisse tulev ava ja sealt kinni
keevitatud kohast on eraldi välja toodud 3,5" alu põlvega "pikendus".
- KKD Motorsport - EstPerformance -