BMW M3 Turbotamine

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Tegin selle teema,sest autole veel juppe külge ei keera ja tegelen hetkel vajaminevate juppide kogumisega,kuid teatud juppide valimisega olen natuke hädas.Samuti on oodatud kõik nõuanded kuidas paremini teha.
Mootor kuhu plaan vile külge keerata on bmw s50b30 (3,0l)millele on tehasest kaasa antud 210kw ja redline on 7400rpm.
Siia teemasse ei oota arutelu teemal kui palju see mootor stockis kannatab,sest selle olen juba endale selgeks teinud ;) .
Eesmärk on esialgu peale keerata 0,4-0,5bar-i ja vaadata palju sellise rõhuga jõudu tuleb(turbo on Holset HX50),kuid hilisem eesmärk on ca 450-500hj mootorist.
Esimese asjana tahaks targemate nõu teemal WG suurus ehk siis kui suur WG sellise setupi jaoks valida :p
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
O-jay
Postitusi: 14
Liitunud: 15.01.2012 11:49

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas O-jay »

Pead ei anna, aga selle vile ja sellise rõhuga peaks sul see asi sinna 400+ hp-d jääma nagunii, aga eks targemad räägivad.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Ise olen kah seda meelt,aga igaks juhuks ei julgenud kõva häälega seda välja öelda :-D
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Maik »

0,5-0,6 rõhuga on jõu tõus ca 40-50% normaalne ja suht tavaline. Iga mootoriga on mingi maani üsnagi odav minna. Peale mingit piiri ületamist läheb kõik väga kalliks ja töömahukaks. Tänavaautole on ca 500 hp suht piisav. On veel fun, on veel mõistlik kütusekulu ja kannatab kenasti sõita.

Kõik üle selle eeldab juba ka 3xx laiusega rehve tegelt .
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas ivar »

Autolab kirjutas:ehk siis kui suur WG sellise setupi jaoks valida :p
Võimsam mootor - suurem wg.
Madalam rõhk - suurem wg.

Pakun, et vähemalt 50mm peaks olema antud juhul.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Seda küll,aga keegi ehk oskab soovitada parimat lahendust.Ise ei suuda otsustada millist varjanti järgmistest kasutada:
50mm
60mm
2x38mm
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas IvarR »

Ise kasutaks 60mm kui vähegi ära mahub.
Kas HX50 natukene liiga suur ei ole selle jõu jaoks?

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas hents99 »

Selle plokikaane hingamine vast suurt takistust ei taha, seepärast alla hx50 väga ei kasutatagi.
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Hentsil on õigus ;)
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Kuna tundub,et WG teemal rohkem nõuandeid ei tule siis otsustasin,et läheb 60mm WG.Järgmine küsimus on,et kes eestis oskab välja arvutada ja teha 3d joonise sisselaske plenium-ist?
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas KaroK »

Autolab kirjutas:Kuna tundub,et WG teemal rohkem nõuandeid ei tule siis otsustasin,et läheb 60mm WG.Järgmine küsimus on,et kes eestis oskab välja arvutada ja teha 3d joonise sisselaske plenium-ist?
Muidugi osatakse, aga see maksab paljupalju raha ja võtab palju aega.

Mõistlikum on esialgu kasutada näiteks m50b25 sisselaskekollektorit.
Pilt
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Päris kindlasti kohe ei kasuta ma m50-ne kollet,sest:
M50-ne kolle ei sobi s50-ne kaane külge
M50-ne kollega peaksin ka ITB-d minema viskama mootori küljest
M50-ne kolle on kohe kindlasti halvem kui S50-ne oma
Igaks juhuks ka pilt sellest milline näeb välja S50 mootor
Pilt
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
ivar
Postitusi: 399
Liitunud: 10.09.2005 21:47
Asukoht: Harjumaa

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas ivar »

Miks originaal ei sobi?
Autolab
Postitusi: 200
Liitunud: 07.06.2011 21:15
Kontakt:

Re: BMW M3 Turbotamine

Postitus Postitas Autolab »

Tõenäoliselt proovin alguses siiski originaaliga hakkama saada,aga originaalil on väga lihtne viga.
Pilt
Nagu pildilt näha siis vaevalt,et ma kuskilt silikoonist põlve leian mis oleks piisavalt suur ja orig. lõdvik mis sinna otsa käib läheb ülerõhu all tõenäoliselt lihtsalt lõhki :) Orig airbox-i lõikuda,keevitada samuti ei taha.
Asenduseks pidasin silmas midagi sellist.
Pilt
Huvitav kas carbonist pleniumit lõhki ei lase ülerõhuga :roll:
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
Vasta