Erinevate FPR-ide head ja vead

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta

Mis FPR-i kasutad?

tehase originaal
23
52%
no-name aftermarket
4
9%
Mallory
10
23%
Aeromotive
3
7%
Edelbrock
0
Pole hääli
muu tunnustatud aftermarket
4
9%
 
Hääli kokku: 44

plönn
Postitusi: 56
Liitunud: 06.01.2010 16:27
Asukoht: Tartu

Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas plönn »

1) Valgustage, mis vahet on firma ja no-name kütuse rõhu regulaatoritel?
2) Kas no-name regullitavad on kehvemad kui tehase originaal (mille poolest)?
3) Kas kellelgi on rikki minemise kogemusi?
rats
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas kilplane »

1)
üldiselt kehtib reegel, et saad mille eest maksad.
küll aga FPR puhul on ka erandid. on odavad hiinakad, on firma omad (aeromotive ja mallory näiteks) nende hinna ja kvaliteedi vahe on päris vägev.
aga erandiks on firma omade knock-offid. mai tea kas malloryst ka knocke on tehtud (kindlasti on) aga näiteks aeromotivei knockoff töötab mul väga korralikult. regullimisvõimalus ja läbilaskvus on väga suur.
nende hind on mõistlik ja on oma tööpõhimõttelt 1:1 firma omaga sama. kvaliteet on piisav.
2)
tehase originaali tihtipeale ei saa reguleerida ja nende läbilaskvus on ka üldjuhul väikene. (piisav originaal pumba jaoks.)
no-name hiinakad on raudselt halvemad, kuna ei hoia nad rõhku ega kütustki kinni niipalju kui ma kuulnud olen. isegi FPR kaudu kütust SL kollesse lasknud.
3)
audi FPR, tehase originaal, pisike punn oli. walbro pumbaga ei suutnud kütuse rõhku paigas hoida. alla 4 bar ei läinud. ilmselt sellepärast, et FPRil juba need sisse/välja augud olid siuksed imepisikesed.
hiina "fpr", mina seda rõhku sellega paika ei saanud korralikult. oma andurit külge ei saanud panna ja küljes olev kell oli liiga pisike ja ega ka näit oli suhteliselt bingo loto. lõpptulemuseks oli see, et membraan andis otsad ja loputas SL kolle kütusega üle.
praegu läks külge aeromotive knockoff, DB-HPst ostetud. siin teisedgi kiitsid et see korralik, seni olen rahul. muidugi sõita ma väga palju veel saanud ei ole. aga rõhku ta igatahes hoiab ilusti.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas IvarR »

kilplane kirjutas: praegu läks külge aeromotive knockoff, DB-HPst ostetud. siin teisedgi kiitsid et see korralik, seni olen rahul. muidugi sõita ma väga palju veel saanud ei ole. aga rõhku ta igatahes hoiab ilusti.
Mina ta sulle müüsin kunagi. Ühele minu tehtud rx7-le(suvine dailydriver) läks ka külge ja pole probleemi olnud, mõte oli lahti võtta ja membraani mingi hetk uurida igaksjuhuks kuii ei usu et midagi viga oleks.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
flm
Postitusi: 63
Liitunud: 11.09.2009 19:34
Asukoht: Eesti

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas flm »

On keegi testinud ja avastanud mingeid toimivaid lahendusi tehase originaal kütuserõhu regulaatorite osas alternatiivina lekkivatele hiina mänguasjadele?
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas hents99 »

Kõik OEM regulaatorid on head ja usaldusväärsed.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas rst »

kilplane kirjutas:...
audi FPR, tehase originaal, pisike punn oli. walbro pumbaga ei suutnud kütuse rõhku paigas hoida. alla 4 bar ei läinud. ilmselt sellepärast, et FPRil juba need sisse/välja augud olid siuksed imepisikesed.
...
Enamus Audi FPR ongi 4bar ning need töötavad edukalt 044 pumbaga.

Pigem tekib mul küsimus, miks on vaja kütuserõhku reguleerida?
Kui vähegi võimalik soovitaks kasutada orginaaltooteid.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
flm
Postitusi: 63
Liitunud: 11.09.2009 19:34
Asukoht: Eesti

Re: Erinevate FPR-ide head ja vead

Postitus Postitas flm »

See on originaalis vist mingi vana teema aegadest, kui pihustid käisid 98% duty cycle ja jõudu juurde keerates tuli ka kütuserõhk 5 bari peale keerata. Iseenesest leiab ka muidugi oem reguleeritavaid regulaatoreid, iseasi on nende võimekus näiteks kangema pumbaga stabiilselt rõhku hoida. Näiteks Fordi vanalt 2.0 Dohc mootorilt saab weberi või pierburgi regulaatori, mis katte alt on regullitav.
Vasta