Bmw E32 Tilkur
Re: Bmw E32 Tilkur
Taandarengut ka vahelduseks ... mosselmani kollektor ei sobi turboga kokku.Hx 40 on liiga suur selle kolle jaoks,turbo flants on liiga lähedal mootorile(turbo ei mahu ära).
Hetkel ootab paigaldamist manuaal kast,puudu veel üks hoovastiku osa ja siduri voolik
Hetkel ootab paigaldamist manuaal kast,puudu veel üks hoovastiku osa ja siduri voolik
Re: Bmw E32 Tilkur
Tellisin ära Ms 3 3.0 ja pihustid.Samuti sai sellised osad hangitud


Re: Bmw E32 Tilkur
Väike pildi update,
lisaks sai ka uus turbo tellitud.
Algne turbo oli "22" kojaga Hx40,kuid sellele ei saanud tellida väiksemat koda.Uus tuleb "16" kojaga Hx40 Super





lisaks sai ka uus turbo tellitud.
Algne turbo oli "22" kojaga Hx40,kuid sellele ei saanud tellida väiksemat koda.Uus tuleb "16" kojaga Hx40 Super





Re: Bmw E32 Tilkur
Täna sai autole alla pandud suuremad esipidurid.Vanad oli 302x28 ketastega ja ühe kolviga supportitega,"uued" on 324X30 ketastega ja 4 kolviga supportitega.Lisaks sai veel avastatud,et vasak rattalaager on varsti vahetust vajav.Samuti tuli lisa boonusena välja,et parempoolne alumine sarniir on väga õhtul omadega.On suuresti vedanud,et too pole kuskil augus oma pesast välja hüpanud.
Re: Bmw E32 Tilkur
Kui plaanid sellega tänaval sõita siis oleks vast veidi laiemat ratast ka alla vaja? Orginaal 16 on vist mingi 205 või 225 ja plaanitava mootoriga oleks isegi maanteel suurematel kiirustel sellisel juhul puhas suitsupidu ainult.
Re: Bmw E32 Tilkur
Ilmselt ei olnud tegemist HX40´ga, kui väiksemat pesa ei saanud.tilkur kirjutas:Väike pildi update,
lisaks sai ka uus turbo tellitud.
Algne turbo oli "22" kojaga Hx40,kuid sellele ei saanud tellida väiksemat koda.Uus tuleb "16" kojaga Hx40 Super
Eelmise lehekülje pilte vaadates ... turbiinikoda ongi T4 flantsiga, kui silm ei peta, mis viitaks pügala suuremale turboperele.
Kui saladus pole, siis millelt see pärit oli siiski?
Ja puht huvist, kui saaks täpse koodi sealt assembly plaadilt.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: Bmw E32 Tilkur
Tegemis On Hx40-ga ,plaadil ka just seda ta mudeliks nimetabki.mulk kirjutas: Ilmselt ei olnud tegemist HX40´ga, kui väiksemat pesa ei saanud.
Eelmise lehekülje pilte vaadates ... turbiinikoda ongi T4 flantsiga, kui silm ei peta, mis viitaks pügala suuremale turboperele.
Kui saladus pole, siis millelt see pärit oli siiski?
Ja puht huvist, kui saaks täpse koodi sealt assembly plaadilt.

Ikka jah,esialgu plaanis panna alla miskid 235-ed 16 veljega.Hiljem kui leiab sobivad veljed siis paneks 275 tagumisteksTaavi kirjutas:Kui plaanid sellega tänaval sõita siis oleks vast veidi laiemat ratast ka alla vaja? Orginaal 16 on vist mingi 205 või 225 ja plaanitava mootoriga oleks isegi maanteel suurematel kiirustel sellisel juhul puhas suitsupidu ainult.
Re: Bmw E32 Tilkur
Ok, no sellelt pildilt loeb tõesti välja HX40, kuid mind jäi närima see väide, et ei leidu väiksemat koda.
Kes ja miks nii väitis?
Ja kui ma sulle väiksemat koda vastu pakuks, siis kas vahetus oleks ahvatlev?
Kes ja miks nii väitis?
Ja kui ma sulle väiksemat koda vastu pakuks, siis kas vahetus oleks ahvatlev?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Re: Bmw E32 Tilkur
Koja asja sai Viljari kaudu uuritud ja probleemiks sai väljalaske tiiviku suurus,mis oli suurem kui tavaliselt.Praeguseks on uus turbo tellitud ja makstud,ning saabub reedel.Teemaks olev turbo läheb jälle riiulisse ning hiljem mersu peale,seal on 22 koda täpselt paras.mulk kirjutas:Ok, no sellelt pildilt loeb tõesti välja HX40, kuid mind jäi närima see väide, et ei leidu väiksemat koda.
Kes ja miks nii väitis?
Ja kui ma sulle väiksemat koda vastu pakuks, siis kas vahetus oleks ahvatlev?
Re: Bmw E32 Tilkur
Vanad olid ikka kahe kolviga ilmselt?tilkur kirjutas:Vanad oli 302x28 ketastega ja ühe kolviga supportitega,"uued" on 324X30 ketastega ja 4 kolviga supportitega.
Lauda nitro
Re: Bmw E32 Tilkur
Vanematel bemmidel on ühe kolviga kelkudel sadulad.
Re: Bmw E32 Tilkur
Ja järgmisel keremudelil on kohati nelja kolviga ja alumiiniumist.
Re: Bmw E32 Tilkur
Piduritega tegi Jaanus asja puust ja punaselt selgeks,jätkame teemat
Väike update jälle..
Vahetatud sai parepoolne esimene õõtshoob mis oli veel originaalosa
Lõpuks on e39 sisu musta e32 sees lõplikult.Reguleerimisulatus palju suurem kui originaalil.Turvavööd said ka originaal kinnitustesse kinni.


Audiot sai ka uuendatud pisut Alpine head unitiga

Selline läbu on praegu kapoti all

Tulevane mootor sai ka lakist ja muust jamast ära puhastatud



Väike update jälle..
Vahetatud sai parepoolne esimene õõtshoob mis oli veel originaalosa
Lõpuks on e39 sisu musta e32 sees lõplikult.Reguleerimisulatus palju suurem kui originaalil.Turvavööd said ka originaal kinnitustesse kinni.


Audiot sai ka uuendatud pisut Alpine head unitiga

Selline läbu on praegu kapoti all

Tulevane mootor sai ka lakist ja muust jamast ära puhastatud


Re: Bmw E32 Tilkur
Praeguseks on asjad arenenud sinnamaani,et Hallil autol on nüüd Musta tehnika (3,0 mootor ja käigukast).Mustal on kapotialune puhtaks küüritud,ning konditsioneer likvideeritud.Samuti sai korraks alla pandud Typ210 differ,kuid siis selgus,et poolteljed ei sobi,ning kardaani sisend flant on ka suurem kui orig difril.Seepärast saigi juurde sebitud teised poolteljed ja õõtsad.
Juurde sai soetatud :
*Typ 210 difriga kokkusobivad poolteljed
*tagumised õõtsad koos rummudega
*stock vedrud ja amordid
*tavalise difri
*manuali spido ploki
*puurooli :D
*lakkimata tagatuled ja palju muud trääni
Täna ostsin ka ühemassilise hooratta
Juurde sai soetatud :
*Typ 210 difriga kokkusobivad poolteljed
*tagumised õõtsad koos rummudega
*stock vedrud ja amordid
*tavalise difri
*manuali spido ploki
*puurooli :D
*lakkimata tagatuled ja palju muud trääni
Täna ostsin ka ühemassilise hooratta