Küünlajuhtmete asemel on nendel mootoritel murelapseks hoopis kummilutid (pildil nr 2)
Tüüpviga on klapikambrikaane tihend mis lekib ja siis küünlad ja lutid ulbivad õlis. Kui seal juba õli sees on siis enne head nahka ei saa kui küünlad ja lutid vahetatud. Kui sinna copi alla näeks siis ilmselt paistaks seal tore ilutulestik. Pead lootma jääma et mõni pool maha pole põlenud veel.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
kivimugi kirjutas:loomulikult võib sul mõni süütepool ka vahele jätta.
seda peaks diagnost näitama.
Arvatavasti ei oska diagnostika teha vahet, kas vahele jätab pool või on küünla viga. Ma ise küll ei kujuta ette, mille põhjal kompuuter sellest aru peaks saama. Originaalajuga ülelaetud mootor käib eeldatavasti üldse "safe mode"-s ning diagnostika ei oska midagi asjalikku sealt välja lugeda.
Milline praegune küünalde sädevahe on? Pisut vähemaks kannataks prooviks panna vast ikka.
Enda 1996a e39 diagnost näitab pooli viga vabalt. Isegi selle vea põhjal süütepoole ümber tõstnud. 0,5 bari tahaks juba N/Ast erinevat küünalt kindlasti saada. Edu vea lahendamisel.
heicom52 kirjutas:Küünlad ei ole õlis ega õlised ja piibud panin uued.Vahesid olen proovinud 0.9-0.6mm ei aidanud,aga sula ilmaga hakkas paremini käima.Proovin uute küünaldega mis saab.
Ennem midagi eriti aretama ei hakka,kui lumi ära sulab.
Krdi lumi sula ära juba
Kellegil on pakkuda MSi mõistliku hinnaga.PS (võiks olla kokku joodetud 6sl originaal süütepoolide jaoks)
Mis aju sul orginaalis on? Siemens MS41...MS43? Nendele saan ligi ja saan orginaaltabeleid muuta kui vaja ja ajusse flashida.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.