forseeritud mootori turbotamine
forseeritud mootori turbotamine
tahaks panna turbot lada mootorile millel on tõstetud surveaste 12,suured klapid ,sportnukkvõll jne selline küsimus et kas seda mootorit annab turbotada ?? või tuleb selle süsteemi käima saamisega raskusi ??
Re: forseeritud mootori turbotamine
Pritse või karburaator?
Re: forseeritud mootori turbotamine
mootor on karburaatoriga endal käis veel peast läbi mõte et paneks turbo puhuma läbi weber dcoe karpade need mul juba nagunii on olemas ja olen vaatand ka internetist pilte ja videoid kui autol on turbo ja weberid peal et kes oskab ka selle koosluse plussidest ja miinustest rääkida siis oleks tänulilk .
Re: forseeritud mootori turbotamine
Surveaste on minuarust veits suur.
http://differ.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Re: forseeritud mootori turbotamine
Surveaste pole suur, head kütust on raske saada.
Re: forseeritud mootori turbotamine
ok tahaks ikka sellist masinat teha millele sobib ka tankla küte. Lihtsam võtta siis tavaline mootor teha remont panna tugevamad kolvid ja sealt edasi areneda .
Re: forseeritud mootori turbotamine
Kõik on õige, aga miks on vaja tugevamaid kolbe? Miks on originaalid nõrgad või mille tõttu nad võiksid puruneda ja mis hetkel/kui suure koormuse all? Ootan konkreetset vastust suure huviga.turbokris kirjutas:ok tahaks ikka sellist masinat teha millele sobib ka tankla küte. Lihtsam võtta siis tavaline mootor teha remont panna tugevamad kolvid ja sealt edasi areneda .
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: forseeritud mootori turbotamine
Kui antud kolvid sul lennukikütusele vastu peavad, siis on surveaste täitsa õige.hents99 kirjutas:Surveaste pole suur, head kütust on raske saada.

Katsu surveaste vähemalt 9.0 peale saada või veel vähem. Siis saad mingi aegki sõita turboga.
Või mõtled surveastme all kompressiooni? Igaks juhuks küsin.
Re: forseeritud mootori turbotamine
no ma olen lugenud et originaal kolvid ei pea suurele valule vastu ja pole just eriti lõbus kh kui mootoril nõrgaks kohaks osutuvad kolvid lihtsam on ju kohe osta sellised kolvid mis on loodud kannatama suuremat valu kui originaalid .hents99 kirjutas:Kõik on õige, aga miks on vaja tugevamaid kolbe? Miks on originaalid nõrgad või mille tõttu nad võiksid puruneda ja mis hetkel/kui suure koormuse all? Ootan konkreetset vastust suure huviga.turbokris kirjutas:ok tahaks ikka sellist masinat teha millele sobib ka tankla küte. Lihtsam võtta siis tavaline mootor teha remont panna tugevamad kolvid ja sealt edasi areneda .
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: forseeritud mootori turbotamine
Seda lugesid?
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1821" onclick="window.open(this.href);return false;
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1821" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: forseeritud mootori turbotamine
Loodan et see teema pole aegunud, kuid siiski jagaks teema algatajaga mõtteid. Esiteks mis lada mootor sul täpsemalt on seeria ning töömaht ning mida kujutab endast "sport nukkvõll" on ka kindlaid kraade ning tõusu teada? Olen ehitanud 1.3L lada mootorit 21011 Turboga juba kusagil 5 aastat, on olnud ebaõnnestumisi kuid asi töötab. Surve aste on originaal 8.5:1 kuid 9.0 sobiks ka väga hästi. Esmalt tahaks teada saada kus artiklis või kus on kirjeldatud lada kolbe, kui kõige nõrgemat osa? Olen mootorise lasknud 0.5 kuni 1.3bar ülerõhku, näinud segunumbreid karburaatoriga 9.0:1 kuni 21:1 ning süüte asukohti on olnud mitmeid ning 2a jooksul pole ühtki plokikaane tihendit veel paigast lasknud (seda suuresti ka tänu intercoolerile) ning K-Jetorick pritsele. Mootor on täiesti stock seest, lihtsalt tuleb uued osad hankida, ning korralikult komplekteerida mootor. Kas oled ka mõelnud millist turbot kasutada, huvitab vääne või lõpujõud? lammutusest turbo otsimist ei soovita, sealt jõuad neid rohkem kokku osta, kui korraga uue isendi otsida. Kui on soovi lähemalt rääkida, siis võin ka PM saata projekti lingi. Olen kuulnud et webber dat 32/36 karburaatoriga pidavat saama ka blow-through süsteemi teha, kuid originaal lada karburaatoriga seda teostada ei anna, ainult draw-through stiilis. Ma võtaks sinu asemel kõrvale ühe originaal 1600 mootori ning katsetaks seal kõigepealt turbotamist, kui on tõsine soov. varjandid on pritsung ( progre, mehh, el) või draw-through originaal karpaga, või proovida blow-trough süsteemi siis pead otsima karburaatori millel ülerõhk ei sega ventuuri effekti, mis originaalist tõmbab kütuse düüsedest mootorisse (vaakum-ventuuri effekt) kui lasta ülerõhk karburaatorise siis lõõride ning ujukikambri rõhud muutuvad samaks ning kütus ei liigu enam mootorisse. Siin kohal ei aita düüsede suurus, muudab segu kuni boosti alguseni, ning kütuse rõhk ei muuda sammuti seda probleemi (katsetatud aastaid tagasi rõhkudega kuni 2bar) kuna ujukinõel ei lase sellel survel minna otse düüsede peale, muidu mootor ujuks kütuse sees. Siin kohal soovitus, Kasuta pritsungit või tee draw-through (kehv varjant, kuna selles süsteemis pole mõeldav intercooleri kasutamine)