Tervitus
Teen siis siia foorumisse ka teema enda masinast.
Tegu siis supraga-föön vahel nagu kord ja kohus.Sai umbes 6 aastat tagasi ostetud tiba avariilisena.Sel hetkel oli ainus turboga isend saadaval-ost toimus 10minutiga ja suitsevate tagarehvidega.Sai sõidetud aastakese ja siis jäi seisma-kuna kolisin minema ja auto pidi maha jääma.Nüüd siis aeg uuesti ta tuhast äratada-ja asi toimib ilusti-äsja sai ülevaatus tehtud jne.Ootab veel uut värvikihti kuna vana maha nühitud
Mõned pildid siis-ja kriitika mind ei hirmuta
Ma ei saa aru, mis krdi paukumine siin klubi käib. Kui ei ole midagi mõistlikku öelda, siis hoidke oma rasvased näpud klaviatuurist eemal.
PS: Vabandan, kui tsiteeritav oma sõnadega irooniat ei püüdnud pritsida vaid selline ongi tema normaalne kõneviis.
ega mul esialgu pole siit muud oodatagi-autol pole veel välimust ollagi-ma juba harjunud selliste juttudega et ront jne-aga fakt on see et süda on tal kuri aga eks seda paukumist tule veel
Vaataks esialgu enda peale, enne kui toksima hakkate.
Kusiti mis edasi pigem selleks, et inimene pajataks oma plaanidest... sest peab olema eriline pederast et suprat edasi lagunema jatta.
tegelikult täiesti õige-vb mõeldi tõesti et mis edasi saab-siinkohal olex vabandus suht kohane-aga mis siis edasi-kuna auto sai lõpux ülevaatuse siis alates aprillist on supra tartus ja igapäevases liikumises.värv on juba tellitud ja värvimiskoht ka olemas.esialgu proovingi välimuse ordnungisse saada ja eks siis läheb töö kapoti alla.powerit oleks kindlasti vaja juurde.saksast saan omale fiiberkapoti-siinkohal küsimus-kuna see ajab kaalujaotuse sassi siis kuidas auto käituma võiks hakata.teatavasti kapott kaalub mehiselt(originaal mõtlen)
Aga mis peaks saama ? Arvestades et vahe on naeruvaarne võrreldes kogukaaluga.
PS. Sa ju esiosast võttad kaalu, seega midagi halba kindlasti mitte. Samas kui motot ehitama hakkad, siis kapotti alla tuleb ikka kaalu/jubinaid juurde.