akoholile üle
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Aga kellele Eestis metanooli/Vee sissepritse on?
Piiritusega see asi,et aktsiis on ju megakõrge. Üks mees soovis hakata autokütuseks eraldi tootma,et toiduaine(alkoholi)tööstusse ei sekku,aga EV saatis pikalt. Biodiisliga oli ka EV-l mingi probleem,neil on see statoili jms omakasu poliitika ilmselt omajagu sees. Ega mudiugi liviko ka vähe ei maksa.
Aga tore kui lähed hommikul auto juurde ja keegi on paagi tühjaks joonud ning magab auto najal.
Piiritusega see asi,et aktsiis on ju megakõrge. Üks mees soovis hakata autokütuseks eraldi tootma,et toiduaine(alkoholi)tööstusse ei sekku,aga EV saatis pikalt. Biodiisliga oli ka EV-l mingi probleem,neil on see statoili jms omakasu poliitika ilmselt omajagu sees. Ega mudiugi liviko ka vähe ei maksa.
Aga tore kui lähed hommikul auto juurde ja keegi on paagi tühjaks joonud ning magab auto najal.

Kuidas saab pritsel lihtsalt küttekulu muuta ,et ei peaks kapoti alla ronima?Muidugi, et paralleelselt sõita nii metanooliga kui ka bensiiniga.
Alkoholil on omadus tõmmata ligi niiskust ja ta tõbras ajab mootori rooste!
Tuleb siis ennem seisma jätmist alko aurud penaga minema põletada või kasutada kastoor õli!
Aga ikkagi jääb veel küsimus külmaga käivitamise suhtes,ilmselt tuleb ikka panna teine paak ja käivitamisek kasutuada bensiini ja kui mootor soe siis ümber lülitada alkoholi peale.Aga selleks ongi vaja hõlbsat vahendit kuidas pritsega mootoril küttekulu muuta?
Alkoholil on omadus tõmmata ligi niiskust ja ta tõbras ajab mootori rooste!
Tuleb siis ennem seisma jätmist alko aurud penaga minema põletada või kasutada kastoor õli!
Aga ikkagi jääb veel küsimus külmaga käivitamise suhtes,ilmselt tuleb ikka panna teine paak ja käivitamisek kasutuada bensiini ja kui mootor soe siis ümber lülitada alkoholi peale.Aga selleks ongi vaja hõlbsat vahendit kuidas pritsega mootoril küttekulu muuta?