BMW LUKKU!
BMW LUKKU!
.
Viimati muutis heicom52, 23.08.2013 23:49, muudetud 3 korda kokku.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Palju sealt jõu lisa on tulnud sellises kondinsioonis?
Turbos make torque and torque makes fun
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Vot see on mõnus säästukas! Lihtsalt turbo peale, pihustid natsa suuremad, rõhku vähe ja vaatab mis saab. Minule meeldib, ei ole mingeid suuri töid tehtud ega mingeid juhtajusid. Kui väga palju ei hoora ja rõhku ei näpi, siis mina usun, et kestab ka. Vilin on olemas, jõulisa on olemas, endal hea olla ja kindlasti ka palju rohkem lõbu!
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
.
Viimati muutis heicom52, 23.08.2013 23:50, muudetud 1 kord kokku.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Mis segu 0,5bari juures teeb? Ega selle narrowband kella näidu järgi ei saa vist mingeid järeldusi teha 

Re: BMW 520iT 96a :heicom52
.
Viimati muutis heicom52, 23.08.2013 23:51, muudetud 1 kord kokku.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Õlivann
vist alumiiniumist(?!)ja alu. keevitus on kallim kui vedelmetall?! Ikkagi minule meeldib :D

-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Siiski, oleks saanud kohe lasta vastava flantsi keevitada ja millal iganes ning mis iganes ajal kas pimedaks panna või tagasivool juhtida.
Mul küll plekist vann, kuid tegin ka flantsi. Võin igakell pimedaks panna, kui tagasivoolu enam tarvis pole.
Muidu
Mul küll plekist vann, kuid tegin ka flantsi. Võin igakell pimedaks panna, kui tagasivoolu enam tarvis pole.
Muidu

Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Turbo õlitus võetud sealt, kus peaks olema õlisurve andur.Toivoku kirjutas:Räägi kust kohast sa turbo õlituse jaoks väljavõtte tegid? Miks õli tagasivoolu ei keevitanud karterisse? Endalgi plaan kevadel yks 2,0 sarnase kolle ja suuremate pihustitega lihtsalt käima panna miskise 0,3-0.5 bari peal.
Äravoolutoru on keevitatud ja üle liimitud,kuna keevitus mullitas.

Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
.
Viimati muutis heicom52, 23.08.2013 23:54, muudetud 1 kord kokku.
Vett ei joo ja jala ei käi!
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
BMW 730i E32/1.8 Turbo Impreza/4.2AudiD2
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Palju sädevahe on? Pane 0.8 peale, kui juba ei ole. Või siis 0.7
Mul aitas see. Algul oli 1.1
Küünlajuhtmed kontrolli ka üle. Rõhu all hakkavad kõige nõrgemad kohad üle peksma.
Mul aitas see. Algul oli 1.1
Küünlajuhtmed kontrolli ka üle. Rõhu all hakkavad kõige nõrgemad kohad üle peksma.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
sel autol ei ole küünlajuhtmeid.
BMW-l on siiski COP-id kasutusel originaalis.
BMW-l on siiski COP-id kasutusel originaalis.
BMW e30 320i(2,5 M50B25) Turbo
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Aga küünlad siis?
Muidugi on ka paar korda ette tulnud, kus japsil hakkasid süütepoolid ise vastu. Aitas süütepoolide vahetus. On siis ka otse küünla peal.
Pakun variante, ehk aitab.
Muidugi on ka paar korda ette tulnud, kus japsil hakkasid süütepoolid ise vastu. Aitas süütepoolide vahetus. On siis ka otse küünla peal.
Pakun variante, ehk aitab.
Re: BMW 520iT 96a :heicom52
Mul s4 oli sama jama.. küünlavahe oli 0.8, ette nähtud aga 0.6 peale paika panemist kadusid kõiksugu vahelejätmis probleemid.
loomulikult võib sul mõni süütepool ka vahele jätta.
seda peaks diagnost näitama.
loomulikult võib sul mõni süütepool ka vahele jätta.
seda peaks diagnost näitama.
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T