K: torbo vahetus eagle talonil

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

K: torbo vahetus eagle talonil

Postitus Postitas TOE »

et sõbra autol vaja turbo ära vahetada ootan siis igast kommentaare ja soovitusi.

ja selle turbo kohta ei oska ma inffi anda mis tal peal on.

auto andmed muidu 2.0 t 4wd ~~140kw 90a.

on tal siis soov osta garretti turbo mingine.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

no kindlasti sobiks hästi "disco potato" ehk gt28rs
seda turbot ka selle mootori peale pandud!
Kasutaja avatar
TOE
Postitusi: 34
Liitunud: 18.04.2005 22:06
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas TOE »

eem aga kuidas oleks muidu selle Garrett T3/T04B H Trim - 200-450 HP ja kui uus turbo peale panna siis koos uue turboga jämedam väljalase+kollektor. kas oleks veel midagi vaja esijalgu ümber teha.
Ma tean,et ma ei tea!!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

kui kolle flantsi otsa sobib siis aint downpipe ümber teha ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

tänx toe et teema lahti tegid a kuna ma nyyd ka kasutaja siis ajan seda teemat ise edasi. mul on kavas teha oma turbomootoriga talonile( mu esimene turbomootoriga auto) uus väljalase. seega mõtlesin et kuna uus kolle tuleb siis peax panema ka uue turbo ja kui panemisex juba läeb siis yhekorraga natuke suurem kui originaal, sest plaan nats ikka edasi arendada. minu andmete kohaselt peax tehase turbo lubama 300hp, hetkel umbes kuni 200hp originaalis.nii et olexin tänulik kui soovitaxite midagi.
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Ma ei saa natuke aru, et miks te seda väljalaske kollet nii hirmsasti tahate vahetada?

Mitsubishi 16G või 20G turbo ja jookseb sinna 400hp juurde välja ka.

Garreti jaoks tuleb jah vaheflants teha - aga ei näe miskit erinevust Garreti ja Mitsubishi vahel selle jõu vahemiku juures.

Uusi pihustieid ja benapumpa ning miskit AF kontrollerit oleks vaja, mis siis suurenenud õhuhulgaga hakkama saaks.

Siis võtaks juba cooleri ette...
Loving the AWD
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

no olen lugend et orig turbo jooxeb 300hp välja kui a 400 siis tõrsti ei akka vahetama. a plaan oli teha uus väljalase niikuinii et siis nagu ka äkki suurem turbo. a kui tõesti orig 400 hp siis mõtlen?
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

cartman kirjutas:no olen lugend et orig turbo jooxeb 300hp välja kui a 400 siis tõrsti ei akka vahetama. a plaan oli teha uus väljalase niikuinii et siis nagu ka äkki suurem turbo. a kui tõesti orig 400 hp siis mõtlen?
Ei originaal ikka ei jookse - originaal on Mitsu 14B, põhimõtteliselt jookseb ka aga see on siis erivärk juba.

Suurema turbo nagu Mitsubishi 16G ja 20G jaoks ei ole vaja kollet vahetada, need käivad originaal kolle külge.
Loving the AWD
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

no a maarvan et mitsu turbo ei maxa just mitte v'ähe ja kust seda saada yltse on? ja kas mitte uus kolle+sumps ei anna paremat hingamist?
Blu
Postitusi: 35
Liitunud: 03.01.2005 12:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Blu »

Mitsu 20G on kusagil 15kilo kätte.
Sumps annab hingamist kyll aga kollektor - jah - ei eriti misikit.
Rõhu tõstmine vast kõige kasulikum...
Loving the AWD
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

usast tellides mitsu 16G turbo on tegelikult odavam, kui "disco potato" (loe gt28rs). Ja minumeelest panid sa Blu natuke mööda, garrett on otse "plug and play" aga 16G vajab vaheflantsi. Võin ka eksida, pole esimese genni vend. 2G surmkindlalt garrett t28 otse, mitsu 16G tahab flantsi.

Väljalase kolde kohta nii palju, et see annab ka väga hea tulemuse, kui teda natukene portida ja poleerida. Nõrgaks kohaks on just ülejäänud väljalase, mitte kolle.

kui tahad oma 400 jõudu kätte saada, siis ei ole just kõige parem mõte, et "paneme suurema turbo". võiksid sellega arvestada, et vajalik on näiteks:
uus sisselase (soovitan 2,5") uus väljalase (400 jõu jaoks juba 3"), uus cooler, uued pihustid ( kui veab, siis piisab 550cc aga vaevalt.) uus pena pump, mingisugune piggy pack, (soovitaks gm maf + maf translatorit, odav ja dsm'ile plug and play, hind ca 4000) lahendab ja õhulugeja takistuse mured. loomulikult ka af kell ja boosti kell ja igasugu nodi, nagu isasemad klambrid jne...
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

soovitad e mõnda kohta kollete tegemisex?
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

no meil siin tartus tehakse paris norm kollektoreid tel 53943682 helista siis raagime tapsemalt ;)
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

hm... kolle kolle kolle.... 2G stock porditud koldega sõidetakse 10...11 sekundit. torukolle on käre raha maha viskamine!

kuna sul 90 aasta, siis otse vahele tõstetav turbo on "Big-16g" otsi infi ise... hind ca $660 . Spoolib sutsu aeglasemalt, kui Big T28 aga flow on suurem.

EDIT: Eelistasid Garrett'i ...uurisin ... garretti turbo ei tohiks mitte ükski sulle otse otsa istuda. flants flants flants....

Kui plaanid üldse ehitama hakata seda, siis soovitan mitte eriti süveneda nende juttu, kellel pole omal dsm'i. Tõsi - paljud asjad on üldised Turbo auto asjad... aga paljud siiski mitte.

Abiks:

www.dsmtuners.com
www.vfaq.com
www.dsmtalk.com

Happy boosting
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
cartman
Postitusi: 183
Liitunud: 19.01.2006 9:32
Asukoht: viljandi

Postitus Postitas cartman »

kas seda big-16g turbot on kusagil eestis ka saada v peab aint kaugemalt tellima? ja on kellegil kogemusi tellimisega, aeg , maxmine jne?
Vasta