audi 2,5 tdi mure
audi 2,5 tdi mure
Tere mure selline et pole jõudu ja pöörded üle 3000 ei lähe. Ühesõnaga ei võtta turbot järgi . Aga kui mootor välja suretada ja uuest käima panna siis on turbo ja jõud kõik jälle olemas mingi aeg, ja siis kaob jälle ära. Oskab keegi midagi öelda milles võib viga olla.
Re: audi 2,5 tdi mure
diagnostikast võiks alustada!
kui see midagi ei näita siis solenoidklapp/ mõni vaakuvoolik vigane
kui see midagi ei näita siis solenoidklapp/ mõni vaakuvoolik vigane
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: audi 2,5 tdi mure
Minu audil oli kunagi mingi sarnane jama ja kasu oli õhulugeja vahetusest. Soovitan ka lasta arvutiga kontrollida, enne kui ise midagi vahetama hakkad, võib kõvasti odavam, kiirem ja lihtsam tulla.
Re: audi 2,5 tdi mure
diaknostis käinud näitab ainult et turbo rõhu viga. Õhulugeja panin uue ei muutunud midagi puhastasin EGR klapi ära ikka ei muutunud midagi.
Re: audi 2,5 tdi mure
Pole küll 2,5 motoga kokku puutunud aga 1,9 motol on samade tunnustega olnud probleemiks vaakumklapid mis juhivad geomeetrita liigutavat klappi. Või siis see krt klap mis liigutab geomeetrita. Või geomeetria kinni. Samas võib mõni vaakum voolika lahti olla või mõrdes.
Re: audi 2,5 tdi mure
"Limp mode", ehk teisisõnu avarii reziim peal arvatavasti. Panustaks samuti vaakumvoolikute peale.
V6 või R5?
V6 või R5?

Re: audi 2,5 tdi mure
vaatasin voolikud kõik üle ei paistnud kuskilt et oleks katki . Mootor v6 132 kw
Re: audi 2,5 tdi mure
Kindlasti kontrollida üle geomeetriat juhtiv varras kas liigub piisavalt
Re: audi 2,5 tdi mure
üle vaatatud kaaa see liigub ilusti ei mingit takistust
Re: audi 2,5 tdi mure
Panin igaksjuhuks kõik uued vaakumvoolikud , ja olukord ei muutunud. Oskab keegi veel midagi soovitada
Re: audi 2,5 tdi mure
Kui käima auto paned, siis peab hakkama turbo geomeetria kohe toimetama ja kui gaasi annad siis peab ka geomeetrila liikuma.
Võid proovida ka, et paned mõnele vaakumvoolikule pimeda ette, et mis siis teeb.
Neid solenoide peaks lammerist saama proovimiseks, nondes võib jah probleem olla ja toda diagnost ei näita. Ütleb lihtsal, et rõhu probleem.
Võid proovida ka, et paned mõnele vaakumvoolikule pimeda ette, et mis siis teeb.
Neid solenoide peaks lammerist saama proovimiseks, nondes võib jah probleem olla ja toda diagnost ei näita. Ütleb lihtsal, et rõhu probleem.
Re: audi 2,5 tdi mure
Ma lähen seda teed et panen uue solonoidi. Ja kui siis ka ei muutu siis läheb turbo maha. Ja siis mõtleb edasi kas uus või puhastab ilusti ära ja proovib uuesti.
Re: audi 2,5 tdi mure
Kui läpakas sõidu ajal taha panna, siis saab teada mis täpsemalt juhtub, kas ei suuda turbo piisavslt puhuda või puhub ülerõhku.
Kui vaakukapi(peenes keele vist aktuaator) vars geomeetria õlaku tagant ära võtta, siis peab jah to geomeetria süsteem lihtsalt liikuma aga vaakumklapil ikka omal vedru niitugev, et seda annab alles käsitsit liigutada.Ja ei tohiks vaakumklapi taga se vars kuidagi töllata ega logiseda.
Ei tea kuidas konkreetsel mootoril turbo asetus aga paljude 1.9 motodel kipub just vaakumklapp ära pussatama.
Kui vaakukapi(peenes keele vist aktuaator) vars geomeetria õlaku tagant ära võtta, siis peab jah to geomeetria süsteem lihtsalt liikuma aga vaakumklapil ikka omal vedru niitugev, et seda annab alles käsitsit liigutada.Ja ei tohiks vaakumklapi taga se vars kuidagi töllata ega logiseda.
Ei tea kuidas konkreetsel mootoril turbo asetus aga paljude 1.9 motodel kipub just vaakumklapp ära pussatama.
Re: audi 2,5 tdi mure
asi nüüüd korras , ja viga oli turbo rõhu anduris :D