S2 õlirõhk

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

S2 õlirõhk

Postitus Postitas Karl818 »

Tere.
Küsimus siis järgmine, kui palju on normaalne õlirõhk Audi AAN mootoril. Tegemist on audi coupe, S2 ja S4 ristandiga :-D
Coupe kerele pandud S4 mootor ja juhtmestik ning mõned S2 ja RS2 jupid. Point siis järgmine, et õlirõhu näidik mootori töötades koguaeg põhjas, ning vahel viskab ka hetkeks õlituld põlema, kuid õli on normis ning käib ilusti ilma tiksumise või taolise hääleta mis viitaks, et õli vähe oleks.

Mootorile tehtud alumise otsa remont. Sees on SPM kepsud, RS2 sisselaske kolle(postid puuritud), RS2 õhulugeja, FMIC, TT by-bass, uued vaakumvoolikud, 1.8T coilid, S2 sidur, MTM stage 1 chip(3bar map-ga). Vahetatud on õliradiaator.
õlirõhk1.jpg
(1.02 MiB) Pole veel allalaaditud
Ehk oskab keegi öelda mis seda põhjustada võib.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas Fog »

Näiteks remondi ajal õlikanalisse jäänud kalts:)
Eeldusel, et kella andur on enne "kaltsu" ja originaal tulukese oma pärast kaltsu.
Peletis: 12.30 @ 185
Jubetis: 9.74 @ 233
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas Karl818 »

Kahjuks ei oska öelda mida enne mootoriremonti õlirõhukell näitas.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas rst »

Karl818 kirjutas:Tere.
Küsimus siis järgmine, kui palju on normaalne õlirõhk Audi AAN mootoril. Tegemist on audi coupe, S2 ja S4 ristandiga :-D
Coupe kerele pandud S4 mootor ja juhtmestik ning mõned S2 ja RS2 jupid. Point siis järgmine, et õlirõhu näidik mootori töötades koguaeg põhjas, ning vahel viskab ka hetkeks õlituld põlema, kuid õli on normis ning käib ilusti ilma tiksumise või taolise hääleta mis viitaks, et õli vähe oleks.

Mootorile tehtud alumise otsa remont. Sees on SPM kepsud, RS2 sisselaske kolle(postid puuritud), RS2 õhulugeja, FMIC, TT by-bass, uued vaakumvoolikud, 1.8T coilid, S2 sidur, MTM stage 1 chip(3bar map-ga). Vahetatud on õliradiaator.
õlirõhk1.jpg
Ehk oskab keegi öelda mis seda põhjustada võib.
Mõõda mehaanilise kellaga õlirõhk ära ja süda rahul. Foorumis ei oska keegi sulle muud tarka soovitada.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas Karl818 »

Jep, eks ta kõige õigem ole. Kuid originaal õlirõhku ei oska keegi öelda tühikäigul ning sõidu ajal?
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas Karl818 »

Kuna pole päris originaal kah, ega siis vist õlirõhk polegi päris sama mis originaal S4-jal.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas rst »

Karl818 kirjutas:Kuna pole päris originaal kah, ega siis vist õlirõhk polegi päris sama mis originaal S4-jal.
Õlirõhk on sul täpselt sama originaal nagu ta on tehasest ette nähtud. Arvatavasti kulumisest tingituna võibolla väiksem lihtsalt. :) SPM kepsudel ja muul nännil ei ole mitte midagi pistmist õlirõhuga.

Tühikäigul sooja mootoriga peaks õlirõhk olema 1.5-2 bar.
2000 pöörde juures peab vähemalt 3bar olema, kui alla selle, siis peaks hakkama mõtlema mootori remondi peale.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas Karl818 »

Kas viga võib olla ka rõhukellas?
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas KaroK »

Paar postitust ülevalpool on ju kirjas, et mõõda mehaanilise kellaga ära.
Andur võib vigane olla, või juhtmed katki või misiganes.
Aga sooja mootoriga tühikäigul üle bari - ei usu hästi.
Sõites võiks olla minimaalselt 1 bar 1000 pöörde kohta ja ka mitte palju üle selle.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas rst »

KaroK kirjutas:Paar postitust ülevalpool on ju kirjas, et mõõda mehaanilise kellaga ära.
Andur võib vigane olla, või juhtmed katki või misiganes.
Aga sooja mootoriga tühikäigul üle bari - ei usu hästi.
Sõites võiks olla minimaalselt 1 bar 1000 pöörde kohta ja ka mitte palju üle selle.
Need mõned Audi S2, S4 ja S6 2.2T motoga autod, mida mina näinud olen, siis KÕIGIL on olnud tühikäigul 1.5-2bar õlirõhk.
Üldiselt see kella ja anduri teema on suht tavaline. Mõõda õlirõhk manuaalselt ära ja on selgus majas.
ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas jeff01 »

ei saa ju vaielda teemal kas 1/1,5/2 bari kui keegi räägi midagi õlist endast sest mõned sõidavad õliga mille 100c viskoossus on 10 ja teised sõidavad näiteks korraliku õliga mille 100c viskoossus on 24 ja ongi 1 bar õlisurve vahet olemas.

Ise olen ühte S2te valanud vaid 10w60 õli viskoossusega 24 ja sellel audil on selle õliga vist 1,5 bari nii et suva õliga kindlasti alla 1 bari kuid näed kestab umbes 200kwga. juba aastaid.

Selle audi tule andur on nii odav et osta uus ja vaheta ära, kui viga ei kao siis mõõdad manomeetriga üle ja asi selge.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
prj
Postitusi: 113
Liitunud: 03.08.2010 15:29
Asukoht: Tallinn

Re: S2 õlirõhk

Postitus Postitas prj »

Karl818 kirjutas:MTM stage 1 chip(3bar map-ga).
Seda kompotti ei soovita. Tere detonatsioon.
Kui õlirõhu probleem laheneb ning auto reaalselt liikuma vaja saada, siis võta ühendust.
Vasta