akoholile üle

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

akoholile üle

Postitus Postitas juss »

Ega mõnel hullul pole tulnud mõtet hakata turbokaga alkoholi pealt sitma?
Mul tuli, aga jah nagu ikka iga uue ideega paluks teiste arvamusi ja nõuandeid.Olen seda asja tsipa juba uurind ka.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

mingi leht mille leidsin paks olema nii mõndagi!
http://home.att.net/~alkycontrol/page8.htm
Kas turbo mootorit saab ültse alkoholi pealt tõõle panna?
muidugi saab kui hästi tahta, aga kas sellel on mõtet?
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Kas asi hakkab toimima turbokal,soov oleks nats rohkem võimu saada kui tavalise küttega,veel üks leht kus on seda teemat arutatud:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=24811
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Esiteks kirjuta kõik mis õelda soovid ühte posti.

Teiseks Dragracingus on alkohol laialt levinud ja turbokatel veel eriti kasulik. Nimelt on alkohol kõrge oktaanarvuga ning samas kui teda suures koguses (nagu ka vaja et lahjaks ei läheks) pihustada siis jahutab alkohol vägagi korralikult sisselaske tempi. Miinuseks on külmkäivitus ning suur kütuse kulu, pikalt sõita ei saa. Plussidest veel niipalju et on keskkonnale hea ja maksab vähe, kui suures koguses osta.


Järgmine kord googelda ennem kui küsid midagi.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

ega siis midagi külapeal puskarimasinad tõõle ja tuld :evil:
Ega vist samakat ei saa piisavalt kõrge kraadi peale aga noh eks siis tuleb osta kuskilt odavalt piiritust.
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

kõige parem oleks vast pipraviin :-D
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

riceboy kirjutas:kõige parem oleks vast pipraviin :-D
paned paaki "lemon"-i ( baltijaama odekolonn ) ja linnavahele paugutama :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tegelikult on see väga huvitav teema, kuid juba palju lahatud teema. Mulle andis üks vana lennundust, kes siis rääkis oma autost veidi, oli selline enne `50aastaid auto ja tehtud ümber piiritusele(pealtnägijas oli kunagi juttu temast). Ta oli seda teemat juba palju aega arutanud ja igasugu lahendusi ja mõtteid läbi käinud. Eriti head võimalused pidavat olema just ülelaadimisega, võib jube suure rõhuga sõita. Eriti tõhusad peaksid olema roots-tüüpi kompressorid/ülelaadijad. Keskkonna säästlik ja ühtlasi ka odav sõita, kui võiks ise omale kütust valmistada.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

hents99 kirjutas:..... kui võiks ise omale kütust valmistada.
:? Kas omatarbeks ei võigi viina valmistada? Mina arvasin et müük on keelatud?

Iseasi kas igaüks saab kodus viina valmistada
Priit
Postitusi: 119
Liitunud: 08.05.2005 17:42
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Priit »

küsimus ei olegi mitte selles kas tohib või ei. Kui tootmise eesmärgi ära põhjendad ei hakka sind keegi kinni pistma. Küsimus on selles kas sa oskad toota piisavalt kvaliteetset alkoholi. Ühesõnaga kui teadmisi jagub siis lase käia.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Tegelikult päris nii ikka ei ole, mingit aktsiisi pead ju ikkagi maksma. Samas kui sa toodad omale suurel hulgal alkoholi, siis tekib kahtlus, kas sa seda jõuad ka suures koguses tarbida. Päris täpselt nüüd ei oskagi seda õigetesse sõnadesse panna, aga alati on olemas keegi, kes sulle varba peale hakkab astuma, ehk põhjus leitakse alati - maksma peab niikuinii hakkama, muidu ei saa ju suured tegijad enam nii palju kasu. Arvate tõesti, et selle peale pole tuldud, et odavalt ja vähe saastlikult sõita, alkoholi kvaliteedis pole üldse asi. Kõik on poliitika selle ümber.
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

Hents99-ga absoluutselt nõus, alkoholi mootorikütusena mittekasutamine on poliitiline, mitte tehniline probleem (see arvamus jookseb läbi isegi inglise keelsetest tehnikat käsitlevatest õpikutest).
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

quattromees kirjutas:Hents99-ga absoluutselt nõus, alkoholi mootorikütusena mittekasutamine on poliitiline, mitte tehniline probleem (see arvamus jookseb läbi isegi inglise keelsetest tehnikat käsitlevatest õpikutest).
Rootsis, kasutavad nad alkoholi ja bensiini segu juba aastaid ja hind on sellel segul soodne sest on keskkonna sõbralik. Ja seal ei ole küll mingit poliitilist probleemi, pigem on probleem selles et ainult SAAB on enda autod ehitanud selle segu pealt sõitma.


Räägi mis POLIITILISI probleeme saab olla kui sõidad alkoholi pealt.

Keda huvitab et sa ostad iga suve algul paar tonni metanooli livikost endale. Sõida aga, kuid karda külma. Inglismaal ja prantsusmaal valavad rekkajuhid endale toiduõli paaki ja mida valitsus teha saab? Mitte midagi kui ainult halada ja ähvardada.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Räägi mis POLIITILISI probleeme saab olla kui sõidad alkoholi pealt.
Loomulikult poleks probleemi kui mingi paar protsenti tarbijatest sõidab nt alkoholiga, who cares. Aga, kui hakkaks sõitma nt 60% ja neist keegi ei maksa kõrget aktsiisi, siis kohe-kohe tehakse vastav seadus, et saaks selle kõrge aktsiisi ikkagi kätte ja sa maksad lõpuks ikkagi sama palju kui bensiini eest, pole see poliitika midagi nii sinisilmne kui tundub. Kütusemüüjad on siiski väga omakasupüüdlikud, seepärast nad ei töötagi välja mingit odavat alternatiivkütust - nad saaksid lihtsalt vähem kasu.
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Seega mure lahendatud. Sõitke aga metanooli pealt. Muidugi seadistada on niru võitu ja tahab väga sooja ilma.

100% metanooli jaoks on vaja kütusesüteem 2x võimsam teha ning tavaline metall (eriti kütusepaak) talle väga ei pidavat meeldima. Hetkel panebki mõistatama miks keegi ei ole veel dragracel kasutanud metanooli (va külalisvõistlejad). Maksim kasutas ühel lõppkiirusvõistlusel metanooli, kuid ei suutnud seadistust paika saada. Ning hiljem lasi ka oma kunagise automaatkasti ribadeks.

Kas mitte nascari sarjas autod metanooli pealt ei sõida? Igatahes mingisugune sari USA-s kasutas metanooli kütusena. Rohelised on kohe sillas sellise reegli pärast :) .
Vasta