Ehitusel MB 190E 2.0, 90kw millele Volvo 2.4 TD, 120kw turbo. Mootoril esialgu pihustid jms jäävad originaaliks. Palju oleks soovitatav turborõhk antud kooslusele?
Ette tänades, Tom.
Esimene katse turbomaailma sisenemiseks.
Siinkohal võib mainida, et tegemist on mehaanilise pritsungiga. Selle kooskõlastamine turboga pole algajaile vast kõige lihtsam üritus, aga kusagilt tuleb ju alustada.
Edu!
Edit: Paksust Boschi pritsungite spetsiifilisest raamatust saad lugeda, kuidas KE-jetronicu saab turboga tööle.
hents99 kirjutas:Siinkohal võib mainida, et tegemist on mehaanilise pritsungiga. Selle kooskõlastamine turboga pole algajaile vast kõige lihtsam üritus, aga kusagilt tuleb ju alustada.
Edu!
Edit: Paksust Boschi pritsungite spetsiifilisest raamatust saad lugeda, kuidas KE-jetronicu saab turboga tööle.
Pole sellist raamatut käepärast võtta ega praegu ka kuskilt seda saada. Saaksid ehk rääkida sellest? Turbo peale saamine pole enam kaugel, ehk valgustad mind, mis mind ees ootab?
Algaja küll aga piisava abi korral pean hakkama saama, miski ei tohiks võimatu olla
Originaal pihustite suuruse kohta ei oska kahjuks midagi öelda, et palju need olla võivad. Üks mees ütles, et kolme liitristel on enamasti sama suured pihustid kui kahesel Kütuserõhu suurendamiseks oleks paigaladamiseks olemas vormel 3me elektriline bensiinipump, peaks igaljuhul võimasam olema kui originaal.
Miks sa niiviisi arvad pumba koha pealt? Mina arvan, et vormeli pump on mõeldud töötama väikse rõhuga ehk EFI jaoks.
KE-jet`i puhul on vaja suurt rõhku. Originaalis on 7 bar tootev pump. Sisuliselt sama suutlikkusega, mis bosch "044".
Jah, pihustid kahe- ja kolmeliitrisel mootoril on samad. Isegi 5.0 ja 5.6 ja ka 6.0 mootorite pihustid on samad, mis 2.0 mootoril. Rõhust sõltub kogu pidu.
Teine suur asi on õhukulumõõtja/taldrik, selle läbimõõt(3 erinevat mõõtu) erinevalt jõudlusest, samuti avause kuju.
Kõige pealt tee omale KE-jetronic selgeks, tasub teada. Tegemist ikkagi kõige kallima(arendustöö jne) pritsunginga.
Lisaks oma harimisele saad ka kindla sissetuleku ja nõudluse nende pritsungite töölepanemisega, usu mind. Neid mehi, kes seda Eestis oskavad, võid suht-koht kahekäe sõrmedel lugeda.
Arvestagem ka seda, mitu pihustit (silindrit) suurematel mootoritel on. See, et 3-liitrine samu pihusteid kasutab ei ole mingi argument, kui kolmeliitrilisel on 4 asemel 6 pihustit.
Aga eeldusel, et 6L mootor on V8, peaks laias laastus olema 1.5bar rõhuga (0.5 ülerõhku) 2-liitriline ilusti toidetud ja kindlasti on ka väike varu (6L / 8pihustit == 1.5bar * 2L / 4pihustit).