7a tagasi postitasin nende adminile, et artiklite all oli sel teemal loogika vigasid sees, mis Usa raua omanikke rõõmsamaks teeb.Maik kirjutas:Hm, tqhq-s oli vist see suur suur topic samast asjast? Seal nagu sellisele selgusele vist lõppkokkuvõtteks jõuti..?
Lühike selgitus: Edasi lükkab jõud rehvi ja teepinna vahel, jõud tekib ratta raadiusel kuna rattasse siseneb pöördemoment, mis sõltub otseselt mootori võimsusest ja valitud ülekannetest (turbiinist, käigust, diffrist).
Meeldib ka Raceboy selgitus TD vs F1.
Ekstreemsem näide oleks, kui seisad oma 100kg'ga meetrise "rattavõtme" peale, siis 1000Nm üritab autot edasi lükata, aga see mitu korda sekundis sa seda jaksad teha on võimsus. (F1 mootor on 30% kergem poiss aga hüppab "rattavõtmele" 400% tihemini TDI-paksuke)
Teemasse kah. Kompressorit saab edukalt kasvata momendi kasvatamiseks. Näiteks, kui oma 454'le paneks 230 MB kompressori, siis tal oleks 1250RPM juures 200+ hj ja 1300Nm, aga u. siis tuleks ta tagant ära ühendada.