VKM Godzilla Drag Car
Re: VKM Godzilla Drag Car
Seda sama mõtlesingi jah.
Re: VKM Godzilla Drag Car
Kirjelduses "liquid-intercooler", aga pildilt ei saa aru, kus tal see "liquid" on. Miks jälle vesi-cooler? Kas hakkab ununema, mis kepp sellega oli?
Või mõtlesite siiski ümber?
Mõned jupid eelmiselt autolt kah tulevad?
Esimesel pildil olevale kapotist tulevad jälle turbod läbi?
See kere kunagi sõitnud kah on? Mis tal selle raami indeks on?
On mingi aeg silme ees kah, mille poole püüdlete?

Mõned jupid eelmiselt autolt kah tulevad?
Esimesel pildil olevale kapotist tulevad jälle turbod läbi?
See kere kunagi sõitnud kah on? Mis tal selle raami indeks on?
On mingi aeg silme ees kah, mille poole püüdlete?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Re: VKM Godzilla Drag Car
Kuna nina tuleb umbne, siis pole eriti valikut cooleri suhtes. Pildil oleva cooleri külge keevitame veepaagi, kuhu enne starti jäävesi sisse läheb.
Nina on hetkel nibin-nabin üle turbote.
Antud kere pole kunagi rajal käinud, kuid puur oli serditud 6.0 sõitma ja see oli ka üks argument kere ostul, sest ise plaanime kunagi ka selle 6 ette saada
Nina on hetkel nibin-nabin üle turbote.
Antud kere pole kunagi rajal käinud, kuid puur oli serditud 6.0 sõitma ja see oli ka üks argument kere ostul, sest ise plaanime kunagi ka selle 6 ette saada

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Re: VKM Godzilla Drag Car
Põhimõtteliselt keevitate FMIC eest ja tagant kinni, alla lihtsalt kraan ja peale kork, või ka eraldi veepaak? Kuna pumpa, voolikuid, juhtmeid jms jama ei tule siis väga töökindel - ise plaanin kah esialgu (su vana) L-IC'it kinnisena kasutada. Samas ma arvan, et 1. pildil olevast stange-avast mahuks teie keskmise kiiruse 200kmh juures ka FMIC jaoks piisavalt õhku läbi. Kui nina ja masinat raskemaks poleks vaja teha, siis ma pakuks LIC'i põhiargumendiks stange-ava vähendamisega tuuletakistuse vähenemist, mis 250-400kmh vahel rohkem kui kompenseeriks selle LIC-lisaraskuse.
On plaanis EMV'l kah osaleda või vähemalt demoda-testida? Võiks ju Vitsutilt üht Eesti Rekordit laenata
On plaanis EMV'l kah osaleda või vähemalt demoda-testida? Võiks ju Vitsutilt üht Eesti Rekordit laenata

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Re: VKM Godzilla Drag Car
Cooleri ette tuleb jah kinnine paak, mille külge ei tule mingeid voolikuid ega pumpasid. Kuna auto sõidab loodetavasti ja eeldatavasti üle 300-320km/h kiirusi, siis umbne stange on ilmselt ainuõige lahendus.
Eestis plaanime kindlasti ühe stardi 2012 teha ja peamine eesmärk ongi sponsoreid rõõmustada ja see Eesti rekord üks kord ära nihutada
Eestis plaanime kindlasti ühe stardi 2012 teha ja peamine eesmärk ongi sponsoreid rõõmustada ja see Eesti rekord üks kord ära nihutada

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Re: VKM Godzilla Drag Car
Ma arvan et misiganes õhk-õhk cooleriga ei saavutata ka selliseid sisselaske temperatuure 
kui asi on õigesti (Loe: ÜLE
) dimensioneeritud siis võib juhtud nagu minul. +30 kraadi õhu tempiga oli sisselaske temp +16 kraadi samas kui teised maadlesid 50kraadise IATga.
Õige turbo korral oleks asi olnud veel parem, kuid minu oma töötas oma alast väljas ja kinnise WG-ga

kui asi on õigesti (Loe: ÜLE

Õige turbo korral oleks asi olnud veel parem, kuid minu oma töötas oma alast väljas ja kinnise WG-ga
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: VKM Godzilla Drag Car
Aga kaante jahutus ikka ees olevate avade kaudu?RICE BURNER kirjutas:Kuna auto sõidab loodetavasti ja eeldatavasti üle 300-320km/h kiirusi, siis umbne stange on ilmselt ainuõige lahendus.
To jeff: üledimensioneeritud õhk-õhk-cooleriga ei pruugi õhu-temp selle ~10s jooksul üle 10C tõusta, mis tähendab 15C ilmaga 15-25C vahemikku, eeldusel, et burnoutist stardini mingi paar minuti süsteemi eelnevalt üles ei küta. 10kg alu-torustikku ja -coolerit omab kah nii palju soojus-inertsi, et 200m võiks kah kinnise ninaga sõita
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: VKM Godzilla Drag Car
Numbrid tundusid intrigeerivad ja arvutasin natuke. Ma ei tea palju sellest mootorist võimsust võtta tahetakse, aga ligikaudse ülevaate saamiseks võtsin ilusa ümarguse numbri- 1000kW.Astrona kirjutas:To jeff: ...10kg alu-torustikku ja -coolerit omab kah nii palju soojus-inertsi, et 200m võiks kah kinnise ninaga sõita
Niisiis, alu erisoojus on 880J/kg*kraad. Kuna jämedalt läheb mootori võimsusest kolmandik jahutussüsteemi, siis ütleme 300kW, mis teeb u. 300 000J energiat. Võtame ajaühikuks sekundi ja leiame siis, palju igas sekundis temp tõuseb. Mina sain tulemuseks, et 10kg massi korral 34 kraadi sekundis. 6s sõiduga siis lõpus u. 220kraadi.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: VKM Godzilla Drag Car
Jutt käis ainult coolerist. Kui õigesti mäletan siis suurjärk oleks 25-50kw.taxu kirjutas:Numbrid tundusid intrigeerivad ja arvutasin natuke.
0.9KJ kg K => 9KJ 10kg K. Sekundiga 9KW tõstaks 1kraad. Kui 5x9kw kuumust, siis 5 kraadi. 6-seki auto 7-sekiga 35kraadi. Eeldusel et soojus ei kiirga välja, mida ta aga teeb. (Mu FMIC+LIC+torud on näiteks ~15kg)
10kg vett vähendaks kuumenemist ~5x. Edit:väiksem font ja sry OT pärast
Viimati muutis Astrona, 10.01.2012 21:38, muudetud 1 kord kokku.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: VKM Godzilla Drag Car
torustiku puhul tuleb ehk seda ka arvestada, et torude keskel saab kuumem õhk liikuda, seega kogu soojus mis turbost puhutakse ei salvestu torustikku. ja mootoriruumis on üldjuhul suurem temp kui õues ja tõenäoliselt ka soojem kui õhk, mida mootorisse sisse tahta lasta. seega mina isiklikult torustikku eriti ei arvutaks kui jahutavat osa. samas kui kasutada jahutis jääd/vett ja enamus torustikku ei ole omavahel lõdvikutega radikast eraldataud (et radikas ka torusi jahutaks) siis toimib jah soojusalvestina.
ka mina olen nõus, et kui sul on 10kg torustikku ja 5 kg jääga pooleks jahutusvedelikku, siis ei tohiks SL temp selle 6-7 sekundiga väga suureks minna. ainsaks probleemiks on hoida jahuti ennem starti külmas, kui selle kõrval on mootor mis on seal saja kraadi juures.
on teil mingi kuumakaitse mõeldud sellele radikale ja torustik ise ka jahedast alast läbi veetud (et VL kollega sõlme ei lähe.
).
või läheb ennem starti iga kord 5 kg jääd sisse?
ka mina olen nõus, et kui sul on 10kg torustikku ja 5 kg jääga pooleks jahutusvedelikku, siis ei tohiks SL temp selle 6-7 sekundiga väga suureks minna. ainsaks probleemiks on hoida jahuti ennem starti külmas, kui selle kõrval on mootor mis on seal saja kraadi juures.
on teil mingi kuumakaitse mõeldud sellele radikale ja torustik ise ka jahedast alast läbi veetud (et VL kollega sõlme ei lähe.

või läheb ennem starti iga kord 5 kg jääd sisse?
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: VKM Godzilla Drag Car
Pole kül väga kursis selle kiirendus asjaga aga kas nii poleks võimalik piisavalt sisselaske tempi alla saada, et jahutaks cooleri CO2 gaasiga maha ennem starti.
Idee poolest peaks saama nii cooleri tempi viia sinna -50C. juurde.
Ja kui ruumi on kapoti all siis ju veel võimalik sissealaske õhk võtta cooleri ümbert, et ka see oleks võimalikult jahe(või tõmmata läbi cooleri).
Lihtsalt üks idee välgatus, ei tea kas ta ka midagi väärt on
Idee poolest peaks saama nii cooleri tempi viia sinna -50C. juurde.
Ja kui ruumi on kapoti all siis ju veel võimalik sissealaske õhk võtta cooleri ümbert, et ka see oleks võimalikult jahe(või tõmmata läbi cooleri).
Lihtsalt üks idee välgatus, ei tea kas ta ka midagi väärt on

- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Re: VKM Godzilla Drag Car
Seal saa kustutiga ringi joosta küll ei tohi :DPole kül väga kursis selle kiirendus asjaga aga kas nii poleks võimalik piisavalt sisselaske tempi alla saada, et jahutaks cooleri CO2 gaasiga maha ennem starti.
Idee poolest peaks saama nii cooleri tempi viia sinna -50C. juurde.
Ja kui ruumi on kapoti all siis ju veel võimalik sissealaske õhk võtta cooleri ümbert, et ka see oleks võimalikult jahe(või tõmmata läbi cooleri).
Lihtsalt üks idee välgatus, ei tea kas ta ka midagi väärt on
Aga mis kõik ära unustavad, on stardiduellid ja spoolimine enne lendu, mis soendab kapotialust tublisti
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Re: VKM Godzilla Drag Car
CO2düüsid cooleri juurde jne. Aga isegi jääveega võib tekkida cooleri peale kondents ja peate mati alla panema, et see rajale tilkuda ei saaks.RICE BURNER kirjutas:Seal saa kustutiga ringi joosta küll ei tohi :D
Aga mis kõik ära unustavad, on stardiduellid ja spoolimine enne lendu, mis soendab kapotialust tublisti
Mul 1 palav võistlus selle tempi nahka osaliselt läks (kogu auto päikse käes ~50C, kapoti all 70C ja stardis IAT juba >50C). Panin ventidele sund-lüliti, mille stagimisel välja lülitan, hoidis kapotialuse jm jahedana. Kinnise ninaga, on asi veelgi hullem. Soovitan teil ka kaante-radikate-ventidele sund-võimaluse, mis siis a la trans-brake ja line-lock ajal neid taga hoiaks.
Panete alla suure kraani, millega ka jääkuubikud välja saaks lasta? Või üldse alla suuren tihendiga luuk, mis korraga kogu paagi tühjaks laseks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: VKM Godzilla Drag Car
Vale.taxu kirjutas:Numbrid tundusid intrigeerivad ja arvutasin natuke. Ma ei tea palju sellest mootorist võimsust võtta tahetakse, aga ligikaudse ülevaate saamiseks võtsin ilusa ümarguse numbri- 1000kW.Astrona kirjutas:To jeff: ...10kg alu-torustikku ja -coolerit omab kah nii palju soojus-inertsi, et 200m võiks kah kinnise ninaga sõita
Niisiis, alu erisoojus on 880J/kg*kraad. Kuna jämedalt läheb mootori võimsusest kolmandik jahutussüsteemi, siis ütleme 300kW, mis teeb u. 300 000J energiat. Võtame ajaühikuks sekundi ja leiame siis, palju igas sekundis temp tõuseb. Mina sain tulemuseks, et 10kg massi korral 34 kraadi sekundis. 6s sõiduga siis lõpus u. 220kraadi.
Kolmandik läheb jahutusse, kolmandik summutisse ja kolmandik väntvõllile.
1000kW rattast on ca. 1200 kW väntvõllilt.
Seega 1200 kW väntvõllist, 1200 kW jahutusse ja 1200kW summutisse.
Re: VKM Godzilla Drag Car
Milleks seda vaja oleks? Kardad kondentsi sisselaskes? seda tekib seal liiga vähe et selle pärast muretseda (sisselaske torustikus õhk seisab ja ei vahetu kui auto seisab) mul tekkis kondents aga autos mis seest omajagu jahedam oli kui teised kuid see-eest nirises põrandal vesi.Astrona kirjutas:RICE BURNER kirjutas: Panete alla suure kraani, millega ka jääkuubikud välja saaks lasta? Või üldse alla suuren tihendiga luuk, mis korraga kogu paagi tühjaks laseks.

Minul oli veel nädal peale võistlust see vesi sees

Kuna dimensioneerisin kastiga üle siis jätkus seda "jahedat õhku" terveks päevaks ja täitsin kasti vaid hommikul enne ajasõite. ~50L jääd mahtus cooleri ümber. Jääd pole mõtet raisata ja piisab kui uue jää jagu vett välja lased....vesi iseenesest peab kindlasti jää vahel olema.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.