See kapott on jah maruraske, kuna mul oli kunagi V-mount ja siis oli seda ava seal vaja, pahtlit läks peale kenasti, et sile jääks.
Need nurgad on seest õõnsad, aga ikka on ta raske.
Kui kellegil on mul stock kapotti pakkuda siis laske käia
SRi hooratas on tõepoolest kergem, aga SL kollektor on samasugune.
Turbiin - inducer diam. 58mm, exeducer diam 48.5
Paisupaak on ikka omal kohal:

+
Subwooferit ei ole, kuid seal taga on mingid üsna head kõlarid küll, mis kaaluvad.
Rattad olid mäletamist mööda 8kg tükk
Ma ehitan oma autot rohkem rinka jaoks. Sellepärast sai ka selline turbo valitud, mis madalalt hästi veab ja ergas on. Nüüd kui Borg Warner oma EFR seeria välja lasi, jäi silm teisena kõige väiksema peale.
Mida rohkem võimsust oleks, seda suuremaid pidureid, rehve, tugevamat sidurit, ülekannet ja teisi asju vaja, rääkimata sajast muust asjast. Auto ehitus on selles mõttes tüütu ja kulukas, kuna teda tuleb tervikuna parendada.