Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Erinevates riikides on ka erinev kliima ,seega see ,mis Eestis võib tunduda absurdne ,võib olla kusagil soojemas riigis igati toimiv lahendus.Osadel masinatel asub aju kindalaeka taga.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Paar kuud ei ole autoga midagi toimunud kuna vems oli remondis.
1) Prose
2) Pihusti draiverid 4 tk
3) Mcp3208 sisendikivi
4) HC259 süütejuhtkivi
5) TPIC6A259
6) Pingeregulaator
Olukord paranes veidi kuid anomaaliad jäid õhku
Aasta lõpus jõudis minu kätte uus emaplaat ja loodetavasti saab lähiajal asjad jälle liikuma.
Viimane asi mis auto kallal sai tehtud oli turbo ja downpipe vahelise lekke kõrvaldamine.
Enne:

Roostevaba downpipe annab kuumaga järgi, pastad ja tihendid seal väidetavalt ei püsi.
Võtsin pool mootoriruumi juppeks ja sain kurjajuure kätte.

1,5h käsitsi lihvimist:


Asi sai tunduvalt parem kuid siiski mitte piisavalt hea.
Mida veel võiks ette võtta?
Vabandage kui eksin, aga kui osa õhku sealt lekib siis hakkab ju lambda ka valetama?
Vahetusse läksid:Raceboy kirjutas:Nagu juba varem ütlesin, oli põhjuseks see, et madalaoomised pihustid olid ühendatud gruppide kaupa kahe väljundi taha (3 tk kumbagi külge) ja lisaks oli aju konfiguratsioon mõeldud kõrge takistusega pihustite jaoks. See tekitas väga suure voolu ning kõrge flyback'i pinge, mis küpsetas ära FET'id, juhtkivid ja ka P259.
1) Prose
2) Pihusti draiverid 4 tk
3) Mcp3208 sisendikivi
4) HC259 süütejuhtkivi
5) TPIC6A259
6) Pingeregulaator
Olukord paranes veidi kuid anomaaliad jäid õhku

Aasta lõpus jõudis minu kätte uus emaplaat ja loodetavasti saab lähiajal asjad jälle liikuma.
Viimane asi mis auto kallal sai tehtud oli turbo ja downpipe vahelise lekke kõrvaldamine.
Enne:
Roostevaba downpipe annab kuumaga järgi, pastad ja tihendid seal väidetavalt ei püsi.
Võtsin pool mootoriruumi juppeks ja sain kurjajuure kätte.

1,5h käsitsi lihvimist:


Asi sai tunduvalt parem kuid siiski mitte piisavalt hea.
Mida veel võiks ette võtta?
Vabandage kui eksin, aga kui osa õhku sealt lekib siis hakkab ju lambda ka valetama?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Mina oleks mingi tihendimoodi asja sinna ikka vahele leiutaud millestki.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kui õiget metalltihendit ei leia, siis võiks ju proovida vaselehest tihendi välja viilida.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ehk leiad kuskilt raudaspesti millest tihend lõigata. Poes seda vaevalt on, aga mingilt vanapapilt ehk saab veel kuskilt 

Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
mul veel poes vanast ajast mõned kümned lehed raudaspesti.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Mis mõõdus ja hinnaga?ahto42 kirjutas:mul veel poes vanast ajast mõned kümned lehed raudaspesti.
See kivi ei lennanud õnneks minu kapsaaeda. Eelmine omanik tegi seda omal käel ja omamata isegi elementaarseid teadmisi elektroonikast (displayle vahele joodetud takistil oli üks ots ära murdunud, mõlemad kaablid olid teise otsa joodetud jne).Mihkel kirjutas:See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.
Mul paigaldab seda mees kes on installinud ässa, rst, ott5, sTrYk3r jne tegelaste masinatele vemsi.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Pean kahjuks oma sõnu sööma, papi kast läks 2a tagasi kolimise käigus ära viskamisele huvi puuduse tõttu(15 aasta jooksul müüdi ainult 10 lehte). Hind oli 3 eurot ja mõõt vist 50x50.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Mihkel kirjutas:See VEMS-i maha kärsatamine on ehe näide sellest, miks ei ole alati kasulik ise hakata installima asju, mida kunagi installinud ei ole.
Isegi enamus autoelektrike ei tea paraku tihti põhitõdesid, mida performance ajusid paigaldades teadma peab, et asju maha ei põletaks.
Ei piisa ainult elektri poole teadmistest vaid peab samal ajal ka kogu mootori tööpõhimõtet väga hästi valdama.
No aga kust need kogemused ikka tulevad, kui ise ei tee

Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Seal tulebki mängu see, et eks need kogemused on ka oma rahakoti arvelt kogutud.junsu kirjutas:No aga kust need kogemused ikka tulevad, kui ise ei teeja ega tegijad väga lahkelt õpetama ka ei kipu, kes se oma leiba ikka ära jagab.
Lihtsalt teinekord on lihtsam mõne teenuse eest maksta, kui see kokkuvõttes odavam tuleb ja ei ole plaanis sellega leiba teenima hakata.
Samas alati ei ole kogemusteks vaja raha vaid pigem aega mida pühendada erinevate kirjatükkide lugemiseks ja analüüsimiseks, mida enamus inimesi ei viitsi teha.
Kas on ka mõtet 100h tehnilist materjali omandada, et 1 aju paigaldada?
Selle ajaga saab korduvalt selle aju paigalduse raha enda tööga tagasi teenida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Võtsin täna downpipe uuesti alt ära. Tegin šablooni ja lasen sinna tihendi teha. Samas sooviks igaks petteks kontaktpinna lihvpingist vms läbi lasta, et olla kindel tasapinnas. Kes võiks sellise asja Tartus ära teha?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Naeluta ise liivapaber laua külge, väga aus ja levinud meetod. Võib ka suurt käiaketast tarvitada.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kui natuke ülevalt poolt loeksid ja pilte vaataksid siis näeksid, et kasutasin suurt käiaketast ja 1,5h käsitsi lihvimise tulemust. Kuna ta on mul uuesti alt ära siis tahaks kindlusemõttes kuskilt masinast läbi lasta.KaroK kirjutas:Naeluta ise liivapaber laua külge, väga aus ja levinud meetod. Võib ka suurt käiaketast tarvitada.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Teguri tänavas on üks kaanelihvija kelle juures olen alati enda kolled saanud ära lihvida.
BMW M3 Touring 870hp & 892nm @ 1,4bar boost
"With great power, comes great responsibility"
"With great power, comes great responsibility"