K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas IvarR »

Lauri-L kirjutas: Mida teha ajuga, et rõhku tunnistama panna või vaja uut aju ? Kui võimalik MAP andur lisada siis kus ja kuidas ? (keegi võiks PSi hindadest ka rääkida)
Mis saab õhulugejast ? Kas jääb alles või peab eemaldama ?
Küttuse süsteemi kohapealt siis pihustid vaja leida sobivad, ehk siis millised täpsemalt sobivad ?
Mõistlik oleks minna MS-i teed. Õhulugeja minema visata, benapumba võiks ikkagi panna korralik walbro/bosch mitte lootma jääda üle kümne aasta vanusele pumbale. Pihustid võiks valida ikka soovitava jõu järgi ning väikse varuga. MS minu kogemuste järgi sai ka 1000ccm pihustitega ilusti hakkama nii et usun et kui mingi 400-500 panna siis oleks ka tuleviku mõistes(alati on jõudu liiga vähe) igati piisav 300-400hj kanti. Pole mõtet lihtsalt sama raha eest väiksemaid panna.
Wideband kindlasti külge. Seadistada kompressormootorit peaks olema vast oluliselt lihtsam kui turbokat ma pakun ning aju paigaldusega peaks ka hakkama saama natukenegi tõsisem autopede kes juhtmetest midagi jagab.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas kilplane »

Lauri-L kirjutas: Muud asjad nagu enamvähem paigas ja teada. Plaan siis panna Eaton M62 ning sobilik rõhk oleks vast kusagil 0,6-0,8 bar, surveastme madaldan pannes 2 plokikaane tihendit, kütte pump on Corrado G60 oma, ehk siis sellega hätta ei tohiks jääda.
Muidugi vaja cooler ja cooleri torustik sebida ja sobilik rihm leida kompressori jaoks, sammuti ei teeks halba wideband lambda vms, ühesõnaga segu kell siis koos vaja minevaga.
kas targem ei oleks siis kohe G60 aju ka kasutada?
G60 mootoritel originaalis ~0.6 bar rõhku, aju peaks ise kannatama kuni 1 bar äkki? suurema rõhu jaoks tuleks lihtsalt teine map andur panna. neid müüakse eraldi, jootekolb näpus püsib siis ei tohiks probleem olla. G60 aju ei vaja õhulugejat, seega selle võib selle minema visata. tal on endal mingisugune temp. andur.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Master003 »

Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas kilplane »

Master003 kirjutas:Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?
minu kujutlusvõime on piiratud.. :bb
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Master003 »

kilplane kirjutas:
Master003 kirjutas:Küsimus.
Olen näinud variante kus on väline wg pandud otse turbo kuumakoja külge. Kui mõtekas see asi on?
minu kujutlusvõime on piiratud.. :bb
Ma siis rikastan su kujutusvõimet
Pilt
Pilt
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
mitsu_manic
Postitusi: 495
Liitunud: 03.12.2009 19:22

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas mitsu_manic »

Ja mis selle variandi juures valet on? Natuke "imelik" paistab, kuid töö teeb ära.
KungLao
Postitusi: 134
Liitunud: 29.04.2007 20:38
Asukoht: rapla-tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas KungLao »

Atp turbo müüb selliseid turboid, uued toted ju siis mingi eelis ikka on.
http://www.atpturbo.com/mm5/merchant.mv ... y_Code=NEW" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Mihkel »

Ega seal muud probleemi polegi, kui see, et ta see malmi ja rv ühenduskoht võib mitte kestma jääda.
Malm ja roostevaba on väga erinevad materjalid. Aga härra Astrona on tõestanud, et neid materjale saab ühendada. :-D
Nüüd kui see wg liide peakski lahti tulema, siis oled lihtsalt kuumakojast ilma, muud midagi.

USA-s on muidugi malmi keevitamine TIG-iga suhteliselt levinud lahendus.
Kestvuse kohta ei oska ise midagi öelda ning kui vähegi võimalik, siis mina isiklikult selliseid kahtlase kestvusega ühendusi väldin.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
kilplane
Postitusi: 485
Liitunud: 29.04.2009 0:49
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas kilplane »

ma usun, et see lahendus on rohkem kompaktsuse/lihtsuse kaalutlustel kasutusele võetud. et ei pea hakkama kollektorit ringi tegema või lisa torustikku sellele leiutama, et saada välise WG eeliseid. rohkem nagu vahet tõesti ei ole. kui muidugi ise hakata keevitama siis jah, malmi külge keevitatakse küll, aga nende keeviste vastupidavus on alla igasugust arvestust.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Astrona »

kilplane kirjutas:ma usun, et see lahendus on rohkem kompaktsuse/lihtsuse kaalutlustel kasutusele võetud. et ei pea hakkama kollektorit ringi tegema või lisa torustikku sellele leiutama, et saada välise WG eeliseid. rohkem nagu vahet tõesti ei ole. kui muidugi ise hakata keevitama siis jah, malmi külge keevitatakse küll, aga nende keeviste vastupidavus on alla igasugust arvestust.
Mina ei tõestanud, vaid meister Madis, kes teab keevitusest rohkem kui mina joomisest. See ühendus põhimõtteliselt on siiani terve - selle all aga hiina kollektor, kust ta roostevaba T4 flantsi eemaldas ja T25 ni kokku tõmbas, seal hoopis sama material iseendaga ei tahtnud kokku jääda :)

Ega insenerid naljapärast WG'ile ribisid vahele ei pane, eks ikka selleks, et membraani kuumusest päästa. Kuumast kojast kuumemat kohta annab otsida.
Teiseks, mis turbulents seal kojas tekib kui WG avaneb? Ei usu et just see boosti juhtimist sujuvamaks teeb.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas IvarR »

Astrona kirjutas: Ega insenerid naljapärast WG'ile ribisid vahele ei pane, eks ikka selleks, et membraani kuumusest päästa. Kuumast kojast kuumemat kohta annab otsida.
Teiseks, mis turbulents seal kojas tekib kui WG avaneb? Ei usu et just see boosti juhtimist sujuvamaks teeb.
Mina tõin rootoril (kõrge EGT juba tehasest) meelega välise 60mm wg ca 50cm runneritest eemale et säästa WG-d ja pmst kolle jaguneb kohe peale mootoriflantsi kaheks ning turbo vs wg on sama kaugel mootori portidest. Ei ole aru ka saada et boosti juhtimises oleks mingeid probleeme või midagi ning kasutasin ühte wg-d olenematta sellest et tegelt on divided entry-ga turbo. Ei ole mingeid spaikimisi ega midagi ei madala ega ka kõrge boosti puhul ja hx40 spoolib pmst hetkega olenematta pöördest jne.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
JLKK
Postitusi: 130
Liitunud: 27.10.2009 16:57
Asukoht: L-Virumaa

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas JLKK »

Oskab keegi midagi sellisest turbost arvata? Kompressori tiivik 51mm ja turbiin 70mm.



Pilt
Pilt
Pilt
Pilt




Et palju hobuseid see turbo puhuda võiks 2.5l mootori küljes?
Veermikuproff OÜ
saiake
Postitusi: 10
Liitunud: 06.03.2012 20:45

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas saiake »

Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas murjam »

saiake kirjutas:Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Mis mootor see diiselmootor on? Palju diiselmootoril võimsust on koos turboga?
Lihtsustatult öeldes piirabki turbo ära mootori võimsuse. St, kui Sul on plaan saada näiteks 100kw oma mootorist, vali turbo, mis oleks mootorilt, millel on umbes 100kw.
Lauda nitro
saiake
Postitusi: 10
Liitunud: 06.03.2012 20:45

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas saiake »

murjam kirjutas:
saiake kirjutas:Tervist olen siin uus ja turbodest tean väga vähe nii, et ärge kohe maha kandke. :D Sooviks siis teada, et millist või kui suur turbo peaks olema, et autole veits jõulisa anda? mootoriks on 2.0 85 kw audi ja kas diisli turbo sobib? lugesin siin pikalt ja sain aru, et diisli turbo ei pruugi midagi teha.
Mis mootor see diiselmootor on? Palju diiselmootoril võimsust on koos turboga?
Lihtsustatult öeldes piirabki turbo ära mootori võimsuse. St, kui Sul on plaan saada näiteks 100kw oma mootorist, vali turbo, mis oleks mootorilt, millel on umbes 100kw.
Tänud selgituse eest. Ühesõnaga on siis 2.5 TDi 110kw normaalne alguseks.
Vasta