Jõud tekib rehvi pinnal, kui tolle raadius väänab diffri kaudu mootorist tulevat momenti korrutades sõltuvalt käigust rohkem või vähem, võimsus määrab palju seda antud kiirusel korrutada saab.
1000Nm x 2000rpm / 7143 = 280rwhp.
Riisika kardaan pöörleb kah 2000rpm ja 1000rwNm ja 2:1 käik sees ning mootoril 4000rpm 280rwhp, ning samuti on "powerbandi", et veel kiirust 2.5x suurendada.
500Nm 2bar 1.8L GT2876R'iga järgi proovitud. 1500 vs 3000rpm võrdlus oleks muidugi suure kasuks, aga noh võimsustest rääkides tavaliselt nii madalale ei langeta, ja võistlusel tühikäik väga ei aita. Väiksega on ka võimalik veel 6L 100le maanteel kulgeda. Pealegi olles liigelnud a la 700Nm 1800RPM masinaga, ütleks, et parem oleks kui madalal nii palju võimsust poleks.
Küll aga kaalun tõsiselt oma 1,85L riisi madala-pöörde-võimsus duubeldada kompressori abiga, et ta käituks liikluses nagu 3.7L DOHC ~350Nm, millega esimeste käikudega kohe tühja ei tõmbaks - saab turvaliselt möödasõidule minna, samas lääägi ajal oleks tõmme suht hea (350Nm/t), ja et vajadusel tõmbaks 650hj'lise turbo 2 sekundiga hiljemalt 3500RPM pealt taha, et saaks ka 150-200 vahel "rooliga mängida"

.
Pakun et see rohkem ikka USA teema, kus effektiivsus ei loe.
Keegi teab mõnda Jaapani autot, millel kompressor?