Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas taxu »

Siinkohal ma arvan ei ole üks väike anektoot OT:

Mees sõidab oma mingi x-liitrise ameeriklasega tanklasse, ajab vooliku paaki ja hakkab täitma. Liitrid jooksevad ja jooksevad. Mingil hetkel hakkab mehele kahtlane tunduma, kas ta mitte juba paagi mahutavusest enam pole lasnud? Aga paak pole ikka täis ja liitreid muudkui voolab sisse. Keegi möödakäia märkab olukorda ja märgib: "Mees, jäta ikka mootor tankides seisma!"
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Madalatatud

Pilt


Tootja on selline http://www.amiflex.ee/pilt/d/16706-2/20110815_005.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

:kill
Tõstsin veel auto kaalu mõnesaja võrra
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas rookierice »

Selle madaldusega oleks pidanud proovima, oleks ilmselt parema 60ft saanud :)

Tegelikult on selle kehva 60ft põhjuseks osalt kindlasti auto sportlikkus - jäik vedrustus, suht palju anti squati (vähemalt c6 on, küllap ka c5), madal raskuskese. Kaal ei liigu nii hästi taha, mida kõrgemal on raskuskese seda paremini see käib. Ja anti squat on hea pehme vedrustuse puhul, eriti sõltumatu vedrustusega, millel muidu kalded ja rataste vahe muutuks ning pidamist vähendaks. Aga kui kaalu jaotus käib läbi puksid ja õõtsade mitte läbi vedrustuse on see väga järsk ja pidamise tunnetus väheneb.

Nii et selle plaadivirnaga oleks pidanud palju parem olema juba! :-D
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Vahepeal oli teema a,et pedaal vajus põhja ja pidi pumpama mitmeid kordi peale käivitamist,et üles tuleks tagasi.. valasin õli juurde ja viga kadus ajutiselt ära. Nüüd sama asi jälle. Ilmselt siiski siduri slave silinder lekib ja laseb samas ka õhku süsteemi.

Tundub,et sidur libiseb ja hakkab otsa saama VÕI lekib see õli sinna peale ja sellest ka minu varasem oletus,et auto ei käi nii hästi enam edasi... :kill Preagu märja teega 2 käik alles 4000rpm juures hakkas rattaid ringi vedama. Alati on muidugi variant,et hunnik obedeid on kappama läinud,kuigi miski sellele otseselt ei viita. Väike kärsakas oli ka peale sõitu autol juures,aga muidu eriti pole lõhna vms tundnud ..

3 suve järjest on muidugi kõvasti pähe ka astutud sellele,eks on vaikselt aeg ka. Loodetavasti kestab nüüd need viimased sõidud ära ,preagu paak täis :D Õnneks on ajastus suht hea,õues on nagunii mõttetud ilmad ;)

vahetuse õpetus : http://www.97vette.com/repairs/clutch2002/" onclick="window.open(this.href);return false;

tööd on päris palju, tagasilla veovõllid lahti, torukolled küljest jpm jama :S
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
markomaan
Postitusi: 124
Liitunud: 15.08.2010 19:07
Asukoht: Viljandi

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas markomaan »

kõvatamist sulle
http://www.silviav8forums.com/forum/vie ... &start=150" onclick="window.open(this.href);return false;

:P
haidukk ja takk
M: 200sx S13
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Eestiski on ju ls1 mootoriga nissan, Crack ja nende tiimi nissan siis :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Kas antud autole sobiks sidur pidurimeistri mingite katetega ära teha ?
Ma arvan,et korv on korras.

Autole oleks iseenesest võibolla ostja,samas ei ole tal huvi libiseva ja õli mitte pidava silindriga auto vastu.
Tuleks vähe odavam iseenesest mulle.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas junsu »

Usun et saab vähemalt samahea, kui originaal ketas. Neil väga korralik materjal.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Robo »

Need nn."SUBARU" katted, (nii vähemalt neid kästi sealt küsida), kestsid ikka turbo nelivedusel autol isegi originaalkorviga jube hästi :!:
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Võtsin asja eile ette , 1,5h-ga jõudsin niikaugele, edasi läks keerulisemaks muidugi. Torukolled lahti ja süütepoolid ja küünlad ja ..pfffff

Pilt

Sidurikorv ja kulunud ketas..
Pilt

Hooratas

Pilt

Tagasild

Pilt

Käigukast+differ+karadaan koos tunneliga

Pilt

Mis targemad arvavad, mitta jätta mida võtta ?
Treial arvas,et väga tark neid asju just treida ei oleks. Samas
ebays müüdavad kitid on paljud ilma hoorattata.. (see ka ainuke mida lihtne treida oleks, korvi peaks juba neetidest
lahti võtma ja palju jama) . Nii lihtsalt ühesõnaga ei pääsenud,et ainult katted vahetada...


http://motors.shop.ebay.com/i.html?_fro ... ch&_sacat=" onclick="window.open(this.href);return false;
Eesti pakkumine on preagu 516 eur kogukomplekt.

Et võibolla midagi http://www.ebay.com/itm/SPEC-Chevy-Cama ... 3967wt_905" onclick="window.open(this.href);return false; sellist ja treida hooratas ilusamaks ? Või lihvida või ma ei teagi..
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas silvia »

Ega hoorattal mõrasid sees pole?
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Mardo »

500eur maksab 3 kettaline Tilton läbi eikki tellides + hooratta tegemine 350eur
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Maik »

Mõrasid ei ole kuskil sees,aga pinnale on metalli kandunud ja kühmuline. Sinine vms, pole ka midagi.

Iseenesest mingit eri spec stage ketast muidugi osta soovi ei ole, sest autot ilmselt edasi võimsamaks ei ehita ja pigem ikkagi tulevikus müük.
Eks selliste autoga see väike mure on jah,et kohe kuskilt midagi eriti võtta ei ole... :)
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas Mihkel »

Hooratta pinda ilmselt treimisega ei taasta enam, kuna saarekesed on karastunud ja tõstavad tera üles.
Hooratta laseks mina lihvpingis siledaks uuesti ja siis ostaks terve uue sidurikomplekti, mis oleks juba varuga antud jõule.
Mitme kettalisel siduril ei näe mina nii väikse jõu juures veel mõtet.

Mis mõõduga see sidur sul on?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: Chevrolet Corvette C5 5,7 - Maik

Postitus Postitas RFL »

Minul oli kulumist vähem, kuid tänu 8000rpm startidele saarekesi rohkem ja treial lasi nii hooratta, kui korvi ilma probleemideta üle.
Suurim aeg kulus just sirgelt pinki sättimisele.
Kahjuks ma enam samas firmas ei tööta, ega saa Sind aidata, kuid uuri veidi veel "vanakooli" meestelt treimise kohta.
0,5 MW
Vasta