c20xe ja turbo
c20xe ja turbo
Nii, plaanis siis sellisele aparaadile hakata vaikselt turbot peale ehitama, ja seetõttu tekkis küsimus et kas selleks tasuks muretseda coscasti plokikaan või käib tavaline kah?
coscast on parem valik kuna tavaline kardab meeletult kuuma... 3K eest on hea valik... kui ise ei osta saada mulle see pakkumine, et kes kus müüb. tavalise on vee kanalitega ka jamasi, nii et kui tegema hakkad siis tuleks mõlemad kaaned igaljuhul asjatundjate käest läbi saata
kuna kaanes on väga palju jõudu kinni...
räägi rohkem plaanidest?! mis autole ja mis eesmärgid jne.

räägi rohkem plaanidest?! mis autole ja mis eesmärgid jne.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
täpsemalt juttu...
Jutt mis käib siis C20XE ja C20LET mootorite kohta ja täpsemalt siis selle kurikuulsa pehme ploki jutu kohta. Siis siis ilusti seletatud mis, kus ja kuidas.
Tekst on inglise keeles!
http://www.topbuzz.co.uk/info/porous_he ... _heads.htm
Jutt mis käib siis C20XE ja C20LET mootorite kohta ja täpsemalt siis selle kurikuulsa pehme ploki jutu kohta. Siis siis ilusti seletatud mis, kus ja kuidas.
Tekst on inglise keeles!
http://www.topbuzz.co.uk/info/porous_he ... _heads.htm
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]