Kuumal kojal on võllipoolt alates pragu ca 2-3 cm pikk, pisut tahmane kah.
Kui palju mõjutab see turbo tööd?
manomeetriga müütes on max rõhk mis ma sellest turbost saan ca 1-1,1. seda juhul kui wastegate klapi juhtimine on tagant ära ehk klapp ei avane.
Ja kuipalju mõjutab see mootori müra? Kidagi urisema on hakanud auto rohkem viimasel ajal...
Tegu 1,9 TDI volvoga
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2258865" onclick="window.open(this.href);return false;
pildil pragu näha
Pargu kuumal kojal
Pargu kuumal kojal
Viimati muutis martinjev, 28.11.2011 13:48, muudetud 1 kord kokku.
Re: Pargu kuumal kojal
Mõjutab turbo tööd ja tekitab müra ka. Õnneks ei pea koja vahetuseks võlli näppima ja turbo jääb tasakaalu.
Re: Pargu kuumal kojal
Mis temperatuurid kuumas kojas liiguvad?
kuna kollektori ja tuletoru tihendid on esinduse kaup ja üsna ulme hindadega siis pakuti lahenduseks summutipasta kasutamist hermeetikuna, kas jääb see sinna püsima?
kuna kollektori ja tuletoru tihendid on esinduse kaup ja üsna ulme hindadega siis pakuti lahenduseks summutipasta kasutamist hermeetikuna, kas jääb see sinna püsima?
Re: Pargu kuumal kojal
Mina keevitaks kinni selle prao,tavalisel diislil ei juhtu midagi seal sellega.
Re: Pargu kuumal kojal
no kuna teine turbo on olemas siis ma keevitama ei hakka teda.
Re: Pargu kuumal kojal
Kui turbo on korras, siis vaheta koda ära ja pane vanade tihendite ja pastaga kokku tagasi.
Ega sa kollektorit ei pea maha võtma ilmselt.
Turbo ja kollektori vahelise tihendi pead ainult uue ostma või pastaga tagasi panema.
Ega sa kollektorit ei pea maha võtma ilmselt.
Turbo ja kollektori vahelise tihendi pead ainult uue ostma või pastaga tagasi panema.
Re: Pargu kuumal kojal
Kuna teisel turbol oli lõtk suurem kui mu oma vanal siis läks vahetusse ainult kuum koda. Oli kolmest kohast lõhki. Nyyd aga küsimus: mis põhjustab sellist lõhkiminekut?

Huvitav oli ka wastegate klapp. Aluspind oli nigu kuumaastik ja õhutihe ta ei olnud. Kusjuures aktuaator hoidis klappi tihedalt kinni-seda olen mitukorda varem kontrollinud

Huvitav oli ka wastegate klapp. Aluspind oli nigu kuumaastik ja õhutihe ta ei olnud. Kusjuures aktuaator hoidis klappi tihedalt kinni-seda olen mitukorda varem kontrollinud