Pargu kuumal kojal

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas martinjev »

Kuumal kojal on võllipoolt alates pragu ca 2-3 cm pikk, pisut tahmane kah.
Kui palju mõjutab see turbo tööd?
manomeetriga müütes on max rõhk mis ma sellest turbost saan ca 1-1,1. seda juhul kui wastegate klapi juhtimine on tagant ära ehk klapp ei avane.
Ja kuipalju mõjutab see mootori müra? Kidagi urisema on hakanud auto rohkem viimasel ajal...

Tegu 1,9 TDI volvoga

http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2258865" onclick="window.open(this.href);return false;
pildil pragu näha
Viimati muutis martinjev, 28.11.2011 13:48, muudetud 1 kord kokku.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas KaroK »

Mõjutab turbo tööd ja tekitab müra ka. Õnneks ei pea koja vahetuseks võlli näppima ja turbo jääb tasakaalu.
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas martinjev »

Mis temperatuurid kuumas kojas liiguvad?
kuna kollektori ja tuletoru tihendid on esinduse kaup ja üsna ulme hindadega siis pakuti lahenduseks summutipasta kasutamist hermeetikuna, kas jääb see sinna püsima?
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas _siim_ »

Mina keevitaks kinni selle prao,tavalisel diislil ei juhtu midagi seal sellega.
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas martinjev »

no kuna teine turbo on olemas siis ma keevitama ei hakka teda.
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas KaroK »

Kui turbo on korras, siis vaheta koda ära ja pane vanade tihendite ja pastaga kokku tagasi.
Ega sa kollektorit ei pea maha võtma ilmselt.
Turbo ja kollektori vahelise tihendi pead ainult uue ostma või pastaga tagasi panema.
martinjev
Postitusi: 28
Liitunud: 18.02.2010 14:02
Asukoht: Tartu

Re: Pargu kuumal kojal

Postitus Postitas martinjev »

Kuna teisel turbol oli lõtk suurem kui mu oma vanal siis läks vahetusse ainult kuum koda. Oli kolmest kohast lõhki. Nyyd aga küsimus: mis põhjustab sellist lõhkiminekut?
Pilt

Huvitav oli ka wastegate klapp. Aluspind oli nigu kuumaastik ja õhutihe ta ei olnud. Kusjuures aktuaator hoidis klappi tihedalt kinni-seda olen mitukorda varem kontrollinud
Pilt
Vasta