jeff01 kirjutas:Kui omanik soovib esimest näpuharjutust ja vähe lisajõudu siis ma unustaks aftermarket jupid. Sulavad ja purunevad needki kui ei tea päris täpselt mis teed.
Kuniks asja originaaliga kestma saad võib muidu mitu ringi kolbe minna kui ei alusta widebandiga progeajust ja seadistusteenuse tellimisest.
(mootorile tuleb teha niikuinii kap. remont ja palju muud).
Kapremont ja palju muud tundub sellise eelarvena, et siin WB aja MS arvelt nagu koonerdama ei tohiks hakata.
2.5 V6 on 119kw. Rohkem kui natuke lisajõudu tähendaks siis vast 150-180kw (ikkagi 30-50% lisa

)? Ise enesest saaks tolle ka muidugi häkitud pritsungi ja laenatud WB'iga kah safe'iks. CR tollel 9.5:1 on iseenesest hea algus.
Paraku isegi 8v 2.0T oli parema minekuga. Aga kui huvi ajaloo vastu pole, tuleks ikka 4-klapitehnika võtta. 2.0 16V Turbo (1993–2001) ongi juba "natuke lisa-jõudu". Ja seega iseenesest ei peaks toda tuunima hakkama, et eesmärk täita. Piisaks kap-remondist. Ja kapremonti vajav mootor ei tohiks ülipalju maksta.
Või siis näiteks väike noorepere laen ja ehk Arne müüb oma mootori maha
Lihtsalt, raske on pärast viga tunnistada ja õige toorik võtta, kui garaaz on vana mootori juppe ja plokke täis, kolvid kolme kaupa reas, ning käe liigutusedki juba adapteerunud antud mootori remondi tarbeks.