VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Selles suhtes on sul õigus, et originaalis hoiab küll jah, aga mul on passati tala seal ees ja selles pole neid kohti olemas.
Vanasti polnudki muret sellega.
arx
Vanasti polnudki muret sellega.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Hetkel nagu teema pisut soiku vajunud, kuna midagi suurt teinud ei ole. Auto on nüüd seisnud ja sõitnud.
Ühe lisana tegin siis ümber esimese mootoripadja, mis oli jub alguses plaanis, aga ei hakanud kohe sellele aega kulutama.
Kuna aga nüüd on saanud ikkagi mõned korrad proovida, mis juhtub peale 3500 ja edasi pööret, siis tundus nagu, et mootor tahab kapotialt minema panna.
Originaal oli siis selline:

Pärast väikest keevitamist ja painutamist nägi aga uus "padi" välja selline:

Vahepeal on nagu ka selgeks saanud, et asi tahab häälestamist.
Nimelt on näieteks 2 käiguka kiirendades olukord selline:
2500RPM - hakkab rõhk tekkima
3500RPM - 0,5 bari, aga kiirendus suht uimane
4500RPM - jätkuvalt 0,5 bari, aga rattad hakkavad kraapima
Üldiselt nagu rõhk ongi hetkel 0,5 bari, mis on aga juba tunduvalt madalamtel pööretel olemas, aga äkki on asi süütes vms. Aga natuke vara tundub ka veel hakata katsetama. Vaja niisama veel asfaldit nühkida...
Üldiselt on ka juba talveks ideed olemas:
-MegaSquirt
-Sisu vähemaks ning kergemaks ja võibolla ka uus armatuur
-Esiosa ümber teha, st radikad ja mootori kandur ja kogu õhu voolamine jne. Võibolla ka teistsugune tulede lahendus.
-Kütusesüsteem, ehk uus pihustilatt ja pihustid, ning korralikud voolikud pumbast mootoringi.
-Meeldiks ka turvakaar autos, mis võib vist ka tänavaautol olla, aga selles pole veel kindel.
-Aku pagasnikusse
-Teha ümber mõned klambritega voolikute ühendused
-Natuke ka värvida neid asju, mida kohe ei viitsinud
Vaikselt nagu ideid ja mõtteid ikka koguneb
arx
Ühe lisana tegin siis ümber esimese mootoripadja, mis oli jub alguses plaanis, aga ei hakanud kohe sellele aega kulutama.
Kuna aga nüüd on saanud ikkagi mõned korrad proovida, mis juhtub peale 3500 ja edasi pööret, siis tundus nagu, et mootor tahab kapotialt minema panna.
Originaal oli siis selline:

Pärast väikest keevitamist ja painutamist nägi aga uus "padi" välja selline:

Vahepeal on nagu ka selgeks saanud, et asi tahab häälestamist.
Nimelt on näieteks 2 käiguka kiirendades olukord selline:
2500RPM - hakkab rõhk tekkima
3500RPM - 0,5 bari, aga kiirendus suht uimane
4500RPM - jätkuvalt 0,5 bari, aga rattad hakkavad kraapima
Üldiselt nagu rõhk ongi hetkel 0,5 bari, mis on aga juba tunduvalt madalamtel pööretel olemas, aga äkki on asi süütes vms. Aga natuke vara tundub ka veel hakata katsetama. Vaja niisama veel asfaldit nühkida...
Üldiselt on ka juba talveks ideed olemas:
-MegaSquirt
-Sisu vähemaks ning kergemaks ja võibolla ka uus armatuur
-Esiosa ümber teha, st radikad ja mootori kandur ja kogu õhu voolamine jne. Võibolla ka teistsugune tulede lahendus.
-Kütusesüsteem, ehk uus pihustilatt ja pihustid, ning korralikud voolikud pumbast mootoringi.
-Meeldiks ka turvakaar autos, mis võib vist ka tänavaautol olla, aga selles pole veel kindel.
-Aku pagasnikusse
-Teha ümber mõned klambritega voolikute ühendused
-Natuke ka värvida neid asju, mida kohe ei viitsinud
Vaikselt nagu ideid ja mõtteid ikka koguneb

arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
nagu ma aru saan sõidad sa hetkel originaal ajuga?
Terv, mihkelm
Terv, mihkelm
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Hetkel on jah originaal aju ja pihustid.
Pihusteid selle ajuga vahetama ei kavatse hakata, sest nagu aru olen saanud, on selle puhul tegemist sellise pooletoobise lahendusega. Ehk maakeeli nagu "lombaka kõnnak." Kõnnib, aga õiget jooksumeest tast pole vms.
0,5 bari peaks minuteada ka kompressor selle mootori puhul puhuma, seega praegu peaks olema asi suht balansis, ka selle ajuga.
arx
Pihusteid selle ajuga vahetama ei kavatse hakata, sest nagu aru olen saanud, on selle puhul tegemist sellise pooletoobise lahendusega. Ehk maakeeli nagu "lombaka kõnnak." Kõnnib, aga õiget jooksumeest tast pole vms.

0,5 bari peaks minuteada ka kompressor selle mootori puhul puhuma, seega praegu peaks olema asi suht balansis, ka selle ajuga.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Vw Originaal G60 laadur (vist) puhub 0.65 bari. 

Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Üks asi on rõhk,teine asi on õhuhulk. 0,5 bar ja 0,5 bar võivad väga erinevalt mootorile mõjuda.
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Pole vahepeal midagi kirjutanud, aga selle eest nokitsetud on ikkagi midagi.
Peale sõitma saamist tuli siis välja, et probleem on jahutusega.
Üleüldiselt võib probleem olla selles, et antud radiaator on lihtsalt liiga väike selle mootori jaoks, kuna G60 mootori radiaator on hoopis suurem. Kuna mul aga suurem radiaator ära ei mahtunud sinna, siis tuleb sellest üritada viimast võtta.
Et radiaator rohkem õhku saaks, otsustasin intercooleri ümber pöörata:

Kuna Golfi stange on aga suht kinnine, siis peale pikka plaanimist pidasin ikkagi parimaks lahenduseks stangesse üks lisa ava teha, et coolerisse rohkem õhku juhtida:

IC jaoks oli vaja teha ka siis uus kandur, mille siis enda töö raskemaks tegemise eesmärgil, otsustasin teha ümarast materjalist

Alumiste kinnituste hakatised siis punktitud:

Kuna stange tala on suhteliselt õhukesest plekist ja sinna lisa ava lõikamine seda just tugevamaks ei teinud, siis tegin plekist õhu suunamiseks sellise nö. "tunneli"

Nüüd ei jää radiaator enam nii intercooleri taha ja loodetavasti on sellest ka midagi tolku:

Samas pean tegema ka ventilaatorile mingi koja, sest hetkel töötab see kah minuarvates pisut tühja
Pisut plastiku sulatamist ja tulemus ei jäänudki kõige hullem, st. ei ole originaalist väga erinev:

Lisaks soetasin siis ära ka foorumis müügis olnud MS'i ja selle puhul on siis juba klubiliste abi vaja:

Kokku jootmisega tõenäoliselt tegelema ei kavatse hakata ja selle jätaks ikkagi juba kogemustega meeste teha.
Ennem on aga vaja teada, milliseid lahendusi andurite jms. näol kasutama plaanin hakata ja neid siis ka tasapisi kokku korjama hakata.
arx
Peale sõitma saamist tuli siis välja, et probleem on jahutusega.
Üleüldiselt võib probleem olla selles, et antud radiaator on lihtsalt liiga väike selle mootori jaoks, kuna G60 mootori radiaator on hoopis suurem. Kuna mul aga suurem radiaator ära ei mahtunud sinna, siis tuleb sellest üritada viimast võtta.
Et radiaator rohkem õhku saaks, otsustasin intercooleri ümber pöörata:

Kuna Golfi stange on aga suht kinnine, siis peale pikka plaanimist pidasin ikkagi parimaks lahenduseks stangesse üks lisa ava teha, et coolerisse rohkem õhku juhtida:

IC jaoks oli vaja teha ka siis uus kandur, mille siis enda töö raskemaks tegemise eesmärgil, otsustasin teha ümarast materjalist


Alumiste kinnituste hakatised siis punktitud:

Kuna stange tala on suhteliselt õhukesest plekist ja sinna lisa ava lõikamine seda just tugevamaks ei teinud, siis tegin plekist õhu suunamiseks sellise nö. "tunneli"

Nüüd ei jää radiaator enam nii intercooleri taha ja loodetavasti on sellest ka midagi tolku:

Samas pean tegema ka ventilaatorile mingi koja, sest hetkel töötab see kah minuarvates pisut tühja
Pisut plastiku sulatamist ja tulemus ei jäänudki kõige hullem, st. ei ole originaalist väga erinev:

Lisaks soetasin siis ära ka foorumis müügis olnud MS'i ja selle puhul on siis juba klubiliste abi vaja:
Kokku jootmisega tõenäoliselt tegelema ei kavatse hakata ja selle jätaks ikkagi juba kogemustega meeste teha.
Ennem on aga vaja teada, milliseid lahendusi andurite jms. näol kasutama plaanin hakata ja neid siis ka tasapisi kokku korjama hakata.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Help help help!!!
Kuna plaan minna see aasta Austriasse Wörthersee GTI Treffile muutus natutke tõsisemaks ning pärast natuke näppude peal kuude lugemist selgus, et see üritus enam nii kaugel polegi, siis tuleb ennast pisut usinamalt liigutama hakata. Ei oska veel öelda, kas õnnestub või mitte, aga igatahes võiks ju proovida.
Kel muidugi samasugune plaan, siis võib mulle muidugi teada anda, sest mida rohkem minejaid, seda huvitavam. Konkreetsem maha istumine ja arutamine alles veel muidugi tuleb.
Teise autona on hetkel üks G1 Cabrio, mis paksu tolmu all seisab ja sellelegi tuleb abistav käsi kapotialusega tegelemisel ulatada, aga õnneks pole seal midagi vist väga hullu. Lisaks on ta vaja ka veel üle värvida...
Ennem tahaks siis oma auto Megasquirtiga käima saada ja veel mõned muud asjad ära teha.
Megasquirt siis aga see asi, mis natuke nõud ja jõudu vajab.
Mihkli projektidest leidsin skeemi, mismoodi arvan et võiks ka minu süsteem välja näha:

Niipalju, kui olen seni ise välja uurinud ja mis asjad veel vaja leida:
Coilpack - Bosch 0221503407 (tellin lähiajal ära)
TPS - Minu autol seda pole. Väidetavalt on olemas automaatkastiga mootoritel, aga seda vist suht raske leida. Mis auto oma oleks hea, mida kasutada? Arvan, et saab vast sinna paigaldada ikka.
Trigger Wheel - Peab olema vist 36-1. Oskab keegi soovitada, kas leiab mõnelt muult autolt sobiva või kui on kellegil pakkuda mõni ise tehtud/lõigatud variant, siis võib PS'i saata.
VR Sensor - Millist andurit kogenumad mehed soovitavad? Ei tahaks mingit kasutatud asja väga osta ja parema meelega telliks uue. Sooviks lihtsalt nõu, millised andurid on ennast tõestanud. Juhe vist võiks kah võimalikult pikk olla või pole see varjestatud kaabli jätkamine nii suur mure?
AirTemp sensor - On mul küll olemas, aga on mingi VDO variant, millel mälu järgi 3 klemmi. Võibolla saaks ka kasutada, kui uuriks välja, mis klemm on mis, aga teiseks on see plastik korpusega ja seetõttu ta mulle väga ei meeldi. Keermega metall andurit oleks tunduvalt lihtsam paigaldada ja saaks praeguse imeliku plastikanduri pesa ümber teha.
arx
Kuna plaan minna see aasta Austriasse Wörthersee GTI Treffile muutus natutke tõsisemaks ning pärast natuke näppude peal kuude lugemist selgus, et see üritus enam nii kaugel polegi, siis tuleb ennast pisut usinamalt liigutama hakata. Ei oska veel öelda, kas õnnestub või mitte, aga igatahes võiks ju proovida.
Kel muidugi samasugune plaan, siis võib mulle muidugi teada anda, sest mida rohkem minejaid, seda huvitavam. Konkreetsem maha istumine ja arutamine alles veel muidugi tuleb.
Teise autona on hetkel üks G1 Cabrio, mis paksu tolmu all seisab ja sellelegi tuleb abistav käsi kapotialusega tegelemisel ulatada, aga õnneks pole seal midagi vist väga hullu. Lisaks on ta vaja ka veel üle värvida...
Ennem tahaks siis oma auto Megasquirtiga käima saada ja veel mõned muud asjad ära teha.
Megasquirt siis aga see asi, mis natuke nõud ja jõudu vajab.
Mihkli projektidest leidsin skeemi, mismoodi arvan et võiks ka minu süsteem välja näha:

Niipalju, kui olen seni ise välja uurinud ja mis asjad veel vaja leida:
Coilpack - Bosch 0221503407 (tellin lähiajal ära)
TPS - Minu autol seda pole. Väidetavalt on olemas automaatkastiga mootoritel, aga seda vist suht raske leida. Mis auto oma oleks hea, mida kasutada? Arvan, et saab vast sinna paigaldada ikka.
Trigger Wheel - Peab olema vist 36-1. Oskab keegi soovitada, kas leiab mõnelt muult autolt sobiva või kui on kellegil pakkuda mõni ise tehtud/lõigatud variant, siis võib PS'i saata.
VR Sensor - Millist andurit kogenumad mehed soovitavad? Ei tahaks mingit kasutatud asja väga osta ja parema meelega telliks uue. Sooviks lihtsalt nõu, millised andurid on ennast tõestanud. Juhe vist võiks kah võimalikult pikk olla või pole see varjestatud kaabli jätkamine nii suur mure?
AirTemp sensor - On mul küll olemas, aga on mingi VDO variant, millel mälu järgi 3 klemmi. Võibolla saaks ka kasutada, kui uuriks välja, mis klemm on mis, aga teiseks on see plastik korpusega ja seetõttu ta mulle väga ei meeldi. Keermega metall andurit oleks tunduvalt lihtsam paigaldada ja saaks praeguse imeliku plastikanduri pesa ümber teha.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
TPS -
Mina kasutasin 2E mootori segusiibrit koos TPS-iga
Trigger Wheel
Lasin teha sobiva 36-1 ratta Hentsil
VR Sensor -
Mingi fordi oma, hinna poolest ka väga mõistlik. Kui soovid, saan sulle selle toote täpse koodi garaazist otsida
Mina kasutasin 2E mootori segusiibrit koos TPS-iga
Trigger Wheel
Lasin teha sobiva 36-1 ratta Hentsil
VR Sensor -
Mingi fordi oma, hinna poolest ka väga mõistlik. Kui soovid, saan sulle selle toote täpse koodi garaazist otsida
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Võin ka aidata 36-1 ratta valmistamisel.Alles tegin ühe,seega jagamispeal jagamine peal.jans kirjutas:TPS -
Mina kasutasin 2E mootori segusiibrit koos TPS-iga
Trigger Wheel
Lasin teha sobiva 36-1 ratta Hentsil
VR Sensor -
Mingi fordi oma, hinna poolest ka väga mõistlik. Kui soovid, saan sulle selle toote täpse koodi garaazist otsida
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
To Jans:
Kui viitsid vaadata, siis saada mulle jah selle anduri number vms. Siis saan ise juba edasi uurida ja puurida.
Niipalju kui netist hetkel olen uurinud, siis 2E segusiiber peaks välja nägema selline:

Kuna Sul Jans on isetehtud sisselase, siis see on täitsa mõistlik lahendus vist. Ise mõtlen, et ehitaks anduri ikkagi siis G60ne segusiibri külge, kuna hetkel jätaks sisselaske ikkagi originaali.
Kes saab aidata trigger wheeli tegemisel võib PS'i saata, et kas pean mingeid lisaandmeid veel andma ja palju maksaks jne.
Kui see on ikka seesama hents, kellelt küsisin pihustilati materjali, siis juba PS talle saadetud.
arx
Kui viitsid vaadata, siis saada mulle jah selle anduri number vms. Siis saan ise juba edasi uurida ja puurida.
Niipalju kui netist hetkel olen uurinud, siis 2E segusiiber peaks välja nägema selline:

Kuna Sul Jans on isetehtud sisselase, siis see on täitsa mõistlik lahendus vist. Ise mõtlen, et ehitaks anduri ikkagi siis G60ne segusiibri külge, kuna hetkel jätaks sisselaske ikkagi originaali.
Kes saab aidata trigger wheeli tegemisel võib PS'i saata, et kas pean mingeid lisaandmeid veel andma ja palju maksaks jne.
Kui see on ikka seesama hents, kellelt küsisin pihustilati materjali, siis juba PS talle saadetud.
arx
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Nagu ma aru saan, peab olema andur segusiibri küljes?
või peab asi olema kahe pistikuga?
või peab asi olema kahe pistikuga?
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Oleneb, mis kinnituste ja võlliga segusiiber sul on. Ma ise kasutan näiteks Wabash universaalseid TPS`e. Väga töökindlad, täpsed ja kiiresti reageerivad asjad. Muidugi kõige eeliseks on kompaktsus.

Ja lisaks, ma võin pakkuda ka VR andurit, mis loeb misiganes tihendusega süüteratast, ise kasutan üldiselt ainult ühte tüüpi andureid.
Kasutatud tükke pole mõtet külge panna, kui nad just väga vähe kasutatud pole.
Ehk, võta ühendust, tule ja ma näitan kõike erinevaid asju, mis sul vaja on, et projekt lõpule viia.

Ja lisaks, ma võin pakkuda ka VR andurit, mis loeb misiganes tihendusega süüteratast, ise kasutan üldiselt ainult ühte tüüpi andureid.
Kasutatud tükke pole mõtet külge panna, kui nad just väga vähe kasutatud pole.
Ehk, võta ühendust, tule ja ma näitan kõike erinevaid asju, mis sul vaja on, et projekt lõpule viia.
Re: VW Golf 2, 1,8 Turbo, -91, arxman
Arvan, et mõistlik pakkumine ja saatsin Sulle vastava sisulise meili.
arx
arx