Luk isereguleeruv sidurikorv
Luk isereguleeruv sidurikorv
keegi Luk isereguleeruvast sidurikorvist teab? 15aastat vana asi, aga keegi ei tea. et kui ketas kulub liigub sidurikorvi surveplaat kettapoole ligidamale. aga kui nüüd vahetan siduri ketast, teoreetiliselt siis peaks korvi 0 asendisse keerama. aga kuidas? või läheb ise tagasi? seal sees on plastikust hammas vöö, mis teda kinni hoiab vms. siis küsikski et kas selle jaoks on rakis? koolis õpetajad ei teadnud, firmades ei teatud. lõpuks helistasin UM. alguses sealt ka ei teatud midagi, ja siis mingi venelane oli teadnud et tooge auto siia, meil see rakis olemas tegu 525tds siduriga.lihtsam oleks jah, osta uus korv ja oleks asi lahendatud.aga lihtsalt tahaks teada mis selliste juhtumite puhul teha, kas saab üldse midagi teha.selline süsteem peaks olema üldse uuematel autodel, millel hüdraulilne sidur. panin muidu selle komplekti kokku ja auto sõidab, pedaal on kuidagi jäigem küll vms, aga sõita saab, ei libise.
Re: Luk isereguleeruv sidurikorv
Selle jaoks on jah rakkis.
Põhimõtteliselt tuleb sidur kokku panna ja enne käigukasti otsa panemist tulebkorv tagasi keerata.
Selleks imiteeritakse survelaagri tööd.(rakisega surutakse korv avatuks ja see järel keeratakse surveplaat tagasi alg asendisse)
Ongi kõik
Põhimõtteliselt tuleb sidur kokku panna ja enne käigukasti otsa panemist tulebkorv tagasi keerata.
Selleks imiteeritakse survelaagri tööd.(rakisega surutakse korv avatuks ja see järel keeratakse surveplaat tagasi alg asendisse)
Ongi kõik
Re: Luk isereguleeruv sidurikorv
nonii võtsin siis asja käsile lõpuks ja tegin ära. midagi rasket ei olnudki. tänapäeval saab youtubes autoparandamist ka õppida
http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.youtube.com/watch?v=1zT2mGAvT1M" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Luk isereguleeruv sidurikorv
Mina teostasin 0 keeramise pressi all. Korv pressi alla ja siis saigi kerge vaevaga nulli keeratud.