küsimus originaaltahoka käima panemises. Varem sai tahokas oma signaali süütepooli pealt (jagajaga süsteem), nüüd oleks vaja wasted sparkiga e. twincoil'iga tööle saada.
Mu elektroonikakauge arusaam on, et tuleks ajust pooli minevatele juhtmetele dioodid vahele panna ja kokku ühendada - sellest siis tahokale signaal. Kui see on õige, siis milliseid dioode kasutada?
VÕI on see signaal pärit pooli sisse mineva voolu pealt?
Tegemist on MS2 & opel manta'ga.
tahomeetri signaal - singleCoil -> twinCoil
Re: tahomeetri signaal - singleCoil -> twinCoil
Aju annab ju ise "tahhoka" väljundi. Saad otse ajust tahhomeetrisse juhtme vedada.
Re: tahomeetri signaal - singleCoil -> twinCoil
Selle skeemi järgi töötab kuni 1000rpm, suuremate pöörete puhul viskab nulli. Zener diood sai skeemi järgi 1N5355G, teised 1N4007.
rats
Re: tahomeetri signaal - singleCoil -> twinCoil
Mäletamistjärgi ei õnnestunud ikka pooli pealt impulsse võtta ja kärsatasin midagi tahokal läbi. Tagavara tahokal hakkas tööle see skeem: 
rats
Re: tahomeetri signaal - singleCoil -> twinCoil
Kui ma õieti mäletan siis opeli tahole piisas ühest juhtmest mis läheb süüte poolile.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Toyota MR2 Turbo