O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Soovin soetada orginaalist suurema turbokomplekti 2000. aasta Wrx-le.
kontakt: 53022804
kontakt: 53022804
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZ ... 704wt_1110" onclick="window.open(this.href);return false;
suuremad pihustid, parem vahejahtu ja aju mappimine või eraldiseisev ECU vajalik
suuremad pihustid, parem vahejahtu ja aju mappimine või eraldiseisev ECU vajalik

Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
kas sellisega boost liiga kõrgelt taha ei tule? Sooviks, et suht alguses, seal 2500 või 3000P/min oleks juba tunda.
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
bokser mootoril ja 2500 pealt rõhku juba???
No seda tahaks isegi näha, sti hakkab originaalis kuskil 3500 pealt ja täis rõhk on 4000, siis nii alla tuua oleks see küll vahva.
No seda tahaks isegi näha, sti hakkab originaalis kuskil 3500 pealt ja täis rõhk on 4000, siis nii alla tuua oleks see küll vahva.
Mitsubishi Lancer Evo 6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Mitsubishi Lancer Evo 2
Opel Omega MV6
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Sama moodi nagu stockina VF34 turboga STI elama hakkab, hakkas ka minu GT28RS.
Ega alla 4000rpm ja vähemalt 300hj ei mängi eriti kuidagi välja jah Subarul.
Stock WRX tuleb sealt 2500rpm full boost aga 5500 peal hakkab asi juba kustuma ja 6000 on IMO pidu suht läbi.
Rohkem jõudu saab ainult spool up-i loovutamisega.
Keda huvitab võrdlus boxer versus R4, siis sama GT2860RS identses confis mis ta mul 2.0 boxeri peal oli,
teeb 1.6 16v Mazda mootori peal full boosti ~1000rpm VAREM kui 2.0 16V boxeril.
Ega alla 4000rpm ja vähemalt 300hj ei mängi eriti kuidagi välja jah Subarul.
Stock WRX tuleb sealt 2500rpm full boost aga 5500 peal hakkab asi juba kustuma ja 6000 on IMO pidu suht läbi.
Rohkem jõudu saab ainult spool up-i loovutamisega.
Keda huvitab võrdlus boxer versus R4, siis sama GT2860RS identses confis mis ta mul 2.0 boxeri peal oli,
teeb 1.6 16v Mazda mootori peal full boosti ~1000rpm VAREM kui 2.0 16V boxeril.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
jätkaks suts veel ot-ga mis Mazda mootoriga on tegu Mihkel?Mingi vana käkk või uuem?
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Jutt MX5 1.6dohc ehk B6DE mootorist mille kaan on 88-89a Mazda 323GT-Ae (turbo ja 4wd) enda rallitiimi välja töötatud ja pmst 1:1 kasutuses mx5 peal, ehk see kaan hingab ka väga hästi ning kuskilt eriti lisa pole võtta.Mihkel kirjutas: Keda huvitab võrdlus boxer versus R4, siis sama GT2860RS identses confis mis ta mul 2.0 boxeri peal oli,
teeb 1.6 16v Mazda mootori peal full boosti ~1000rpm VAREM kui 2.0 16V boxeril.
sry for ot
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Mihkel kirjutas:Sama moodi nagu stockina VF34 turboga STI elama hakkab, hakkas ka minu GT28RS.
Ega alla 4000rpm ja vähemalt 300hj ei mängi eriti kuidagi välja jah Subarul.
Stock WRX tuleb sealt 2500rpm full boost aga 5500 peal hakkab asi juba kustuma ja 6000 on IMO pidu suht läbi.
Rohkem jõudu saab ainult spool up-i loovutamisega.
Päris nii se Mihkel ikka ei ole, mul küll 2,5L mootor kuid mina soovitaks julgelt linnas liiklemiseks sellist turbot nagu GT2876R 1700rpm-i oli vaakumist väljas ja 2100prm-i 1,6bar-i kellal

Tuleb valida mingi selline turbo mida keegi oleks juba proovinud, GT3082R saavutab 4100rpm-i juures 1,6bari rõhku (wg-ga piiratud). Väga hea näide on muidugi CompTurbo, 3400rpm-i peal 2,6bari rõhku (piirasime hetkel).
Kogu selle kompoti paneb paika eelarve, kui kliendil on 1000€ siis tuleb teha nõudmistes korrektuurid. Kui seda numbrit hakatakse korrutama siis on juba teine nägemus. Oleneb sellest ka mis juba olemas või tehtud on!
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
2.0 ja 2.5 on sel juhul väga erinevad mootorid, kui sul turbo nii vara ärkab.
Kui juba tehase setup ekvivalentse turboga nagu mul oli ärkab samast kohast, siis ma julgen su väidetega veidi vaielda.
Võime tõestuseks sama käiguga tehtud log-isid võrrelda, mis ei ole üldse halb idee.
Mina rääkisin ikka teisest käigust mitte kuuendast.
6-es kastiga läks auto teravus tänu lühikestele käikudele muidugi kõvasti paremaks.
IMO see mis maalt turbo vaakumist välja tuleb on suht pointless näitaja, kuna minekut sellest ikkagi juurde ei teki.
Full boosti saavutamise koht on oluline.
~2000 eur eest CompTurbo kliente ilmselt siit foorumist väga palju ei leia, olgu ta kui kiidetud tahes.
Seda kuidas GT2876R teeb teise käiguga 1.6bar tahaks ma logist (loomulikult koos kiiruse logiga) väga näha.
Kui juba tehase setup ekvivalentse turboga nagu mul oli ärkab samast kohast, siis ma julgen su väidetega veidi vaielda.
Võime tõestuseks sama käiguga tehtud log-isid võrrelda, mis ei ole üldse halb idee.
Mina rääkisin ikka teisest käigust mitte kuuendast.
6-es kastiga läks auto teravus tänu lühikestele käikudele muidugi kõvasti paremaks.
IMO see mis maalt turbo vaakumist välja tuleb on suht pointless näitaja, kuna minekut sellest ikkagi juurde ei teki.
Full boosti saavutamise koht on oluline.
~2000 eur eest CompTurbo kliente ilmselt siit foorumist väga palju ei leia, olgu ta kui kiidetud tahes.
Seda kuidas GT2876R teeb teise käiguga 1.6bar tahaks ma logist (loomulikult koos kiiruse logiga) väga näha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Kuid kui kaua seda GT2876R boosti jagus, kui nii madalalt ärkas?
Hetkel auto WRX stock mootoriga 165kw, paigaldatud ainult blow.
Kas oleks mõtekam üldse alustada 2,5 ploki ehitamisest?
Jagage oma häid soovitusi ja tegijaid. alati oleks ka kasuks ka ligikaudsed hinnad.
Tegu ei ole kindlasti kuni 1000 eurose projektiga
ja sellega olen arvestanud
Seega pakkuda parim lahendus, kuid mitte ulmet. kes soovib kohe ehitama hakata?
Hetkel auto WRX stock mootoriga 165kw, paigaldatud ainult blow.
Kas oleks mõtekam üldse alustada 2,5 ploki ehitamisest?
Jagage oma häid soovitusi ja tegijaid. alati oleks ka kasuks ka ligikaudsed hinnad.
Tegu ei ole kindlasti kuni 1000 eurose projektiga

Seega pakkuda parim lahendus, kuid mitte ulmet. kes soovib kohe ehitama hakata?
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
[quote="Sponge"]http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-WRX-STi-TD05H-Big-20G-Turbocharger-/400227643383?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item5d2f6d2ff7#ht_704wt_1110
Kirjutab, et sobib orginaali kohale, ei tea kas on ka nii, seal suht vähe ruumi.
Ok, kui see osta, siis kes häälestab ja mis aju, pumpa ja pihusteid on tarvis?
Mis te veel suurest coolerist esi pamperi taha arvate? Torud lähevad ju pikaks...
Kirjutab, et sobib orginaali kohale, ei tea kas on ka nii, seal suht vähe ruumi.
Ok, kui see osta, siis kes häälestab ja mis aju, pumpa ja pihusteid on tarvis?
Mis te veel suurest coolerist esi pamperi taha arvate? Torud lähevad ju pikaks...
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
Mina seda Hiina turbot ei soovitaks, kui sa ise seda paigaldama ei hakka.
Selles suhtes, et maksad ilmselt mitu korda selle turbo vahetuse eest ja see on IMO mõttetu.
Selles suhtes, et maksad ilmselt mitu korda selle turbo vahetuse eest ja see on IMO mõttetu.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
on võimalik sinna teha td04hybrid, see hoiab rõhku ka 6000 peal hästi ja tööle hakkab vara 2500 on full boost.
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... 0-wrx-sti-" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... 0-wrx-sti-" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
[quote="T.K"]on võimalik sinna teha td04hybrid, see hoiab rõhku ka 6000 peal hästi ja tööle hakkab vara 2500 on full boost.
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... 0-wrx-sti-" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
See uuematele versioonidele mõeldud ja 2,5 mootorile, kas vanaga ka ühildub? hind muidu jumala normaalne!
http://www.flat4online.co.uk/catalog/pr ... 0-wrx-sti-" onclick="window.open(this.href);return false;[/quote]
See uuematele versioonidele mõeldud ja 2,5 mootorile, kas vanaga ka ühildub? hind muidu jumala normaalne!
Re: O: Subaru Impreza suurem turbokomplekt.
on kindlasti, neid saab ka alates 97a gt-le. otsi netist või samalt lehelt.