K24 Turbo hübriid isend
K24 Turbo hübriid isend
Tervist, oleks selline küsimus kuidas teostada või kus tehakse hübriid turbosi soovituslikult Tartus. Teine küsimus oleks kas on võimalik Volkswageni 1.9TD pealt tulnud K24 kuum pool (palju väiksem kui K24 7000) ning siis K24 7000 Turbo kokku ehitada. Eesmärk oleks siis saada bensiini mootori K24 keskosa ning külmpool ning diiselmootori kuum pool mis on väike. Põhjuks miks sellist isendit soovin ehitada seisneb selles, et mootor on 1.3L ning ülelaetud hetkel Garrett T3 laaduriga sammuti Volkswageni TD mootori pealt kuid need T3 turbod on juba kõik hakanud õli läbi ajama ja seda suurtes kogustes, lihtsalt lammutus pole koht kust otsida uusi turbosi (2 tükki juba seina kaunistused). Hetkel hakkab T3 ülerõhku tootma 4000rpm juures ja seda .36 a/r kojaga sellel diisli K24 kojal on samade mõõtudega ratas sees sellest ka idee, et teha diisli K24 kuum + bensiini K24 külm osa + keskosa selle pärast, et selle diisli turbo on keegi lahti kakkunud ja näpitsatega kompressori ühe labadest ära murdnud ning keskosal ka suur lõtk. Kas K24 7000 turbo on vesijahutusega. Tänud vastuste eest ja loodan, et tekst liiga segane polnud.
Re: K24 Turbo hübriid isend
K24 7000 on vesijahutusega.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: K24 Turbo hübriid isend
Selge see on hea et on vesijahutusega aga keegi ei oska öelda kus custom hübriide ehitatakse, kuskilt olen kuulnud et keegi tartus teeb KKK 24/26 hübriide.
Leidsin sellise lingi kus on samasugune K24 nagu mul endal, see istub siis VW 1.9TD mootori otsa selle sama turbo kuumakoda ning kuumakoja tiivikut sooviks kasutada kuid siis külma poole koos compressori tiivikuga ning keskjooksu sooviks asendada k24 7000 turbo omade vastu. selle intregeeritud wastegate eemaldan sealt sest on juba olemas 1.3L mootoril 35mm väline WG.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4837442" onclick="window.open(this.href);return false;
Leidsin sellise lingi kus on samasugune K24 nagu mul endal, see istub siis VW 1.9TD mootori otsa selle sama turbo kuumakoda ning kuumakoja tiivikut sooviks kasutada kuid siis külma poole koos compressori tiivikuga ning keskjooksu sooviks asendada k24 7000 turbo omade vastu. selle intregeeritud wastegate eemaldan sealt sest on juba olemas 1.3L mootoril 35mm väline WG.
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4837442" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: K24 Turbo hübriid isend
kuuma poole tiivikut minuteada vahetada ei saa.. saab vahetada ainult külma poole oma. (kuuma tiivik võlliga üks tükk)
seega oleks targem siis võtta diisli turbo ja pista sinna suurem külmkoda. iseasi on muidugi see, kuidas selle krempli balannssi saab.
mina soovitaks sul selle K24'ga mitte jamama hakata.. 1.3 motole ei näe sel mõtet, kui just meeletut boosti ja lagi ei taha taga ajada.
1.3 jaoks oleks üsna hea K03 näiteks. see peaks suht kiiresti spoolima kah. kuna neid mingitel audi/volksu mootoritel topelt pandud, siis peaksid suht levinud ja mitte väga kallid olema.
seega oleks targem siis võtta diisli turbo ja pista sinna suurem külmkoda. iseasi on muidugi see, kuidas selle krempli balannssi saab.
mina soovitaks sul selle K24'ga mitte jamama hakata.. 1.3 motole ei näe sel mõtet, kui just meeletut boosti ja lagi ei taha taga ajada.
1.3 jaoks oleks üsna hea K03 näiteks. see peaks suht kiiresti spoolima kah. kuna neid mingitel audi/volksu mootoritel topelt pandud, siis peaksid suht levinud ja mitte väga kallid olema.
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" 

Re: K24 Turbo hübriid isend
Tegelikult sooviks just kõrget boosti ja lag pole probleemiks olnud, kuna antud auto on puhtalt hobi masin ning tänava legaalne pole siis 4000rpm algav spool up pole probleem. K03 Turbot esalgu küll ei plaani ennem prooviks ümber ehituse sooritada K24 peal kuid on ka võimalus T3 restaureerida või siis parandada, eks ta hea ei saa aga pole ka võtta sellist raha summat, et osta tutikas. Rääkides veel 1.3L mootorist siis boost hetkel 0.7bar turbo probleemide tõttu, tava seades 1.3 - 1.5bar ülerõhku ning piiraja hetkel 6500rpm. olen kuulnud jutte et K24 efektiivsus pidi suurtel rõhkudel kannatama üle 1.5bar minnes ? Osades kohtades müügil ka repair kit'id turbodele kas kellelgi on kogemusi nendega ja kas ise on mõtet teostada repair mõtlen just kas ta saab hea, tasakaalus?
Re: K24 Turbo hübriid isend
Turbo pöörlemissagedus on sinna 200 000 pöörde kanti ja seega ise aretades ei saa kunagi piisavat täpsust.
Re: K24 Turbo hübriid isend
K24 umbes 1.5bar keerleb sinna 150k kanti.KaroK kirjutas:Turbo pöörlemissagedus on sinna 200 000 pöörde kanti ja seega ise aretades ei saa kunagi piisavat täpsust.
http://www.rbracing-rsr.com/turbo/Turbo ... -70gga.jpg
Helista Whistle sellel numbril 529 3811. Võta oma mant kaasa ja sea oma sammud Raadi kanti. Kui see onu ei suuda sulle mingit kompotti kokku keerata nendest turbodest, siis ei suuda keegi.

ex-Audi S4 2.2T - 609hp/846Nm rattast mõõdetuna
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
10.9@210, 1km 268km/h, 1miil 295km/h
Re: K24 Turbo hübriid isend
Ära seda k-24 kuumakoda kohe retsima kuku. Uuri enne asja ja kui ei õnnestu sellest midagi aretada, siis oleksin huviline kuumakoda ära ostma. Oleks vaja üks vw diisli otstarbeks olev turbo kokku panna.
Re: K24 Turbo hübriid isend
Tänud Rst selle vihje eest eks ma uurin asja seal raadis kuigi ennem sooviks siis osta ühe K24 7000 turbo ning siis kohale minna ja arutada kas on võimalik neid ristata. Karel kas sellel VW diisli mootoril pole originaalis mitte Garrett T2 ning KKK K14 originaalis olen kohanud just neid turbosid seal. See konkreetne K24 isend ning Garrett T3 mis hetkel auto peal on tegelikult muu margipealt kas oli äkki jetta pealt ning on täpselt samade flantsidega nii kuuma kojase sisse minev ja väljund sammuti. Idee kohaselt on need Upgrade turbod VW 1.9TD mootoritele sest omavad suuremat kuuma ja külma koda ülejäänud kõik samad, pmst bolt on. Kunagi ammu üks tuttav vahetas Golf 2 1.9TD mootoril Garrett t2 t3 vastu ja omaniku sõnul pidavat paremini astuma edasi, iseasi kui palju seal tõtt on ei tea.
Re: K24 Turbo hübriid isend
Need diisel vw turbod on pandud vist nii kuidas jumal juhatab, sest mingit loogikat selles ei paista... Minu käes on 1.6 44kw golf-i pealt pärinev K-24. Olen näinud ka mitut T3 turboga 1.6 isendit. 1.9td mootorid olid üldiselt kas t2 või k14-ga varustatud. Olen näinud ka vesijahutusega turbosid nendel kasutatavat, vist olid t2 mingi versioon. Flantsid on kõigil samad.