moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas mart154 »

olles reaalselt ise nüüd need mõlemad mootorid algosadeks lammutanud ja kokku pannud, võin julgelt väita, et sarnast on seal AINULT klapikambri kaane kuju ja mootori viltune nurk kapoti all :D :D
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
VeikoS
Postitusi: 3
Liitunud: 13.12.2008 21:01
Asukoht: Tallinn

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas VeikoS »

Seega ongi see kopeerimise linnalegend ümber lükatud:)
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas _siim_ »

Pilt
Pilt
karel
Postitusi: 33
Liitunud: 08.01.2007 21:38

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas karel »

OT ja demagoogia juba, aga üldse on koomiline kui vene tehnika peale jutt läheb. Kohe ilmuvad lagedale vandenõuteooriad, et kõik on kopeeritud ja pealegi on seda veel kehvasti tehtud. Mis seal salata, muidugi on paljude asjade puhul ideede saamiseks läände kiigatud, kuid see ei välista kohaliku tööstuse innovatsiooni. Kasvõi lada tagumised piduritrumlid, mille kohta herr Clarkson väitis, et need pidurdavad sama hästi kui juust. Tegelikkus oli see, et fiat-i ketaspidurite klotsid ei kestnud Vene oludes üle 2-3000 km. Käiku läksid alumiiniumtrumlid, millesse oli hõõrdepindade kohale sisse valatud terasvõru. Kaalu, pidurdusvõime, töökindluse ja mis iganes näitaja poolest veel, ületati makaronisöödikute toodangut tugevalt. IMO vägagi edumeelne lahendus ajastu kohta. Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita. :)
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas KaroK »

karel kirjutas:...Tagavedrustus on omaette peatükk, kus algne lehtvedrudega litsihäll tüüpi vedrustus asendati spiraalvedrudel korraliku 4-link vedrustusega, millega kannatab isegi 40 aastat hiljem rallit sõita.... :)
...kui Panhard bar vahetada näiteks Watts'i lingi vastu silla külgsuunalise liikumise eemaldamiseks. :)
Sellega saab aidata näiteks Agito Performance Tartus.

Sorry for OT.
Karl818
Postitusi: 102
Liitunud: 02.02.2010 15:22
Asukoht: Tartu

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas Karl818 »

Teema hakkab vist näpust minema. Kena projekt ning edu moskvichiga vaskhann-le.. Loodame näha pilte ning mõnd videot kah sest kompotist.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas Molotov51 »

Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.
vaskhann
Postitusi: 28
Liitunud: 04.11.2010 11:49

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas vaskhann »

Molotov51 kirjutas:Miks sa coilpacki vana jagaja kohapeale pane? Mina tegin oma mokil nii ja jäi väga viisakas ning originaalpikkuses juhtmed. Võin pildiga ka varustada kui huvi on.
sellepärast ei pannud, et tahaks talvel ka sõita ja juba originaalis saab see jagaja vett seal kõvasti.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas Molotov51 »

Korralike lääne päritolu küünlajuhtmetega minul seda probleemi ei esinenud kordagi, sai isegi nii sügavas vees sõidetud, et istmega kippus tasa tulema.

Ehk las need vanamehed räägivad oma vana aja kogemusi, tänapäeva juhtmed on sips paremad.

Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.

Kusjuures mosse mootor kannatab jube varast süütenurka, katseta vaikselt järgi.
vaskhann
Postitusi: 28
Liitunud: 04.11.2010 11:49

Re: moskvich 2140 1,5T, vaskhann

Postitus Postitas vaskhann »

Samas ma käigukasti, tagasilla ja siduri toimetamises normaalsemate jõudude puhul sügavalt kahtlen. Ma sain vabalthingavana 7200rpm piirajaga seade puhul juba 5 käigukasti, 1 tagasilla ja siduri vahetada paarikümne tuhande km jooksul mis ma temaga sõitsin. Samas ma ei praktiseerinud rahulikku otsejoones tänavasõitu kah.


ei kipu need tagasillad, käimarid kestma jah eriti, samas mõningaid asju on juba varutud asja parendamiseks, eks tasapisi toimetab :) "säästu projekt" ehk teen siis kui üle jääb midagi.
Vasta