Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kas joonistasid ise mööda või on kapote all valesti ühendatud.
Mõtlen MBC asukohta voolikute vahel. Mis moodi ta niimoodi töötama peaks?
Ja kuidas uus süsteem välja näeb?
Palju ka jõudu muidu hetkel olla võiks? Või on ehitus pigem kiireks linnas poes käiguks??
Mõtlen MBC asukohta voolikute vahel. Mis moodi ta niimoodi töötama peaks?
Ja kuidas uus süsteem välja näeb?
Palju ka jõudu muidu hetkel olla võiks? Või on ehitus pigem kiireks linnas poes käiguks??
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Pilt ja selle all olev joonis on täpselt selline nagu see süsteem seal ostes oli.
Carbon canister, 3way klapp ja see kolmik kadusid sealt.
MBC vahetub elektroonilise solenoidi vastu välja.
Jõu numbreid sealt taga ei aja ning hetkel ei tea. Modifikatsioone ju eriti tehtud ei olegi - natuke kergemaks,FPR, MBC ning IC ja väljalase vahetatud. Vemsi eesmärgiks on ta sabiilselt igast pöördest tööle saada - hea linnas ringi põristada.
Eks siis näha ole mis uus aasta toob.
Carbon canister, 3way klapp ja see kolmik kadusid sealt.
MBC vahetub elektroonilise solenoidi vastu välja.
Jõu numbreid sealt taga ei aja ning hetkel ei tea. Modifikatsioone ju eriti tehtud ei olegi - natuke kergemaks,FPR, MBC ning IC ja väljalase vahetatud. Vemsi eesmärgiks on ta sabiilselt igast pöördest tööle saada - hea linnas ringi põristada.
Eks siis näha ole mis uus aasta toob.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Controller on selline:Martinez kirjutas:Pilt ja selle all olev joonis on täpselt selline nagu see süsteem seal ostes oli.
Carbon canister, 3way klapp ja see kolmik kadusid sealt.
MBC vahetub elektroonilise solenoidi vastu välja.
Jõu numbreid sealt taga ei aja ning hetkel ei tea. Modifikatsioone ju eriti tehtud ei olegi - natuke kergemaks,FPR, MBC ning IC ja väljalase vahetatud. Vemsi eesmärgiks on ta sabiilselt igast pöördest tööle saada - hea linnas ringi põristada.
Eks siis näha ole mis uus aasta toob.

Kõik algas sellest et isik kellelt ostsin ei saanud teda tööle ja ei osanud ühendada.. natuke kaevamist ja googledamist......
Ja antud juhul nii ta ühendatakse, see mis sinna kolmikusse läheb ja loose end-i on atmosfääri minev õhk. 3-way valve o nseest kinni, oli ka originaalis niimoodi ühendatud, ehk siis ei lase rõhku tagasi sisselaske torustikust. (Ma tõesti ei tea kus see mõte seal on) Ja see kolmik mis turbo ja actuatori vahele pandud on, on seal tegelikult vajalik (niivõrd kuivõrd), mis läbi boost controlleri omakorda osa õhku atmosfääri laseb, vastavalt siis sellele palju vedru vastu surub. See on korralik keemia, selle ühendamise välja mõtlemine võttis omajagu aega... aga see voolik mis MBC-st sinna kolmikusse ja loose endi läheb on lihtsalt ilu pärast... tegelikult võiks see ka lihtsalt lahti olla... või enne bov-i otse sisselaske külge minna. Niiet, toimib ja on õigesti ühendatud ka veel lisaks sellele...:D Või noh, nii nagu ette nähtud, muidugi saaks ühendada ka otse, niiet turbost sisse ja niiöelda atm ots actuatorisse, aga nii ta ei pidavat toimetama... Mina ka ei tea, hiinapoisid on ta nii teinud ja üles joonistanud...
Tegelikult on kõik ju väga lihtne nende hiina asjadega... haha:D
Ehk jõudis kohale, üritain ennast võimalikult selgelt väljendada...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 03.12.2009 19:22
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ma usun, et saan ikka õigesti aru ja joonis on vale :D
MBC pannake ikka turbo rõhu poole ja actuatori vahele. Sellega reguleerid millal actuaator avaneb, avanemist pikendada ehk siis boosti tõsta, kuna actuaatori vedrul oma seadistatud min pinge. Ning boosti kellasid võib isegi 2 kasutada, kontrolliks. Üks sisselaske koldest ja teine MBC ja actuatori vahele. Kuigi teisest pole suurt erilist kasu.
Hetke seisuga on MBC reguleerimaks canistrisse jõudvat rõhku läbi 3-way klapi. Kui just see selle asja eesmärk pole, et sõidetakse tehase seadistatud rõhuga.
Lihtsalt tõstes MBC turbo rõhu poole ja actutori vahele, saad rõhku hoida kas stock või siis tõsta.
Vb seletasin pikalt vm ning juba tead seda kindlasti.
MBC pannake ikka turbo rõhu poole ja actuatori vahele. Sellega reguleerid millal actuaator avaneb, avanemist pikendada ehk siis boosti tõsta, kuna actuaatori vedrul oma seadistatud min pinge. Ning boosti kellasid võib isegi 2 kasutada, kontrolliks. Üks sisselaske koldest ja teine MBC ja actuatori vahele. Kuigi teisest pole suurt erilist kasu.
Hetke seisuga on MBC reguleerimaks canistrisse jõudvat rõhku läbi 3-way klapi. Kui just see selle asja eesmärk pole, et sõidetakse tehase seadistatud rõhuga.
Lihtsalt tõstes MBC turbo rõhu poole ja actutori vahele, saad rõhku hoida kas stock või siis tõsta.
Vb seletasin pikalt vm ning juba tead seda kindlasti.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
See on Bleeder tüüpi MBC, mis ei pidavat oma töökindluseda hiilgama. Üks kuuliga isetehtud ilmus siia müüki, Ma et tea, kas accuraatori poolele on 0,8mm auk tehtud. Ise tegin ka omale samasuguse ja pole probleemi. Jupid läksid u 11 eur.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Just seal vahel ta ongi kolmikuga, sinna carbon canisterisse minev on üle jääv õhk... keeruline seletada aga ühendus just nii on ja käib nagu joonisel...
mitsu_manic kirjutas:Ma usun, et saan ikka õigesti aru ja joonis on vale :D
MBC pannake ikka turbo rõhu poole ja actuatori vahele. Sellega reguleerid millal actuaator avaneb, avanemist pikendada ehk siis boosti tõsta, kuna actuaatori vedrul oma seadistatud min pinge. Ning boosti kellasid võib isegi 2 kasutada, kontrolliks. Üks sisselaske koldest ja teine MBC ja actuatori vahele. Kuigi teisest pole suurt erilist kasu.
Hetke seisuga on MBC reguleerimaks canistrisse jõudvat rõhku läbi 3-way klapi. Kui just see selle asja eesmärk pole, et sõidetakse tehase seadistatud rõhuga.
Lihtsalt tõstes MBC turbo rõhu poole ja actutori vahele, saad rõhku hoida kas stock või siis tõsta.
Vb seletasin pikalt vm ning juba tead seda kindlasti.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Eilene õhtu sai jälle garaažis mööda saadetud. Kapoti alune juhtmesti peaaegu valmis. WB ja mõned andurid veel ühendada.


Tegin vemsile LPT liidese mis lihtsustaks salongi minevate kaablite ühedamist.
LCD, launch control lülitid ning com pordi kaablid vaja veel vedada.
Kaabeldus saab ehk reedel õhtul ära lõpetatud.
Launch controli jaoks tekitasin siduripedaalile ühe lüliti.

LCD leidis ka omale koha. Vaja veel veidi modida ja üle värvida.


Keskkonsooli vaja leida kuskilt 2 nuppu tühjade aukude katteks. Üks leiaks ka rakendust.
Eile õhtul selgus visuaalsel vaatlusel, et vemsi on (vist) paar korda läbi lastud, ümber joodetud ja siis jälle läbi lastud. Pihusteid juhtivatel kividel tükid väljas, paar dioodi veel õhtal.
Kõige mustema senaariumi järgi on CPU ka õhtal. Täpsemat infi saab ehk peale nädala lõppu.
Eelmine omanik (gearhead) oli selle Päädami käest ostnud väidetavalt uuena ning väidetavalt ise seda lahti ei kiskunud. Eile telefonis rääkis, et pihusti juhtimistega oli küll probleeme aga müügi hetkel sellest juttu ei olnud - tegemist pidi olema praktiliselt uue ajuga.
Raceboy ehk oskad Sa midagi selle kohta kosta? Opel Manta oli see masin millele see aju osteti kui mu mälu mind ei peta.
Üleelmine nädal garaaži jõudes leidsin ämblikus esiklaasi. Hõõguv metalli tükk maandus esiklaasi ja siis leidis tee ECU kinnituskohta kus põletas veits vanu kaableid. Õnneks ei olnud vems oma kohal ning tegemist oli "vaid" esiklaasiga mis sai ostes vahetatud.
Kui oleks mõnda teise klaasi lennanud või mööda keredetalile põlevana ringi rännanud oleksid kahjud suuremad.
Vahepeal soetasin ära uue aku ja vedasin + kaabli pagassi.
Kuna mootori ruumis oli vaja nii ehk naa kaablid ühendada kasutasin selleks e36 harukarpi.



Aku jaoks veel vaja kinnitus ja tuulutus teha (kasti ümber tegema ei hakka) ja + kaablile läheb vahele cutoff lüliti.
Loodetavasti saab seda päevikut siin täiendada uuel nädalal positiivsemate uudistega.


Tegin vemsile LPT liidese mis lihtsustaks salongi minevate kaablite ühedamist.
LCD, launch control lülitid ning com pordi kaablid vaja veel vedada.
Kaabeldus saab ehk reedel õhtul ära lõpetatud.
Launch controli jaoks tekitasin siduripedaalile ühe lüliti.

LCD leidis ka omale koha. Vaja veel veidi modida ja üle värvida.


Keskkonsooli vaja leida kuskilt 2 nuppu tühjade aukude katteks. Üks leiaks ka rakendust.
Eile õhtul selgus visuaalsel vaatlusel, et vemsi on (vist) paar korda läbi lastud, ümber joodetud ja siis jälle läbi lastud. Pihusteid juhtivatel kividel tükid väljas, paar dioodi veel õhtal.
Kõige mustema senaariumi järgi on CPU ka õhtal. Täpsemat infi saab ehk peale nädala lõppu.
Eelmine omanik (gearhead) oli selle Päädami käest ostnud väidetavalt uuena ning väidetavalt ise seda lahti ei kiskunud. Eile telefonis rääkis, et pihusti juhtimistega oli küll probleeme aga müügi hetkel sellest juttu ei olnud - tegemist pidi olema praktiliselt uue ajuga.
Raceboy ehk oskad Sa midagi selle kohta kosta? Opel Manta oli see masin millele see aju osteti kui mu mälu mind ei peta.
Üleelmine nädal garaaži jõudes leidsin ämblikus esiklaasi. Hõõguv metalli tükk maandus esiklaasi ja siis leidis tee ECU kinnituskohta kus põletas veits vanu kaableid. Õnneks ei olnud vems oma kohal ning tegemist oli "vaid" esiklaasiga mis sai ostes vahetatud.
Kui oleks mõnda teise klaasi lennanud või mööda keredetalile põlevana ringi rännanud oleksid kahjud suuremad.
Vahepeal soetasin ära uue aku ja vedasin + kaabli pagassi.
Kuna mootori ruumis oli vaja nii ehk naa kaablid ühendada kasutasin selleks e36 harukarpi.



Aku jaoks veel vaja kinnitus ja tuulutus teha (kasti ümber tegema ei hakka) ja + kaablile läheb vahele cutoff lüliti.
Loodetavasti saab seda päevikut siin täiendada uuel nädalal positiivsemate uudistega.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Vems ei ole minu teada kapotialuseks paigalduseks mõeldud toode ehk ta ei ole vee/niiskuskindel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Tean mitmeid masinaid millel vems kapoti all.
Otsest kokkupuudet veega tal ei ole. Niiskust peaks takistama tihendid.
Enamus motronic55 plug&play vemsid lähevad ju kapoti alla!?
Otsest kokkupuudet veega tal ei ole. Niiskust peaks takistama tihendid.
Enamus motronic55 plug&play vemsid lähevad ju kapoti alla!?
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
- LordVampire
- Postitusi: 394
- Liitunud: 17.02.2009 22:55
- Asukoht: Tallinn
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Millega sa seda LCD ekraani modisid, et lõpp kuju saavutada.
BMW E92 COUPE 335xi
"Küla laadija rästik" :D
"Küla laadija rästik" :D
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Enamus Motronic 55 pin ajud on ikka tehasest salongis minu teada, uuemad Boschid on kapotiall.
Audidel on vähemasti ajud salongis. Bemmidel on kapotiall niiskuskindel karp aju jaoks, kuna Motronic ei ole enamjaolt ise veekindel.
Ei näe ise nagu põhjust, miks peaks progeaju kapotialla paigaldama (ei viitsi juhtmeid vedada?).
Audidel on vähemasti ajud salongis. Bemmidel on kapotiall niiskuskindel karp aju jaoks, kuna Motronic ei ole enamjaolt ise veekindel.
Ei näe ise nagu põhjust, miks peaks progeaju kapotialla paigaldama (ei viitsi juhtmeid vedada?).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Ostsin fixusest karbi klaaskiupastaga ~5€ 200/250g kui ma ei eksi.LordVampire kirjutas:Millega sa seda LCD ekraani modisid, et lõpp kuju saavutada.
Ungaris paigaldatakse neile autodele vemse originaal juhtmestiku otsa täpselt sinna kus originaal motronic istub.Mihkel kirjutas:Enamus Motronic 55 pin ajud on ikka tehasest salongis minu teada, uuemad Boschid on kapotiall.
Audidel on vähemasti ajud salongis. Bemmidel on kapotiall niiskuskindel karp aju jaoks, kuna Motronic ei ole enamjaolt ise veekindel.
Usaldasin elektriku/paigaldaja kogemusi aju asukoha valikul.Mihkel kirjutas:Ei näe ise nagu põhjust, miks peaks progeaju kapotialla paigaldama (ei viitsi juhtmeid vedada?).
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Kindlasti on soovitav aju paigaldada salongi ja mitte mootoriruumi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Olen näinud ka lanseka külge paigaldatuna VEMS-i aga see ei tähenda, et ta sinna reaalselt ka mõeldud oleks.
Ehk jutu point, et ei tasu päris kõike ka aluseks võtta, mida laiast internetist leida võib.
Ehk jutu point, et ei tasu päris kõike ka aluseks võtta, mida laiast internetist leida võib.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: Fiat Punto GT 1.4 Turbo ´98 .:Martinez:.
Selle peale küsiks, et kas on raske mõistlikult teha asju ?
Ungaris pistetakse ehk pea ka ahju ?
Ungaris pistetakse ehk pea ka ahju ?
