oskab keegi kommenteerida, kas tegu väärt mootoriga või pole suurem asi. kuna mulle pakutakse sellist töötavat autot väga hea hinnaga siis plaan osta ja e36 kerega 325coupe`le selline vahele panna. ise olen kuulnud, et see mootor kannatab 400hp ära ilma et midagi peaks vahetama.
kuna tean seda inimest kes müüb ja mis seisukorras masin täpselt ja millal viimane kap.remont oli siis neid kommentaare, et kindlasti kõik lahti jne pole vaja...
oodatud eelkõige nende tähelepanekud kes asjast jagavad ka
plaan olekski sinna 500hp piirimaile pürgida?! manual kastile pole raske aretada kuna juppe on saada ka eesti romulatest või SR foorumist
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
ma arvan et selle autoga hakkad ainult otse sõitma kuna kaalujaotus on siis v jama. Kuuldavasti on lakis tehtid 635 turbo kah stock sisuga,a ga ei ole 100% kindel! See mudu pidi kestma kyll....
panter kirjutas:ma arvan et selle autoga hakkad ainult otse sõitma kuna kaalujaotus on siis v jama. Kuuldavasti on lakis tehtid 635 turbo kah stock sisuga,a ga ei ole 100% kindel! See mudu pidi kestma kyll....
Marko viitas et paneb selle mootori E36 325 kerele, sellisel juhul kaalujaotus enam nii puus ei ole.
Sama mootor on ka Alpina B10 Biturbol. Seal vaid ühe suure turbo asemel kaks väiksemat + muud pisemad muudatused mootoris.
Kuid jah tegemist hea projektiga - 400hp ei ole selle mootori jaoks veel mingi piir. Ringraja sõitmiseks vast E36 M3 mootor etem (3,0 või siis 3,2 liitrit vabalthingav) aga head on need mootorid E30 kere peal. E36 liiga raske...
Raivo kirjutas:
Ning kaalujaotuse parendamiseks, e30 puhul peab mootorit nii 10cm salongi sisse poole tooma.
Kaalujaotust muudab iga sentimeeter mitte nüüd täpselt 10cm. Ise võtaks ligi selle mootori, kui võimalik aga kere osas mõtleks et milleks seda autot ehitada. Kui soovid ka mugavalt igapäevaselt kasutada, siis e36 kui aga rajale, siis 300kg lisakaalu on pea aegu 1 sekund ajakaotust. (Mitte et ma teaks nende kahe auto kaaluvahet) Samas on 1 sekund kaotada pidamise puudumisele naljategu Pead siiski ise otsustama ja kaauluma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ints kirjutas:3.5 biturbol vist 315 hp kui ei eksi
Kurb et bmw enam bensu turbo pille ei tee.
alternatiiv muidugi alpina kellel pappi on!
Eksid, E34 kere on originaalis 265kw = 360hp ja 520nm. Maksimum kiirus 290km/h.
Chipiga saavutatakse kuni 440hp ja eks ka seda väänet tuleb veel juurde - suhteliselt jõhker aparaat...
ok, sain oma küsimusele vastused... kahjuks see kevad projekt valmis ei saa, küll aga püüaks selle teostada suveks näis kuidas kulgeb. masina ostan siis sõbralt ära
kindlasti tuleb e36 coupe kerele... ok, on 300kg raskem kuid selle eest oluliselt viisakam välimus ja sisu ning mugavus. mulle see coupe pikka aega meeldinud kuid 0-st sinna turbot installida ei tahtnud kuna suht kulukas projekt kujuneks. masin mõeldud siiski kiireks suveautoks millega mööda linna kihutada ja trahve koguda
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]