Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Tervitused!
Plaanis enda autol viia aku pagasnikusse aga tahaks jätta kapoti alla võimaluse täku andmiseks.
Mootori ruumis vaja ühendada starteri ja salongi + kaablid pagasnikust tuleva + kaabliga.
Osadel audidel ja bmw'del millel akud taga on tehasest juba vastav koht mootoriruumis olemas.
Kas mõni nendest võiks olla selline lihtsamat sorti polditav mille saaks probleemideta enda autole ümber tõsta, et asi jääks soliidne ja turvaline (ei annaks massi).
Martin
Plaanis enda autol viia aku pagasnikusse aga tahaks jätta kapoti alla võimaluse täku andmiseks.
Mootori ruumis vaja ühendada starteri ja salongi + kaablid pagasnikust tuleva + kaabliga.
Osadel audidel ja bmw'del millel akud taga on tehasest juba vastav koht mootoriruumis olemas.
Kas mõni nendest võiks olla selline lihtsamat sorti polditav mille saaks probleemideta enda autole ümber tõsta, et asi jääks soliidne ja turvaline (ei annaks massi).
Martin
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
e32 ja e32 bmwde omad sobivad hästi !
isoleeritud ning kattega topsikud!
isoleeritud ning kattega topsikud!
E36 322T r5>344T, E38 740 BIT, SAAB 9-5Aero, E36 320T, 2JZ, 328T
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
ma valiks siis e32 oma neist kahestkivimugi kirjutas:e32 ja e32 bmwde omad sobivad hästi !
isoleeritud ning kattega topsikud!

Aga tegelikult on enamus bemaritel, millel R6 ees, aku taha paigutatud sarnase kaabliga. Nad on veel mootoriruumis sellise otsaga nagu aku pluss klemm.....nii et saad originaal juhtme külge ühendada ja bmw plastikuga katta.
Vanemad kolmesed-viiesed-seitsmesed.
Pead aga üsna mitme lisakiloga arvestama sest need on ikka korralikud vasest kaablid.....läbimõõt nagu mõne mehe pöial

DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
siinkohal mainiks ära, et kaabel ja see otsik kapoti all on kokku joodetud tehasest
eraldi seda "täku kohta" teise juhtme otsa paigaldada ei saa:

eraldi seda "täku kohta" teise juhtme otsa paigaldada ei saa:

- KKD Motorsport - EstPerformance -
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
E34 puhul oli igatahes täkukoht polditav, eraldi juhe läks teise poldi alt starterile.
Lisaks jämedale juhtmele tuleb tagant ka peenem juhe kaitsmekarpi.
E32 eelis võiks olla mõned cm pikem juhe.
E39/E38 peaks isegi veel pikemad olema, neil aku ju praktiliselt tagaluugis kinni. Neil peaks ka pürotehniline padrun olema mis paugu korral juhtme katkestab.
terv
erich
Lisaks jämedale juhtmele tuleb tagant ka peenem juhe kaitsmekarpi.
E32 eelis võiks olla mõned cm pikem juhe.
E39/E38 peaks isegi veel pikemad olema, neil aku ju praktiliselt tagaluugis kinni. Neil peaks ka pürotehniline padrun olema mis paugu korral juhtme katkestab.
terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
E39 kaablid massi ja positiivse laengu jaoks pagassist mootoriruumi vedamiseks on mul olemas. Pikkus vaja nii ehk naa parajaks teha ja siis kapoti all kokku liita. Selles suhtes ei ole juhtme pikkus oluline.
Nüüd on vaja vaid välja ajada "täkukoht" ja asi viisakalt ära vormistada.
Nüüd on vaja vaid välja ajada "täkukoht" ja asi viisakalt ära vormistada.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Ma ei suuda asja mõttest aru saada - mis vahet seal on mis otsas auto täku andmise koht on ?
Mitte,et tore poleks 2-hest otsast voolu anda, aga eraldi vaeva,juppe,aega raiskama hakata...
Mul endal aku pagassis, imo on üsna mugav voolu sealt anda või võtta , kuna tihti jääb tühja akuga seisma just nii,et nina poole ligi hästi ei pääsekski.

Mul endal aku pagassis, imo on üsna mugav voolu sealt anda või võtta , kuna tihti jääb tühja akuga seisma just nii,et nina poole ligi hästi ei pääsekski.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Asja mõtte ongi see, et kui juba teha siis läbimõeldult ja korralikult.Maik kirjutas:Ma ei suuda asja mõttest aru saada - mis vahet seal on mis otsas auto täku andmise koht on ?
Mitte,et tore poleks 2-hest otsast voolu anda, aga eraldi vaeva,juppe,aega raiskama hakata...
Mul endal aku pagassis, imo on üsna mugav voolu sealt anda või võtta , kuna tihti jääb tühja akuga seisma just nii,et nina poole ligi hästi ei pääsekski.
Kui pean tihti parkim auto teiste vahele ja reeglina pargin tagumik ees (nina sõidu suunas) siis oleks hea kui vajadusel oleks võimalus mõlemast otsatst autot "käivitada".
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Osta korralik aku ja asi lahendatud. Jutust jääb mulje, et oled iganädalane täkuandja.
Re: Aku pagassi ja + klemm kapoti alla
Suured änud Sinu asjakohase ja abivalmi postituse eest.eclipse kirjutas:Osta korralik aku ja asi lahendatud. Jutust jääb mulje, et oled iganädalane täkuandja.
Läksin ostsin kohe uue aku.
Teemasse:
Harukarp sai võetud e36 pealt.


Tänud nõuannete eest.
B4 -> A4 -> A8 -> e39 -> Punto GT & A4 TQ