KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Kogu jutt N/A autode dünaamika paremaks muutmisest.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Tegelane5
Postitusi: 3
Liitunud: 19.08.2011 18:59

KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Postitus Postitas Tegelane5 »

Tervist
See siin vist esimene idee, kus auto võimsus lausa teoreetiliselt saaks madalam olema kui originaalis. :kill
Aga põhjus miks siia foorumisse selle teema teen, on see et siin oskab vähemalt keegi kaasa mõelda.
Igatahes, soov oleks kokku panna mootor mis toimiks normaalselt ja omaks head väänet juba madalalt.
Ning läheks ilma mingi jamata heitgaasidega läbi ülevaatuselt
Mootor on VAGi 3A Ke-jetronic, 2,0 l 10,5 surveastet. Küsimus olekski mis juhtub kui sellele konele paigutada 2,0L 9,0 surveastmega mootorile mõeldud monopritse?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Postitus Postitas Astrona »

Ei pruugi lahjemaks minna.

Mis on antud mootorite väände ja võimsuse numbrid ja vastavad RPMid?
Nende järgi võiks oletada, kas segu enamvähem paika jääb. Ülevaatus võib nõuda aga vähe paremini paigas olevat segu. Millega plaanid seda täppi ajada? Monojetiga tuleb ka lambda?

Pead arvestama ka pumba vahetamisega.

Miks Kjetiga ei saa normaalselt toimima? Miks arvad, et vale pritsungiga saab paremini?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Re: KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Postitus Postitas Raceboy »

Monopritse on ju EFI, aga KE-Jetronic on mehaaniline pritse, millel paar elektroonilist lisavidinat. Need pritsepead, juhtrõhuregulaatorid jm kuluvad ja enamasti ei tööta mitukümmend aastat hiljem kuigi hästi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegelane5
Postitusi: 3
Liitunud: 19.08.2011 18:59

Re: KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Postitus Postitas Tegelane5 »

Pump jääks vist vana, lihtsalt 6 bar asemel uhmerdaks nö tühja - mono tahab 1 bar.
Lambda jääb kindlalt käiku, heitgaasid peaks ok olema, detonatsiooni andurit ei tundunud monol olevat.
Mootorite stock andmed:
KE-jetiga 3A 83kW@5300 RPM ning 170nM väänet @ 3200
Monopritse ABT vist 66kW@ 5400 ning 148 NM väänet @ 3000
Nende andmete järgi pole nagu erilist erinevust kahel motol aga kui toimib tundub esimene tunduvalt jõulisem.
Tegelane5
Postitusi: 3
Liitunud: 19.08.2011 18:59

Re: KE-Jetronicu asemele Monojetronic?

Postitus Postitas Tegelane5 »

Igatahes, nüüd lõpuks on asi koos :bb
Plokikaaneks läks 1,6/1,8 karpsi/monopritse oma, kuna sinna läks sisselaske kollektor otse külge. Hästi pinna pealselt supleriga mõõtes tundus põlemiskamber sama sügav ja lai olema nii 1,6 kui 2,0 kaanel. Klapid vist on 1,6/1,8 omal natuke väiksemad? Nukk läks 3A oma, sisselaske kollektorist enam tosool läbi ei käi.
Mootor töötab, kõige äkilisem pole aga tavalisest 2,0 monopritsest on jõulisem. 1500st 4000 pöördeni on normaalne vääne. Tühikäik jne töötab ka ilusti, käima pannes praeguse ilmaga hoiab tuhande pöörde juures, mõne ajapärast kukub 800 peale.
Vasta