rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: rumalad küsimused...
Kolbidest ei saa pildilt aru, aga vänt vajab kindlasti lihvimist remont mõõtu. Saale ja vända vahel on ilmselgelt mingi metallipuru olnud, mis on saaledele kinni pressitud nüüd.
BMW M52 328i turbo
Re: rumalad küsimused...
Tänud valgustamast. Kas ja kus lõuna-eestis üldse vänta lihvitakse ja mis hinnaklass olla võiks?
Mõtlen kas teisest mootorist vänt välja võtta ja tolle seisukord ka üle vaadata.. võibolla on korralik siis kõlbab siia panna. Ei taha liigseid kulutusi teha :D
Mõtlen kas teisest mootorist vänt välja võtta ja tolle seisukord ka üle vaadata.. võibolla on korralik siis kõlbab siia panna. Ei taha liigseid kulutusi teha :D
Re: rumalad küsimused...
Tartus tehakse näiteks Autoprof Oü-s (Varem Astromoto). Kõigi kaelte tegemine oli natukene üle saja.
Ise arvan, et kõigepealt võiks teise mootori vända lasta üle vaadata, kuna siis piisaks lihtsalt uutest saaledest
Ise arvan, et kõigepealt võiks teise mootori vända lasta üle vaadata, kuna siis piisaks lihtsalt uutest saaledest

Re: rumalad küsimused...
Eks siis tuleb seda viimast tõesti teha 

Re: rumalad küsimused...
Mulle see teema lihtsalt niiväga meeldib, et lihtsalt pean küsima. Ega muidu ju targaks ei saa kah.
Pole kuskilt silma jäänud, et kas sellel on vahet mis asendis turbo on.. ehk siis õlituse teemat mõtlen just. See turbo keskmine osa, kas on tähtis, et õlisurve tuleks pealtpoolt ja väljuks alt, või võib tulla õlisurve ühe külje pealt ja väljuda teise külje pealt?
Mul kapotiall nii vähe ruumi, et tänu sisesele WG'le(mis tekitab lolli kühmu turbo külge) saab turbo aind ühte asendisse sinna panna ja siis jääb see õlitus nii , et ühelt küljelt tuleks pealetulev õli ja teiselt küljelt äravool.
Enda loogika ütleb, et pole vahet kuidas on, aga igaksjuhuks ikkagi küsin.
Samuti tekitab probleeme pealemineva õli koht.. minu arusaama järgi peaks õli minema turbosse selle pisema, sisekeermega ava kaudu kus augu põhjas veel mingi paari millimeetrise läbimõõduga auk ja äravool siis see flantsiga ava kus on suur auk?
Tõesti rumalad küsimused, aga no ei ole nagu kusagil neid asju pannud tähele
Pole kuskilt silma jäänud, et kas sellel on vahet mis asendis turbo on.. ehk siis õlituse teemat mõtlen just. See turbo keskmine osa, kas on tähtis, et õlisurve tuleks pealtpoolt ja väljuks alt, või võib tulla õlisurve ühe külje pealt ja väljuda teise külje pealt?
Mul kapotiall nii vähe ruumi, et tänu sisesele WG'le(mis tekitab lolli kühmu turbo külge) saab turbo aind ühte asendisse sinna panna ja siis jääb see õlitus nii , et ühelt küljelt tuleks pealetulev õli ja teiselt küljelt äravool.
Enda loogika ütleb, et pole vahet kuidas on, aga igaksjuhuks ikkagi küsin.
Samuti tekitab probleeme pealemineva õli koht.. minu arusaama järgi peaks õli minema turbosse selle pisema, sisekeermega ava kaudu kus augu põhjas veel mingi paari millimeetrise läbimõõduga auk ja äravool siis see flantsiga ava kus on suur auk?
Tõesti rumalad küsimused, aga no ei ole nagu kusagil neid asju pannud tähele

Re: rumalad küsimused...
Keera turbo keskosa, äravool peab ikka alla olema. Suurem ava flantsiga on äravool.
Muuda nupp on ka olemas, pole vaja mitut posti teha!
Muuda nupp on ka olemas, pole vaja mitut posti teha!
Re: rumalad küsimused...
No aga kuidas ma keeran, see wg kinnitub kuumakoja külge ja wg varras läheb keskmise osa külge. Nii ei saa keerata ju 
Samas kui wg kah edasi tõsta vastavalt keskmise osa liikumisele.. siis jääb wg kronsteini üks kinnitusava vabaks.. kui see midagi ei tähenda siis isegi saaks.
Kas see äravool peab muidu otse alla olema või mingi nurga all ikka võib olla?
Muutmise kohta niipalju, et kuna eri päevadel tehtud postid siis äkki keegi ei loe kui vana posti muudan.

Samas kui wg kah edasi tõsta vastavalt keskmise osa liikumisele.. siis jääb wg kronsteini üks kinnitusava vabaks.. kui see midagi ei tähenda siis isegi saaks.
Kas see äravool peab muidu otse alla olema või mingi nurga all ikka võib olla?
Muutmise kohta niipalju, et kuna eri päevadel tehtud postid siis äkki keegi ei loe kui vana posti muudan.
-
- Postitusi: 285
- Liitunud: 16.03.2009 0:25
- Asukoht: Tallinn
Re: rumalad küsimused...
Võtad vana posti kopisse, kustutad selle, peistid uude ja kirjutad juurde. Voila, üks postitus, uus kuupäev
(teeme nii, et sa küsisid "rumale küsimuse", ma nüüd vastasin, pole OT
)

(teeme nii, et sa küsisid "rumale küsimuse", ma nüüd vastasin, pole OT

ECI
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
Re: rumalad küsimused...
Mida otsemini äravool alla läheb, seda parem. Kõige parem on jah otse alla, kui võimalik. Väiksem võimalus, et turbo sul suitsemist ei põhjustaks.
BMW M52 328i turbo
Re: rumalad küsimused...
Selge.
Aga veel üks küsimus
Mul on kapotile tehtud ribid.. niisama tuuningu mõttes.. aga kas, kuidas ja millega ma saaks mõõta nüüd seda, kuidas nende ribide juures õhuvool on? Mõtlesin, et äkki saaks ühed ribid ära kasutada turbosse mineva õhu jaoks.. kuna vastasel juhul peaks suht pika toru tooma ette
Aga soovikski teada, kas seal on ülerõhku või on üldsegi alarõhk või pole üldse midagi
Härra Astrona peaks igasugu mõõtmiste juures ehk teadja olema.. ehk tema oskab midagi head soovitada?
Aga veel üks küsimus



Härra Astrona peaks igasugu mõõtmiste juures ehk teadja olema.. ehk tema oskab midagi head soovitada?
Re: rumalad küsimused...
Kapotiavadest jookseb ju vihmavesi sisse, pead sellega arvestama. Kui filtrikopsik, või päris turbo ise sul pidevalt vett täis valgub, siis ei pruugi see nende töökindlusele just kaasa aidata. Ja mismoodi on õhu eestpoolt sisse võtmine keerulisem, kui kapotiavadest?
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Re: rumalad küsimused...
Seda teemat siin foorumis lahati kunagi päris pikalt.. kapoti ees olevatest ribidest saab vist õhku sisse küll, tagumistest aga välja...
ühest usa videost mäletan kunagi,et terve auto kleebiti väikeseid ribasid täis nii 10-15cm pikkkuseid mis siis lapendasid õhu käes...ja sõideti,
kui olid vastu autot oli üsna hea,kui lehvisid õhus siis oli alarõhk (vist oli nii) , selline homemade värk. Kapoti peal saaks sellega vist vaadata küll kas on üle või ala...
ühest usa videost mäletan kunagi,et terve auto kleebiti väikeseid ribasid täis nii 10-15cm pikkkuseid mis siis lapendasid õhu käes...ja sõideti,
kui olid vastu autot oli üsna hea,kui lehvisid õhus siis oli alarõhk (vist oli nii) , selline homemade värk. Kapoti peal saaks sellega vist vaadata küll kas on üle või ala...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Re: rumalad küsimused...
Krt selle vihmavee peale ei tulnudki.. Niisama ilujaoks olles pole neil seal häda miskit aga turbole see vist head ei tee jah.taxu kirjutas:Kapotiavadest jookseb ju vihmavesi sisse, pead sellega arvestama. Kui filtrikopsik, või päris turbo ise sul pidevalt vett täis valgub, siis ei pruugi see nende töökindlusele just kaasa aidata. Ja mismoodi on õhu eestpoolt sisse võtmine keerulisem, kui kapotiavadest?
Mitte keerulisem pole, vaid lihtsalt pikem toru tuleb mingi pool meetrit julgelt vast.
Hea idee, tänud.Maik kirjutas:Seda teemat siin foorumis lahati kunagi päris pikalt.. kapoti ees olevatest ribidest saab vist õhku sisse küll, tagumistest aga välja...
ühest usa videost mäletan kunagi,et terve auto kleebiti väikeseid ribasid täis nii 10-15cm pikkkuseid mis siis lapendasid õhu käes...ja sõideti,
kui olid vastu autot oli üsna hea,kui lehvisid õhus siis oli alarõhk (vist oli nii) , selline homemade värk. Kapoti peal saaks sellega vist vaadata küll kas on üle või ala...
EDIT: Probleem sellega, et turbol kuum koda on keskmise osa küljes kõvasti kinni. Sai vasaraga siit-sealt kopsitud kuid asi ei liigu ja kõvasti lüüa ka ei julge kuhugi. Poldid iseenesest on lahti.. niiet oskab keegi ideid anda kuidas see asi liikuma saada?
Re: rumalad küsimused...
Seal avatari-pildil olevatest ribidest peaks õhk väljuma, kuna kapottide peal on hõrendus. Piltlikult auto nina lööb õhumassi lainena kõrgemale üles, ja see laine tõmbab enda alt õhku kaasa.Corrado kirjutas:Aga veel üks küsimusMul on kapotile tehtud ribid.. niisama tuuningu mõttes.. aga kas, kuidas ja millega ma saaks mõõta nüüd seda, kuidas nende ribide juures õhuvool on? Mõtlesin, et äkki saaks ühed ribid ära kasutada turbosse mineva õhu jaoks.. kuna vastasel juhul peaks suht pika toru tooma ette
Aga soovikski teada, kas seal on ülerõhku või on üldsegi alarõhk või pole üldse midagi
![]()
Härra Astrona peaks igasugu mõõtmiste juures ehk teadja olema.. ehk tema oskab midagi head soovitada?
Peale selle, sellised asjad võivad tekitada rohkem tuuletakistust kui võimsust, nii et isegi kui võimsus kasvab võib tippkiirus langeda

Antud juhul võib voolujoonelisus isegi paraneda, kuna absul voolujoonetu mootori ruumist pääseb välja õhk, mis siis ületab voolujoonelise auto-kere.
AutoSpeed vms Austraalia ajakiri testis vist mingi vana Nissan Bluebirdi cooleri ava kapoti sees, ja selgus, et olenemata sellest, et see oli "vastu tuult" suunatud skoop, väljuse sealt sealt mootoriruumist õhk, kuna seal oli lihtsalt rõhk kõrgem.
Väikseid rõhkusid saad mõõta vooliku, pudeli ja veega - veesammas.
Iluvõre taga on tõenäoliselt parim koht õhu võtuks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Re: rumalad küsimused...
Stock ecu.
Ecu trükiplaadi peal on slot, tõmbad klambri lahti ja saad nn kivi kätte pesast.Saad asendada igast motorsport chipi jms kiviga näiteks.
Selline küss, kuna mul pole õrna aimu ka mis kivis konkreetselt sees sünnib, kas kivi enda asemele oleks võimalik pistik hoopis teha ja jalga surda, sealt juhe usb ja arvuti taha ja siis värki näppida.
Kas selline asi toimiks?
Ecu trükiplaadi peal on slot, tõmbad klambri lahti ja saad nn kivi kätte pesast.Saad asendada igast motorsport chipi jms kiviga näiteks.
Selline küss, kuna mul pole õrna aimu ka mis kivis konkreetselt sees sünnib, kas kivi enda asemele oleks võimalik pistik hoopis teha ja jalga surda, sealt juhe usb ja arvuti taha ja siis värki näppida.
Kas selline asi toimiks?