Pff, ei läinud midagi nii kergelt see ettevalmistus...
rehvivahetus võttis ca 2 h ,sest rõhuandurite eelmine suvi vahetatud tihendid ei jäänud peale vahetust pidama ja oli vaja uued hankida vahepeal,
siis hakkasin autot juba ära panema garagesse ,mõtlesin,et teen ühe testsõidu, oho , rõhk 0, vaatasin kapote alla lõdvik jälle üks lahti ja rihma ümbert ka täiega kummipuru täis ja äär näritud (jee).
Uuesti linna teise otsa remont garagesse ja rihmaseibi asukohta nihutasin taas mingi 2,5-3mm , mitte küll õigesti kuna rihma peale-maha ma ise ei saa siis lõikasin ühe seibi lihtsalt U-ks ja torkasin sisse.. eelmine kord panime peale 3 mehega... aru ma ei saa,kuna peale pealepanemist on automaat pinguti ikka alles oma algasendis :-/

Pingutasin veel kõvemini manuaalsega üle ja äkki kestab, jookseb nüüd keskemal igastahes... mine veel asju improvema,pärast jebi rohkem,kui rubla eest. Uued lõdviku klambrid said ka 2 tk pandud,loodame,et ei tule lahti enam ja saab mingid sõidud tehtud..
Vanad värsked rehvid
25eur rehv, verinoored dunlopid alla
pepuvaade
... ikkagi kummitab koguaeg tunne,et autol on kuidagi äkilisust ja jõudu vähem.... eks rajal näeb.